Achizitie publica - Modernizare Centru Primiri Urgente, obiect in cadrul centrului de sanatate multifunctionalVinju Mare, judetul Mehedinti
Detaliu pentru invitatia numarul 325989
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325989/08.05.2012
Denumire contract: Modernizare Centru Primiri Urgente, obiect in cadrul centrului de sanatate multifunctionalVinju Mare, judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Centru Primiri Urgente, obiect in cadrul centrului de sanatate multifunctionalVinju Mare, judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Spitalul orasenesc Vinju Mare s-a desfiintat in anul 2011, in locul lui infiintat centrul de sanatate multifunctionala, cladire ca va fi modernizata astfel incit intr-o parte a acesteia sa functioneze centru de primiri urgente. Centrul de primiri urgente are ca scop astfel incit activitatea medicala pentru asigurarea primului ajutor sa se poate desfasura in conditii moderne si de igiena corespunzatoare coform normativelor in domeniul medical in vigoare. Lucrarile ce trebie executate sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 907, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor si trebuie prezentata in original / copie legalizata sau cu mentiunea conform cu originalul. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este de 9070 lei- in conf cu prev art.278 "1 alin.1 lit.b III.1.1
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va comleta de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 si d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. 3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/2010 4. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art. 13 din L 279/2011. Se solicita si tertilor su subcontractantilorPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MARIUS BALU - PRESEDINTE, NODIT ANDI - VICEPRESEDINTE, NICOLICEA LIVIU - VICEPRESEDINTE, FILIP LUCIAN - DIRECTOR EXECUTIV. Certificat constatator in copie conform cu originalul / copie legalizata sau original eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie ). Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.Certificat de atestare emis de IGSU pentru ignifugarea materialelor combustibile in termen de valabilitate. (Copii conform cu originalul / legalizate).Executantul detine si are obligatia sa prezinte autorizatia ISCIR pentru omologarea procedurii de sudura tare conform prescriptiei tehnice PT C6/3003. (Copii conform cu originalul / legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.800.000 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform 0UG34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul are obligatia de a prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista va fi insotita de maxim doua documente (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie finala sau partiala) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare ( executie instalatii sanitare, termice si electrice;realizare pardoseli din vinil (antistatice sau conductive sau antiderapante, sau antibacteriene, etc.); executie instalatii de fluide medicale;lucrari de reparatii sarpanta si invelitoare ) in valoare de 877.000 lei fara TVA, 2. Ofertantul are obligatia prezentarii listei principalelor prestatii pe ultimii trei ani. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii proiectare (lucrari de modernizari, reabilitari reparatii etc de spatii medicale) in valoare de 30.000 lei fara TVA, 3. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: a. Pentru proiectare: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are personal angajat, arhitect, inginer constructii civile si inginer instalatii, cu vechimea in proiectare mai mare de 5 ani b. Pentru executie Ofertantul are angajati urmatorii specialisti sau are incheiate contracte de colaborare sau prestari servicii cu acestia :1. RTE pentru domeniul constructii civile si industriale 2. Responsabil Tehnic cu Sudura - RTS pentru domeniul conducte pentru fluide 3. Responsabil cu supravegherea lucrarilor - RSL pentru domeniul conducte pentru fluide 4.Executantul are obligatia sa detina personal propriu autorizat ISCIR pentru lucrari de sudura tare conform PT C6/2003 si sa detina personal tehnic pregatit pentru operatiuni de sudura prin brazare conform SR EN13133 si 1334 1. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul sau echivalent - pentru domeniile : - lucrari de constructii civile si lucrari de pardosire si placare a peretilor, 2. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, in copie conform cu originalul sau echivalent - pentru domeniul lucrari de constructii civile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: Propunere financiara =(pret minim * 60 / pret ofertat ), in care : ?pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ?pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Perioada de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Descriere: . Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile . Oferta cu un termen de prestare a serviciilor mai mare de 30 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de prestatie mai mic de 10 de zile nu se va puncta suplimentar
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarii =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile . Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? t minim este termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de executie mai mare de 150 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 60 de zile nu se va puncta suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 00:05