Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare Centru de Ingrijire si Asistenta Geoagiu


Detaliu pentru invitatia numarul 308094
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 9819433
Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva
Telefon: 0254233341
Fax: 0254234384
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Modernizare Centru de Ingrijire si Asistenta Geoagiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: executia lucrarii , ,Modernizare Centru de Ingrijire si Asistenta Geoagiu''
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.08.2011 16:35
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: loc. Deva, b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18, jud. Hunedoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Deva, b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18, jud. Hunedoara, sala de sedinte (parter) a DGASPC Hunedoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 564, 516.12 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind situatia personala a operatorului economicDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si localCertificat constatator si de inregistrare emise de ORCFisa de informatii generale, cifra de afaceri pe 2010 mai mare de 1129000.00 leiBilantul contabil la 31.12.2010Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similara: contract in valoare de minim 564516.12 leiDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILOR: sef de santier inginer constructor, specialitatea CCIA, RTE, RTCCertificat ISO 9001 sau echivalent
din SEAPgarantia de participare 11000 leigarantia de buna executie, 5% din valoarea contractului, fara TVA
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
15
Descriere: - pentru termenul de executie cel mai scazut: 15 puncte- pentru alt termen: T = (termenul de executie cel mai scazut/alt termen) x 15 puncteNota: Termenul de executie nu poate depasi 2 ½ luni.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: - pentru perioada de garantie a lucrarilor cea mai mare: 15 puncte- pentru alt termen: P = (alta perioada/perioada de garantie cea mai mare) x 15 puncteNota: Perioada de garantie acordata lucrarilor trebuie sa fie de minim 12 luni si maxim 24 de luni.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer