Achizitie publica - Modernizare celule MT in statia 110 KV Fantanele si Statia 110/20 KV Poltura pentru Enel Distributie Banat
Detaliu pentru invitatia numarul 319887
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319887/02.02.2012
Denumire contract: Modernizare celule MT in statia 110 KV Fantanele si Statia 110/20 KV Poltura pentru Enel Distributie Banat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +4 0212065081, fax: +40 372871911, persoana de contact: DIRECTIA PROCUREMENT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Enel Distributie Muntenia - B-dul I. Mihalache, nr. 41-43, corp C, etaj 1, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare celule MT in statia 110 KV Fantanele si Statia 110/20 KV Poltura pentru Enel Distributie Banat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare celule MT in statia 110 KV Fantanele si Statia 110/20 KV Poltura pentru Enel Distributie Banat
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 889, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LotI: 25.000 lei/12.500 lei pentru IMM;LotII: 33.500 lei/16.750 lei pentru IMM;Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank ROMANIA. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2010, in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: LotI: 5.878, 29 LEI fara TVA(calculat conform litera b);LotII: 6.570, 99 lei fara TVA(calculat conform litera b);
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct la care se adauga per de gar a serv de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-FormularF2-1;II)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F2-2;III)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F 2-3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii, Camelia Grigoruta ? Director Adjunct Achizitii si Servicii si Responsabil procedura Maricela Stan;IV)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2-4;V)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. I)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original.Persoane juridicestraineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;II)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-Atestat emis de A.N.R.E. tip A, B, C2AConform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata : Lot 1:4.196.600 lei /2.098.300 lei pt IMM, Lot2:5.582.000 lei/ 2.791.000 lei pt IMMConversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: (2008-1 euro=3, 6827 lei; 2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010-1 euro= 4, 2099 lei)., Informatii privind situatia financiara.Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010In cazul in care formularul F 4 nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: List de lucr sim, care va cuprinde lucr de nat celor descrise in CS, exec in ultimii 5 ani. Ac lista poate fi insotita de cel putin un doc sau max 3 doc(crt, PV de receptie, etc)prin care sa se confirme exec lucr in val de: Lot1:1678640 lei(fara TVA), Lot2:2232800 lei(fara TVA).Lucr.cupr in ac lista vor fiinsot de recoman(aferente lucr respec), emise de benef lucr.respec si vor preciza cel putin urmat aspecte: - modul de indepl a oblig contractuale pe parc derularii crt;
-daca pe parcursul exec lucr au fost inreg: neconform care au condus la refaceri part sau totale de lucr, cazuri de accidente teh produse din vina exclusiva a crt, recept amanate sau respinse dat nerespectarii param de calit;Obs: Nu se vor lua in consid la insum val, lucr care nu sunt de nat sim cu lucr care se doresc a fi achiz, lucr care nu sunt insotite de certif/recoma de buna exec emise de benef, sau lucr care nu care nu sunt finaliz.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: (200, Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Nominalizarea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului se face in scopul asumarii indeplinirii obligatiilor dincontractul ce urmeaza a fi atribuit., Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere., Info priv subcontractantii(daca estecazul).Dc op ec nu are subcontractanti, se va completa form cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In sit in care of intentioneaza sa subcontracteze parti din crt de exec, are oblig de a preciza: 1. Partea/partile din crt pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indic procent din total lucr;2.Indic activ ce vor fi realizate de subcontractanti si val acestora;3.Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea ac;4.La incheierea crt(in sit in care este desemnat castigator)are oblig de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu of si care se vor constitui in anexa la crt.Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activ alocate.Conform L13/2007 si Ord.ANRE NR.24/2007 este obliga prezent atest ANRE de catre toti op ec, pers jurid romane si straine(of, asociati, subcontractanti)care exe/proiecteaza lucr in inst el, pt partea de lucr, Informatii privind asociatii (daca este cazul)In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei.Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si a standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte.Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevanteCertificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului (OUG 34 ? art 188 e).- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediuluiSR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 09:57