Achizitie publica - MODERNIZARE CAMIN CULTURAL POIANA CODRULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 331114
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331114/05.07.2012
Denumire contract: MODERNIZARE CAMIN CULTURAL POIANA CODRULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRUCISOR (PRIMARIA COMUNEI CRUCISOR)Cod fiscal: 3963536, Adresa: CRUCISOR NR. 217, COMUNA CRUCISOR, Crucisor, Telefon: 0261821003, Fax: 0261821130
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE CAMIN CULTURAL POIANA CODRULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE SI MODERNIZARE CAMIN CULTURAL
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 363, 959.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de paticipare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor)Forma de constituire a garantiei de participare: a) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;b) - ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI CRUCISOR, deschis la Trezoreria SATU MARERetineri din suma constituita drept garantie de participare: In situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar aceasta este respinsa de catre Consiliu (in conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat de O.U.G. nr. 76/2010).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in ORIGINAL);?Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor .Garantia de buna executie se retine: Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din ordonantaPrezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic ( formularul nr.1 si nr.2).- confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidatPrezentarea situatiei datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) .- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^1 din 0UG 34/2006completare formular nr. 11Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: ART. 69 ^1 Oug 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conduceresau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care seafla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante este exclus din procedura de atribuire.Personele cu functie de decizie in cadrul AC sunt: Primar ANDREICA FLORINEL, viceprimar Coza RomiComisie de evaluare: CORNESTIAN IOANA , POP ANCA MARIA, TASNADI CRINA MARGARETAContabil BRUZAC MARIAConsilieri: Ardelean Eugen, Barseuan Ovidiu Teofil, Coza Romi, Goga Alexandru, Glazer Janos Csaba, Meresca Dumitru Stelian, Muresan Marian, Pop Mircea Cristian, Lupsa Gheorghe Marian, Pusta Ioan, Savu Anghel.- prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea formularului 10- prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la proceduraCompletarea formularului nr. 12Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. -prezentarea unui Certificat constatator(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)Certificatul constatator se obtine de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ).Certificatul prezentat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Documentul prezentat trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MINIM 2.200.000 LEI.Prezentarea Bilantului contabil pe 2008, 2009, 2010, insotit de contul Profit si pierderi (in copie ?conform cu originalul?); in cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare asociat;Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si ijlocii, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Certificatului eliberat de Camerade Comert si Industrie.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana., RESURSE FINANCIARE MINIM 220.000 LEI PE O PERIOADA DE 6 LUNI. Se va depune scrisoare bancara de confirmare de fonduri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Decl priv lista princip lucr exec in ult 5 ani-prez Contr de lucr?simil? prez in list princip lucr exec in ult 5 ani(in copie?conf cu orig?;
-prez P-v de recep la term lucr?pt contr de lucr simil din lista(in copie ?confcu orig?;
-prez Recomand(in copie?conf cu orig?)care sa contina inform ref la mod de indepl a oblig contract(la termen si calit)pe parcursul derul contr si la eventualele prejud-Decl priv pers resp pt exec lucr, -Decl de exclusiv si disponibilit, -doc prin care sa se demonstr rel de munca pe care expertul o are cu ofert-prez unei decl ref la utilaj, instal, echip teh de care poate disp op ec pt indepl coresp a contract de lucr;
-autoriz elib de ISC pentru laboratorul de incercari propus-contr de inch, -2 (doua)contr cu o val cel putin egala cu 1.363.959, 55 lei, din care sa rezulte ca acesta a exec si final, lucr de modern/reabil similare-prez autorizat si atestelor RTE, ISCIR, ANRE TIP B, ANRE TIP EDI-Completarea formularelor 4, 5, 6, 7, 8, 9, 14, 19 Certificat ISO 9001:2008Certificat ISO 14001:2004Se solicita prezentarea certificatuluicare atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele standarduluiISO9001:2008sau echivalent , pentru activitati similare obiectului procedurii( in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ).NU se admit ofertanti in curs de certificare .2.Se solicita prezentarea certificatuluiISO 14001:2004-privind managementul protectiei mediului sau echivalent , pentruactivitati similare obiectului procedurii( in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ) .NU se admit ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 09:41