Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare Casa de Cultura Municipala Slobozia(incinta cinema Galax)-instalatii de climatizare?


Detaliu pentru invitatia numarul 322197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Municipala pentru Cultura, Sport si Tineret Slobozia
Numar invitatie: 322197/23.03.2012
Denumire contract: ?Modernizare Casa de Cultura Municipala Slobozia(incinta cinema Galax)-instalatii de climatizare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Municipala pentru Cultura, Sport si Tineret SloboziaCod fiscal: 23697412, Adresa: Aleea Stadionului nr. 2-5, Slobozia, Telefon: 0243/235566, Fax: 0243/235566
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Stadionului nr. 2-5, Slobozia, Romania, cod postal: 920073, telefon: +40 243235566, fax: +40 243235566, persoana de contact: Ionel Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Municipala pentru Cultura, Sport si Tineret Slobozia, Aleea Stadionului nr. 2-5, Slobozia, sala de sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare Casa de Cultura Municipala Slobozia(incinta cinema Galax)-instalatii de climatizare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Modernizare Casa de Cultura Municipala Slobozia(incinta cinema Galax)-instalatii de climatizare?
II.1.6) CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 981.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in suma fixa de 5 715 lei, in cuantum de 1, 5% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fiegala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, si anume 90 zilede la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se poate constitui prin una din urmatoarele forme: a) numerar la casieria autoritatii contractanteb) ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO69TREZ39124670220XXXXX deschis la Trezoreria Slobozia, cod fiscal 23697412, cu conditia confirmarii acestora de banca emitenta, pana la data depunerii ofertelor;c) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea Autoritatii contractante- formular nr.13La depunerea ofertei, ofertantul va facedovada achitarii garantiei de participare, prin prezentarea documentelor doveditoare in original.Autoritatea contractanta are obligatia de a deschide ofertele si, dupa caz, alte documente prezentate de participanti, la data, ora si in locul indicate in invitatia de participare.Se returneaza nedeschisa oferta depusa la alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei limita pentru depunere .
Garantie de buna executie
Executantul constituie o garantie de buna executie egala cu 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, b) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.c) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt.180-COMPLETARE FORMULAR NR.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181COMPLETARE FORMULAR NR. 6Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa situatia datoriilor scadenteale operatorului economic in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform cu originalul;Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, conformcu originalul.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Panait Daniela-Constantin Ionel- Nitu Rasvan-Jianu DobritaInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc, va prezenta in original/copie legalizata certificatul constatator de la ORC3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCOMPLETARE FORMULAR NR.2Conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Moditorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din O.U.G.34/2006Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificat constatator-Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulteobiectul de activitate ofertantului;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Se vor prezenta contracte de lucrari din care sa rezulte clar obiectul acestuia , beneficiarul, valoarea contractului si durata contractului, scrisoare de recomandare sau document constatator emis conform HGR 925 art. 97^1 din care sa rezulte obiectul contractului emis de Beneficiarul Contractului (minim de la un beneficiar) precum si Proces Verbal de receptie la terminarea lucrarilor aferente contractelor prezentate., Operatoruleconomic care executa lucrarea instalatiei de gaz natural trebuie sa fie autorizat ISCIR si ANRE, iar personalul tehnic de specialitate sa cuprinda: - PTA1 ? pentru executarea lucrarilor de Montare /Instalare aparate consumatoare de combustibili gazosi- PTA1 ? pentru Punere in functiune- PTA1 ? pentru Verificari tehnice periodice si autorizarea functionarii- operator RSVTI ? responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor- personal tehnic de specialitate responsabil cu verficarea tehnica in utilizare a aparatelor de incalzit alimentate cu combustibil solid.lichid sau gazos ( RVT )- personal tehnic de specialitate responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii sub presiune ( RSL IP )Se vor prezenta autorizatii si legitimatii vizate la zi in copie. Standarde de asigurarea calitatii.Ofertantul va prezenta certificarile ISO 9001; 14001 sau documente similare, in termen de valabilitate, in domeniul similar procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara-a.pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, si anume 80 puncte;. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a. Pn = (pret minim/pretn) x80 puncte (punctaj maxim alocat)
Durata de executie a contractului-componenta tehnica
20
Descriere: a.pentru durata de executie minima, se acorda punctajul maxim, respectiv 20 puncte;pentru o durata de executie mai mareDn = (durata minima/termen n) x 20 puncte(punctaj maxim alocat).Pentru o durata de executie a contractului mai mare de 6 luni oferta va fi neconforma.Pentru o durata de executie a contractului mai mica de o luna, oferta nu va fi punctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer