Achizitie publica - Modernizare centrala termica si instalatii de incalzire la Sectia Exteriora de Pneumoftiziologie si Psihiatrie
Detaliu pentru invitatia numarul 337423
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337423/15.10.2012
Denumire contract: Modernizare centrala termica si instalatii de incalzire la Sectia Exteriora de Pneumoftiziologie si Psihiatrie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTICod fiscal: 4283767, Adresa: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Telefon: 2523334, 2522692, Fax: 2522829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 0212523334, fax: +40 0212522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 0212523334, fax: +40 0212522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare centrala termica si instalatii de incalzire la Sectia Exteriora de Pneumoftiziologie si Psihiatrie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare centrala termica si instalatii de incalzire la Sectia Exteriora de Pneumoftiziologie si Psihiatrie
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita garantie de participare in lei, cf.art.86 din HG925/2006 (Formular nr.1 din sectiunea formulare) in cunantum de 2%, respectv 5.805, 96 lei, pe intreaga valoare a ofertei. Echival.lei/alta valuta pt.constit.gar.particip.se va determ.la cursul B.N.R. din data publ.invit.de particip. Constituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original; 2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; 3) ordin de plata cu semnatura si stampila (O.P. vizat de banca) in contul RO17TREZ7025005XXX007106. Garantia de participare va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004. In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC (conform art.278^1 din OUG 34/2006). Suma retinuta de autoritatea contractanta in astfel de situatie este de 2.903 lei.
Garantie de buna executie
Mod. de const.a gar.de buna executie: In cuantum de 10% din val. contr.fara TVA sau 5% din val. fara TVA, in cazul IMM-urilor(conform prev. art.16 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dez. intrepr. mici si mijlocii cu modif. si compl. ulterioare).NOTA: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o decl. pe propria raspundere conf. anexei nr.1 la Legea 346/2004. Gar. de buna executie se va constitui in lei, prin retineri succesive din sit. de plata, in acest caz, contractantul avand oblig. de a deschide un cont de disponibil distinct la disp. aut. contr., la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care urmeaza a fi depusa de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara T.V.A. Suma se va depune in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180;(Formular nr.3 din sectiunea formulare)2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;(Formular nr.4 din sectiunea formulare)3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1;(Formular nr.5 din sectiunea formulare)4.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Spitalului? Prof. Dr. Dimitrie Gerota? pe linia derularii organizarii si finalizarii procedurii: - Imputernicit Director General PAVEL FLORIN LAURENTIU- Director General Adjunt Medical ROTARU LUMINITA- Imputernicit Director Economico-Administrativ CHIVULESCU ADRIAN CLAUDIU- Desemnat Sef Departament Logistic DRAGOMIR IONUT- Contabil sef STAN ADRIANA- Consilier Juridic RUSE CODRUTA- Desemnat Sef Birou Achizitii CRISTACHE ELENA5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formular nr.6 din sectiunea formulare).6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila ofertantului, in termen legal de valabilitate.7.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, in termen legal de valabilitate. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului in termen legal de valabilitate.NOTA: in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezente pentru conformitate, documentul original- copie legalizataIn cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.- formular nr.7
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale completata inclusiv la rubrica cifra de afaceri. Valoareacifrei de afaceri pe ultimii3 ani minim: 290.298 lei fara T.V.A.; (pentru I.M.M. va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa), formularul 7;
- 2011:1 euro = 4, 2379 lei., 2. Bilantul contabil vizat si inregistrat la 31.12.2011.Document vizat si inregistrat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau contract de colaborare., Certificate, emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic este autorizat pentru prestarea lucrarilor pentru care oferteaza, autorizatii ISCIR, valabile la data depunerii ofertelor., Minim o recomandare din partea unui beneficiar de lucrari similare (denumire, adresa, persoana de contact)., Certificat/declaratie de conformitate CE pentru produsele ofertate (ex.centrala termica) - copie certificata prin semnaturasi stampila. Certificat ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001) sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant, copie certificata prin semnaturasi stampila., Certificat SR EN ISO 14000:2005 sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru ofertant, copie certificata prin semnatura si stampila., Candidatii/ofertantii au dreptul de a prezenta in scopul demonstrarii indeplinirii standardelor de calitate, orice alte documente (standarde) echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent indeplinirea respectivelor cerinte - copie certificata prin semnaturasi stampila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct, gratuit si nerestrictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 16:15