Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE CENTRU RECUPERARE SI REABILITARE COPII CU HANDICAP


Detaliu pentru invitatia numarul 321597
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Numar invitatie: 321597/12.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE CENTRU RECUPERARESI REABILITARE COPII CU HANDICAP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 723555802, fax: +40 269208813, persoana de contact: Cristina Bica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, sala de presa, etaj 2, camera 203.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE CENTRU RECUPERARESI REABILITARE COPII CU HANDICAP
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare a structurii de rezistenta, lucrari de arhitectura exterioara si interioara, lucrari de instalatii electrice, sanitare, termice si gaze naturale
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 203, 198 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 18.100 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)ordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original)In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf art.91 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M-urile beneficiaza de reducere de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevaz la art.69^1 din OUG34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner IohannisViceprimar ? Virgil PopaDirector Directia Tehnica -Cristina BicaDirector Economic ? Viorica Bandescup. Sef Serviciu Juridic ? Claudia IordanescuSef Birou Proiecte cuFinantare Internationala? Alexandra TroantaServiciu Investitii ? Codruta SirbuBirou Proiecte cuFinantare Internationala? Adina BicaServiciu Buget-Contabilitate ? Mihaela StanilaCertificat de participare cu oferta independenta, cf Ordinului ANRMAP nr.314/2010Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local.in original /copie legaliz /xerocopie certif pt conf cu orig.Ofertele depuse de operatorii ec care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pt pers juridice/fizice romaneCertif constatator emis de ORC original/copie legalizata/xerocopie certif pt cf cu orig, sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.pt pers fizice: autorizatie de functionare/altele echiv pt a dovedi apartenenta la categoria profes impusa de indeplinirea ctr.Pers juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certif constatatoare privind indeplinirea oblig de plata a impozite, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echiv), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.in original/copie legalizata, xerocopie certif pt conf cu originalul insotite de traducere autorizataAtestat, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip C2A, sau echivalent, pentru executia lucrarilor la instalatiile electrice.Atestatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor precum si pe toata perioada de executie a lucrarilor.Atestatul se va prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Autorizatie / Agrement tehnic, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE) (sau echivalent) pentru executia lucrarilor la instalatiilorde utilizare a gazelor naturale.Autorizatie / Agrement tehnic se va prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Autorizatie ISCIR, conform prescriptiilor tehnice PT A1-2010 (sau echivalent) pentru cazane de apa calda.Autorizatie ISCIR se va prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Autorizatie ISCIR, conform prescriptiilor tehnice PT R1-2010 (sau echivalent) pentru platforme ridicatoare pentru persoane cu dizabilitati.Autorizatie ISCIR se va prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010 sau la 30.06.2011 (vizat de DGFP)informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie a caror valoare cumulata sa fie de minim 270.000 (euro exclusiv TVA)sau de minim 1.150.000 lei (fara TVA).Se vor prezenta, inclusiv PV de receptie la terminarea lucrarilor aferente contractelor reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilor (model propriu).Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificat/ certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin.(1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Resurse tehniceDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Resurse umane ? personal cheie-nr.minimResp Tehnic cu Executia 1ResponsabilC.Q 1 (Nota *)ing constructor 1ing instalatii electrice 1ing instalatii sanitare 1ing instalatii termice 1ing instalatii gaze naturale 1Responsabil P.S.I.si PM 1Electricieni atestati ANRE grad IIB(sau echiv) 2Instalatori autorizati ANRE pt executiainstalatiilor de utilizare a gazelor naturale 2Muncitori 15Declaratie care contine inf privind nr mediu in ultimii 3 ani ale pers angajat precum si nr si pregatirea cadrelor de conducereDeclaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) inclusiv personalul cheie., Sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul)Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti)., Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul) ISO 9001:2001 sau echivalent14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer