Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE BATERII DE ACUMULATOARE IN STATIA 110/20 KV MAGURA FOCSANI, JUD. VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 322107
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Numar invitatie: 322107/16.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE BATERII DE ACUMULATOARE IN STATIA 110/20 KV MAGURA FOCSANI, JUD. VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Cod fiscal: RO14506181, Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038, Fax: 0244405304, 0244405004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Marasesti nr. 44, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 244405306, fax: +40 244405304, persoana de contact: S.C. F.D.E.E. ? Electrica Distributie Muntenia Nord? S.A. ? Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC FDEE ? Electrica Distributie Muntenia Nord? Ploiesti, mun. Ploiesti, str. Marasesti nr. 44, et.1 - sala de videoconferint
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE BATERII DE ACUMULATOARE IN STATIA 110/20 KV MAGURA FOCSANI, JUD. VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea investitiei consta in: ? inlocuirea bateriei de acumulatoare 220 Vc.c. existente, cu o baterie noua, 220 Vc.c. ? 150 Ah;? inlocuirea bateriei de acumulatoare 24 Vc.c. existente, cu o baterie noua, 12 Vc.c. - 36 Ah;? montarea a doua redresoare automate pentru tensiunea de 220 Vc.c. si a unui redresor automat pentru tensiunea de 12 Vc.c.;Bateriile noi vor fi capsulate, fara degajare de gaze, avand capacitatea 150 Ah - 220 Vc.c., respectiv 36 Ah ? 12 Vc.c. cu tensiunea 6V/element. Pentru formarea bateriei de 220 Vcc si 12 Vcc sunt necesare 37 elemente, respectiv 2 elemente, care se vor monta pe stelajele metalice (rack) zincate livrate impreuna cu acumulatoarele.
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.896, 0 lei;(50% reducere a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 pentru IMM); Dovada calitatii de IMM se poate face prin depunerea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM (cf. Anexa 1 din Legea nr. 346/2004) .In cazul asocierii se poate beneficia de prevederile Legii 346/2004 in cazul care se demonstreaza ca fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreza in categoria IMM-urilor.In conformitate cu OG34/2006-art. 278.1- (1)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoareasuma: 1.516, 0 lei? Formular F7Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare( care se prezinta in original) se constituie prin : ? virament bancar? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (ex.scrisoare de garntie bancara de participare) ? Formular 4, ? Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
GBE reprez. 5 % din val.lucrarii.Cuantumul GBE, exprim.proc., este de 5 % din val.lucr.(50 % reducere , in conf.cu art.16 alin.2 din Lg nr.346/2004 pentru IMM);MODALIT.DE CONSTITUIRE SE FACE CONFORMART.90 DIN HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea-Cerinte obligatorii: prezentarea formularelor: - Formular B1 ?Declaratie privind eligibilitatea completat;
- Formular B12-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OG 34/ 2006, actualizat.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Formula B 16-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 .Mentionam urmatoarele persoane cu functii de decizie din cadrul FDEE EDMN privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General FDEE EDMN ?Ing.Costica VladDirector Directie Economica FDEE EDMN- Ec.Gabriela BlagoiDirector Directie Dezvoltare FDEE EDMN -Ing.Marian ApetroaieDirector Directie Distributie FDEE EDMN -Ing.Constantin ComanDirector Directie Tehnica 110 kV FDEE EDMN -Ing.Constantin PetracheDirector Directie Control, Reglementare si Comunicare FDEE EDMN -Ing.Ion Preda- Formular tip- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- completatCerinta nr. 2-Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale (cnf.precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )? in original sau copie legalizata.Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala. (cnf. precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )-(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) - in original sau copie legalizata . Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pot participa la procedura, ofertantii care prezinta reesalonari ale termenelor de plata sau compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu, cu conditia respectarii termenelor legale ale scadentelor (data de 25 a lunii), chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. In conditiile de mai sus, ofertele depuse de operatorii economici care figureaza in continuare cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi descalificate/ respinse. Cerinta nr. 1-Persoane juridice/fizice romane-Cerinte obligatorii: - Certificat constatator, in original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis valabil la data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nota: (cnf.precizari ANRMAP)In cazul in care la deschiderea ofertelor ofertantul clasat ulteriorpe primul loca prezentat Certificatul Constatator emis de ORC in copie conform cu originalul, acesta are obligativitatea ca pana la momentul comunicarii rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante safie prezentat in original/copie legalizata.- Atestat ANRE / Autorizatiispecifice lucrarilor ce urmeaza a se realiza in cadrul acestui contract ?(in conditiile prevazute la art. 7 si 8, din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/14 sept. 2011), valabil la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindsituatia economico-financiara.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: Declaratie pe propria raspundere privind situatia Financiara; Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente ? original , copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;declararea mediei cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2009, 2008)raportat la cursul mediu BNR al anului respectiv, care trebuie sa fie de cel putin :303.300, 0 lei;disponibilitatea de sustinere a lucrarii pe o perioada de 3 luni = 151.650, 0 lei, S =(val.est. a inv. / durata de exec.a lucr.) x 3 luni;Inf.gen.;Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Coordonatorul de proiect, seful de santier vor prezenta dovezi privind calificarea in domeniu si experienta dobandita prin participarea la cel putin un proiect similar.- Responsabilul tehnic cu executia va fi atestat de MLPTL/MDRT sau MEF/ /MECMA, in conditiile legislatiei in vigoare., Cerinta nr.1.1-Inf.priv.capac.teh: Decl. priv.lista princip. lucr.exec. si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani;Exp. sim. privind incheierea si fin.a cel putin unui contract, dus la bun sfarsit in ultimii 5 (cinci) ani, de natura si complex. celor solicit. in prez.proc.copii dupa parti relevante din contract), avand o val. de min :151.650, 0 lei, pentru echiv. se va tine cont de cursul val. mediu anual BNR al anului resp.in conf.cu prev.art.12 si 14 din Ord.Pres.ANRMAP nr.509/14 sept.2011., Cerinta nr. 1.2.Inf.priv.capac.teh: Rec. din partea altor benef.; Decl. privind det. de echip, utilaje, mijl. de transp, laboratoare, baze de prod, alte mijl. fixe si dotari care sunt consid. strict nec. pentru indepl. contractului integrat supus proc. de achiz.;Decl.privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani, consid.strict nec.pentru indepl.contr., Cerinta nr. 2-Informatii privind subcontractantii sau asociatiContractantul va specifica : numele societatii subcontractante (daca este cazul);partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul). Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.b) Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei;
- cerintele privind eligibilitatea (Situatia personala a candidatului / ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat, cerintele privind Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.- In cazul ofertei comune se solicita legalizarea asociatiei la incheierea contractului, Cerinta nr. 3-Informatii privind tertul sustinator.In cazul sust.ec.si fin. asa cum este prev. la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile prevazute la art. 11.1 din HG nr. 925/2006 actualizata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, pe toata durata de executie a contractului.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1-standardul ISO 9001, Cerinta nr. 2-standardul ISO 14001, Cerinte generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Centrul National de Management pentru Societatea Informatioanala-Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer