Achizitie publica - Modernizare celule MT in statia de transformare 110/20kV Petrosani, jud. Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 319969
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319969/07.02.2012
Denumire contract: Modernizare celule MT in statia de transformare 110/20kV Petrosani, jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.Cod fiscal: RO 14500308, Adresa: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta, Telefon: 0241.80.53.05, Fax: 0241.80.53.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. ENEL DISTRIBUTIE S.A., B-dl. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0734557641, fax: +40 0372871085, persoana de contact: Serv. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. ENEL DISTRIBUTIE S.A., B-dl. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj1, , Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare celule MT in statia de transformare 110/20kV Petrosani, jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Exec: a)Lucr. in st. de transf. conf. Sect. B-PT+CS;b)Lucr. de LES 20kV;c)Lucr. de constr. af. clad. st. de transf. si lucr.de constr. in st. (fundatii, canale de cabl.).Proiect.-intocm. fazei DDE (detaliilor de executie) si a doc.as-built, fazele de PT+CS fiind puse la dispozitie de achizitor.
II.1.6) CPV: 45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 390, 067 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
21.260 lei(10.630lei pentru I.M.M)per.de valab: cel putin eg.cu per.de valab.a of. si curge de la data limita de depunere a ofertei;2)mod de constit.a garant.de part.: a)prin instrum. de garantare emis in condit. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asig.; b)prin dep. la sed. autorit. contr. a unui ord. de pl. sau a unei file CEC, cu cond. confirm. ac.de catre banca, pana la data deschid. of., in contul: RO62CITI0000000700086003, deschis la CITIBANK Romania S.A. In cazul unei contest., in mas in care CNSC respinge contest., aut. contr. va retine contestatorului din garantia de particip. o suma in conformitate cu art.278 1*)din OG 34/2006 (actualizata).
Garantie de buna executie
A.Cuantum. garant de buna exec, este de 10%(5%ptr IMM)din val.contr.fara TVA. B.Perioada ptr. care se constit. garant de buna exec. este de 24 luni. C.Mod. de constit. a garant de buna exec.: a)prin ret. succesive din fact. prez., cu dep. in max.15 zile de la semn. contract. a 0, 5% din val. ac. intr-un cont de garant banc. de buna exec. Av. in ved. fapt. ca aut. contr. este o soc. com. cu capit. maj. priv. si finant. contr. se face din surse prop. si nu din fonduri publice, nu se aplica prev. HG 1045/2011 ref. la achit. in conturile benef. deschise la trezoreria stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna exec care va constitui anexa la contr.;c)Instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig., care devine anexa la contr., cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restit. garant. de buna exec. se va ef. Cf. HGR 925/2006 (actualiz. la data prezentei), art. 92, alin.(4), asa cum este prev. si in CGL-RO rev.1, art.4, din draftul de contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-prezentare Formular F2-1;2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-prezentare Formular F2-2;3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; .Pers cu fct de decizie din cadrul autorit contr in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz proced de atribuire: Camelia Grigoruta- Director Adjunct Achizitii si Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii. Responsabil proced achizitie: Dumitra Ulmeanu - prezentare Formular F2-3. Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-prezentare Formular F2-4;5)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantuluiObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2).Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - Atestate ANRE pentru: - executare lucrari in statii de transformare (E2);
- executare de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV (C2A/C2B);
- proiectare in statii de transformare (E1).Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata: 2.125.000 lei(1.062.500 lei pentru I.M.M) Declaratie privind cifra de afaceri globala pe 2008, 2009, 2010; Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro = 3.6827lei;2009-1euro=4.2373lei, 2010-1euro= 4.2099lei, 2)Informatii privind situatia financiara - Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an.In cazul in care form.nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul cont. la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista de lucr simil, care va cuprinde lucr de natura celor descrise in CS, realiz in ultimii 5 ani.Se sol prez unui contr finaliz (insotit de pv de receptie si certif de buna executie emise de beneficiar), cu o val de cel putin 850.579 LEI fara TVA., 2.Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., 3.Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere., 4. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca op econ nu are subcontractanti, se va compl formularul cu datele de identif si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In sit in care ofertantul intentioneaza sa subcontr parti din contr de executie, are oblig de a preciza: 1. Partea/partile din contr pe care urmeaza sa le subcontr, resp indicarea procentajului din total lucrare;2.Indicarea activ ce vor fi realiz de subcontr si val acestora;3. Datele de recunoastere ale subcontr, precum si specializarea acestora;4.La incheierea contr(in sit in care este desemnat castigator) are oblig de a prezenta contr incheiat(e) cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care vor constitui anexa la contract.5.Odata cu prez contr, subcontractantul are oblig de a prez Formularul F2-3 completat in nume propriu; Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activ alocate.Se va lua in consid autorizarea ANRE a subcontr pt partea din contr pe care o realizeaza, 5.Informatii privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl daca unul dintre asociati detine autoriz sol.cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante, 2.Informatii privind asigurarea protectiei mediului? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului (OUG 34/2006 actualizata ? art 188. e)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. Doc. de atrib. este publicata in SEAP, pers. contact: D.Ulmeanu, tel. 0734557641, fax: 0372871085
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 16:00