Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE BIOBAZA SI CENTRALA TERMICA DSVSA ALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 323284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBA
Numar invitatie: 323284/03.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE BIOBAZA SI CENTRALA TERMICA DSVSA ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBACod fiscal: 5823920, Adresa: str.Lalelelor, nr.7A, Alba Iulia, Telefon: 0258-835915, Fax: 0258-806235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Lalelelor, nr.7A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510217, telefon: +40 0258835915, fax: +40 0258806235, persoana de contact: Bogdan Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA ALBA, str. Lalelelor nr.7A, ALBA IULIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE BIOBAZA SI CENTRALA TERMICA DSVSA ALBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie ? lucrari de reabilitare componente arhitecturale( finisaje interioare si exterioare, inlocuire tamplarie interioara si exterioara), refacere planseu din beton armat, refacere sarpanta si invelitoare, refacere instalatii electrice, sanitare si termice, realizare instalatie de ventilatie a spatiului Biobaza, amenajarea unuispatiu adecvat pentru centrala termica.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? in valoare de 5000 lei ? va fi constituita, la alegere prin: ? prin virament bancar in contul autoritatii contractante cont: RO07TREZ0025005xxx000149 deschis la TrezorerieAlba Iulia .Se va prezenta ordinul de plata confirmat de banca emitenta?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta ? Formular nr.14 anexat? depunerea de numerar la casieria unitatii contractanteGarantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DSVSA Alba .Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se restituie: ? ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie? ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- Ofertantul pierde garantia de participare daca: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate aofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimataa contractului suma de 2500 lei conform art.278^1a din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuntumul garantiei de buna executie a contractuluiva fi de 10% din pretul contractului de lucrari fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art.90 alin.1 si 3 din HG 925/2006, cu modif.si competari ulterioare, prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta ? Formular nr.15- retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale, in acest cazcontractantul are obligatia de a deschide , la o unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante DSVSAAlba
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 2Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 4Declaratie pe proprie raspundere semnat de reprezentantul legal al ofertantului prin care sa confirme ca nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 Formular 3Declaratie pe proprie raspundere semnat de reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in art.69^1 OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?Formularnr.5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura de atribuire, sunt: - Beres Vasile- director executiv ;
- Sipos Mihai? director adjunct;
- Mihu Iulius Ionel - sef serviciu economic si administrativ ;
- Drasovean Elena -consilier juridic;
- Muntean Bogdan ? compartiment achizitii;
- Campean Ramona ? compartiment achizitii- Gugoasa Letitia ? ing. constructor;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile la bugetul statuluidin care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente.Documentele solicitate se vor depune in una din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul " Persoane juridice/fizice romane Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Aceleasi cerinte trebuie indeplinite si de toti subcontractantii declarati in Formular 16BPersoane juridice/fizice strainePentru persoanele juridice/fizice strainese vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Toate documentele se depun traduse in limba romana de catre traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraFisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009; 2010; 2011)Cifra de afaceripe ultimii 3 anisa fieminim 502000 leiCapacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta profesionalaLista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 aniPrezentarea unui contract pentru o lucrare similara in valoare de 251000 leifara TVAInformatii privind dotare tehnicaDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarepe careoperatorul economic le va utilizapentru indeplinirea contractului de lucrariInformatii privind personalul implicat in indeplinirea contractuluiDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Cerinte privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului: 1. sef punct lucru ?de profesie inginer sausubinginer constructor2.responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiicu experienta profesionala specifica3.responsabil controlul calitatiiInformatii privind subcontractantii /asociatiispecializarea subcontractantilor;
- datele de recunoastere a subcontractantilor Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatuluiISO 9001 :9008sistemul de management al calitatii sau echivalent.Standarde pentru protectia mediuluiPrezentarea certificatuluiISO 14001:2004- sistemul de management demediu pentru lucrarisau echivalentvalabil la data deschiderii ofertelor; pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer