Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare atelier pentru activitatea de semnalizare rutiera


Detaliu pentru invitatia numarul 327540
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Administrare a Domeniului Public Zalau
Numar invitatie: 327540/23.05.2012
Denumire contract: Modernizare atelier pentru activitatea de semnalizare rutiera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Administrare a Domeniului Public ZalauCod fiscal: 4291794, Adresa: B-dul. M. Viteazul, nr. 68, Zalau, Telefon: 0260-617776, Fax: 0260-612275
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. M. Viteazul, nr. 68, Zalau, Romania, cod postal: 45081, telefon: +40 260617776, fax: +40 260612275, persoana de contact: Judit Szlenka
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zalau, b-dul M. Viteazul nr.68, jud. Salaj, Romania, cod postal: 45081, tel: +40 2607776; fax: +40 260612275;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare atelier pentru activitatea de semnalizare rutiera
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie diverse lucrari (recompartimentare, finisaje, izolatie termica, sarpanta, instalatie sanitara si electrica) pentru obiectivul "Modernizare atelier pentru activitatea de semnalizare rutiera".
II.1.6) CPV: 45213252-4 - Lucrari de constructii de ateliere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3144 lei. Din aceasta se va retine suma de 1572 lei in cazul aplicarii prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In situatia in care constituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, acesta se va face in contul RO57TREZ5615010XXX000231 deschis la Trezoreria Zalau pentru DGADP Zalau cod fiscal 4291794 Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice, egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie(GBE)este de 10%(5% ptr. IMM) din valoarea contractului (C) fara TVA.Mod de const.: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la C;daca partile convin GBE se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (AC).Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul C. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in doc. de atr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiCerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 va fi exclus din procedura.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Documente privind plata obligatiilor bugetareModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 va fi exclus din procedura.Modalitatea de indeplinire? Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).? Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sarezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 13B. In Anexa la acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiicontractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantaul / Ofertantulasiociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participantModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 13D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta, ofertantulvafiexclusdinproceduta. Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinirePersoane juridice/fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Din certificat trebuie sa rezulte ca la datele la zi a firmei nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertei si se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalulPersoane juridice /fizice straine: - Prezentare de traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.Sesolicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin 310.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta privind nivelulminim impus pentru experienta similaraLucrarile similare cu cele supuse achizitiei, prezentate in formularul solicitat, vor avea valori fara TVA de cel putin 150.000 leiCerinta nr. 2Informatii privind capacitatea profesionalaa)-Prezentarea listei personalului de conducere, a personalului responsabildirect cu indeplinirea contractului: b)Asigurarea cupersonal necesar executiei lucrarii-Coordonator de lucrare, inginer/subinginer specialitate constructii-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE)-Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ), -Responsabil privind sanatatea si securitatea in munca (SSM)c)-lista cu personalul muncitor calificat, pe meseriid)-partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;e)-acordurile de subcontractaref)-angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer