Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare Centrala termica Facultatea de Drept str. A. Iancu nr.11


Detaliu pentru invitatia numarul 320008
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 320008/07.02.2012
Denumire contract: Modernizare Centrala termica Facultatea de Drept str. A. Iancu nr.11
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Babes-Bolyai, Directia General Administrativa, Secretariatul General, Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, jud. Cluj, cod postal 400079, tel: 0264-592838, fax: 0264-590592
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Babes-Bolyai, Directia General Administrativa, Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, jud. Cluj, cod postal 400079, tel: 0264-592838, fax: 0264-590592
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Centrala termica Facultatea de Drept str. A. Iancu nr.11
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare Centrala termica Facultatea de Drept str. A. Iancu nr.11Inlocuirea actualelor cazane cu altele noi precum si a instalatiilor aferente acestora
II.1.6) CPV: 39715200-9 - Echipament de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 602 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2700 lei. IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. La solicitarea A. C. ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Tehnic. 2. Depunere in numerar la casieria A. C., Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul A. C. RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4. Conform art. 278/1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, a. c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului ( 1 %) = suma de 1396, 02 lei5. garantia de participare este valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului rezultat Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Eligibilitatea ofertantului- Solicitat - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare; Se sustine cu: Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.;Cerinta nr. 3 Participarea la licitatie cu oferta independenta - Solicitat - Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 4Cerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in consiliul de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Se solicita completarea formularul 5 din sectiunea formulare. Cerinta nr. 1 Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Solicitat - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va prezenta acest certificat in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea atribuirii, de catre ofertantul clasat pe primul loc in cazul in care acesta a fost prezentat in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani - Minim 279200 lei ? conditie obligatorie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, in valoare de minim 139602 lei - Solicitat -, Cerinta nr. 2 Asigurarea cu personal tehnic autorizat ISCIR Cerinta nr. 1 Atestarea conformitatii produselor prin referire la specificatii sau standarde relevante - Solicitat- Cerinta nr. 2 Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii -Solicitat -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer