Achizitie publica - Modernizare centrala termica, pompe de recirculare si hidranti exteriori
Detaliu pentru invitatia numarul 352996
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352996/26.08.2013
Denumire contract: Modernizare centrala termica, pompe de recircularesi hidranti exteriori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236315056, fax: +40 0236315056, persoana de contact: Medic Primar Dr. debita Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei nr.177, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare centrala termica, pompe de recircularesi hidranti exteriori
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare centrala termica, pompe de recirculare si hidranti exterioriconform caietului de sarcini si Proiectului Tehnicnr. 7064/2012Valoarea estimata a contractului de lucrari este 4.448.099, 00 lei fara TVA/ 5.515.642, 76 lei TVA inclus: Cap. 2 ? Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor obiectivului ? 23.972, 00 lei fara TVACap. 4 ? cheltuieli pentru investitia de baza- 4.141.287, 00 lei fara TVACap. 5.1 ? organizare de santier -71.033, 00 lei fara TVACap. 5.3 ? Cheltuieli diverse si neprevazute- 211.807, 00 lei fara TVAValoarea estimata a contractului de 4.448.099, 00 lei fara TVA include si suma de 211.807, 00 lei fara TVA reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 5% calculat cf HG nr. 28/2008 (procent pe care ofertantul il va calcula si preciza in mod distinct in devizele oferta).Optiuni: AC opteaza pentru aplicarea prev art122 lit j din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 448, 099 - 4, 490, 461.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :84.725, 00 lei? per.de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egala cu per. de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zilede la data limita de primire a ofertelor.? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Astfel, dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.In conditiileart. 278^1 din Oug nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se va retine7.983, 63lei.
Garantie de buna executie
CuantumulGBE constituite va fi de 10% din pretul contractuluifara TVA.Modalitatea de constituire: cf. art. 90 din HG nr. 925/2006: ? printr-un instrumentde garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari, Daca partile convin GBEse poate constitui si prin retineri succesive. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezorerie un cont la dispozitia autoritatii contractanteconform HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.NOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta 1. Art. 180 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2. Art. 181 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (doar lit. a, c1 si d ale art. 181).Cerinta 3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- eliberat de Primaria locala.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 4. Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilorexigibilecatre bugetul de stat si catre bugetul asigurarilorsociale de stat- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei).Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 5. Prezentarea Declaratiei privind calitatea departicipant la procedura - Formular 5 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 6. Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 7. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.Ungurianu Sorin - Membru titular consilier judetean, 2. Mihalcea Lucean - Membru titular reprezentant CJ, 3. State Jana-Membru supleant reprezentant CJ, 4. Deju Maria - Membru supleant reprezentant CJ, 5. Sandu Viorica - Membru titular consilier judetean, 6. Gasparoti Carmen - Membru supleant reprezentant CJ, 7. Boldea Valentin - Membru titular , 8. Georgescu Costinela-Membru titular, 9. Botezatu Dan-Membru supleant, 10. Cristea Dumitru-Membru titular, 11. Lefter Mihaela-Membru supleant, 12. Artimof Daniela-Membru titular, 13. Bujoreanu Constanta-Membru supleant, 14.Debita Mihaela -Manager, 15. Firescu Dorel-Director medical, 16. Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil, 17. Domniteanu Viorica-Director de ingrijiri, 18. Velcu Violeta- Iuliana-responsabil procedura, 19. Nicolau Alina-Sef serviciu tehnic administrativ, 20. Grosu Alina ? Sef Birou Aprovizionare, 21. Mateiciuc Valentin ? Sef Birou Tehnic, 22. Nutu catalin ? membru comisie evaluare, 23. Herteg Costica ? membru comisie evaluare, 24. Bocaneala Alina-consilier juridic, 25.Calin Mihaela ? membru rezervaNota. Documente privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat. Se solicita certificat/e de atestare fiscala emise de organul fiscal competent: -certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), in original saucopie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente.? certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local, in original sau copie conform cu originalul eliberat de organele abilitate. Certificatele trebuie sa evidentiezefaptul ca operatorulnu are restante la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei. Peroanele juridice straine vor depune certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip eliberate de autoritatile competentedin tara in care ofertantul este rezident).documentele vor fitraduse in limba romana si legalizate. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a) persoane juridice/fizice romane- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartententa din punct de vedere profesional- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoaraactivitati similarecu cele care fac obiectul prezentei achizitii. NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila se va prezenta cu mentiunea conform cu originalul.b) persoane juridice/ fizice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru instalarea cazanului de apa calda, conform legislatiei in vigoare, ofertantii vor prezenta copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, dupa urmatoarele autorizatii: - autorizatie ISCIR conform PT C9/2010- autorizatie ISCIR conform PT C11/2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic ofertant- poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm ? Formularul nr11a, semnat de catre persoana care il sustine.- Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tututror membrilor grupului., Cerinta nr. 2 Bonitate/acces la resurseOfertantul va face dovada, ca la momentul semnarii contractului, ca are accessau are disponobile resurse reale, negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci, declaratie bancara sau orice dovada pentru realizarea lucrarilor la investitia ?Modernizare centrala termica, pompe de recilculare si hidranti exteriori?, pentru a realiza cash ? flowul de executie a lucrarii (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011), pentru suma de 1.412.000, 00 lei fara TVA pe o perioada de 4 luni.Modalitatea de indeplinire: - Declaratii bancare/sau orice alt document corespunzator: Prin documentul prezentat trebuie sa se confirme faptul ca are acces sau aredisponibileresurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realizacash ? flowul de executie a investitiei?Modernizare centrala termica, pompe de recilculare si hidranti exteriori?, pentru sumade 1.412.000, 00lei fara TVA pe o perioada de 4 luni.Nota - Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, facand dovada acestui fapt., Cerinta nr. 1Informatii privind operatorul economic si cifra mediede afaceri globaladin ultimii 3 ani, exprimata in lei (ron)Se impune ca cifra mediede afaceri globala, solicitata de autoritatea contractanta, pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 8.400.000, 00 lei. Pentru conformitatea acestora se solicita ?confirmarea de depunere a situatiei financiare anuale?, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri: 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 2012 ? 1 euro=4, 4287 leiModalitatea de indeplinireCompletare formular nr. 8 ? Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind tertii sustinatori: Capacitatea economica si financiara , respectivcapacitatea tehnica poate fi sustinutasi de o altapersoana indiferentde natura relatiilor juridiceexistente intreofertant sipersoana responsabila.Angajamentul ferm de sustinereal tertei personae , va trebui sa respecteconditiilespecifice prevazute la art 11^1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigurasustinerea tehnica si financiara, respective tehnica si profesionalanu trebuie sa se aflein situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180, art. 181 lit a), c^1)si d) si art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se vordepune documentelesolicitate la punctual III.2.1.a) cerinta nr. 1 si cerinta nr.2, respectiv Formularele 3, 4A si 7., Capacitatea tehnica si/sau profesionala: - Capacitatea tehnica/profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica/profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui anagajamentferm ? Formular nr. 11 b.., prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice/profesionaleinvocate.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica/profesionala.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comunca atunci capacitatea tehnica/profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tututror membrilor grupului., Informatii privind subcontractareaModalitatea de indeplinireDeclaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora ? Formular 11.Se va completa o declaratie, care va contine toti subcontractantii si specializarea acestora, partea/partile din contract cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor., Cerinta nr. 3 declaratii referitoare la utilaje/echipamente/etc de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari.Modalitatea de indeplinire
Se demonstreaza completand formularul C8, insotit de copii certificare ?conform cu originalul? dupa documente doveditoare care sa ateste forma de proprietate, valabile la data limita a depuneriiofertei., Cerinta nr. 2 Personal
Se solicita prezentarea unei listedin care sa reiasa personalul desemnatsi direct responsabil de indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, precum si Responsabilul tehnic cu executia .
Personal specializat: - 1responsabil tehnic cu supravegherea lucrarilor
- 1 responsabil tehnic cu sudura autorizat
- 1 responsabil cu Securitatea si Sanatatea in munca (Lg. 319/2006)
- 1 cadru tehnic PSI (OG 129/2000)
Modalitatea de indeplinirePrezentarea listei ? formular 10 -cu personalul desemnat si direct responsabil de indeplinirea contractuluice face obiectul prezentei proceduri.
Ofertantul va prezenta pentru personalul specializat cu executianominalizat in lista mai sus mentionata: -copie dupa atestate/autorizatii/diplome/certificari/decizii de numire? (valabile la data limita de depunere a ofertei)semnate si stampilate cu mentiunea conform cu originalul
Nota: daca pe parcursulderularii contractului, expira autorizarile, ofertantul se obliga sa le reinnoiasca si sa le prezinte autoritatii contractante., Cerinta nr. 1 Experienta similara
Se solicita prezentarea unei liste a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani. Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat sau ca subcontractant, in ultimii 5 aniexperienta similarain valoare de minim4.236.292, 00 lei fara TVA, indeplinita in cel putin unul, maxim 2 contracte.
Se solicita ofertantului prezentarea certificari din care sa reiasa baneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executatein conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitatea de indeplinirePrezentarea listei ? formular 9-a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani, care sa contina cel putin unul, maxim 2 contracte care prezinta lucrari similare in valoare cumulate de cel putin 4.236.292, 00 lei fara TVA, insotita de copii lizibile, certificate ?conform cu originalul?NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa reiasavaloarea finala, real executata, aferenta lucrarilorprezentate ca experienta similara. Cerinta nr. 1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalentSe va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaModalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestaca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent, in copiesemnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de eventuali subcontractanti in favoarea ofertantului.Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertulsustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinitade fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 07:42