Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare centru urban Orasul Pecica - Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier?


Detaliu pentru invitatia numarul 320236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PECICA
Numar invitatie: 320236/15.02.2012
Denumire contract: ?Modernizare centru urban Orasul Pecica - Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PECICACod fiscal: 3519550, Adresa: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Telefon: 0257-468323, Fax: 0257-468633
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Romania, cod postal: 317235, telefon: +4 0257-468323, fax: +4 0257-468633, persoana de contact: JUNCAN CORINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare centru urban Orasul Pecica - Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de servicii ce se doreste a fi atribuit se va asigura asistenta tehnica de specialitate (dirigentia de santier) a lucrarilor de ?Modernizare centru urban Orasul Pecica - Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier? cu raportare la continutul si obligatiile asumate prin contractul de lucrari pentru care se va asigura dirigentia de santier.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 356.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de part. este 5.647 lei si se constituie prin virament bancar, instr. de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Gar. de part. se va constitui numai in lei. Per. de valab. a gar. de part.: 90 de zile de la data limita de dep. a of.. Contul in care se va depune gar. de part. este RO56TREZ0315006XXX000135, deschis la Trez. Or. Pecica. In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualiz. in cazul in care gar. de part. se constituie printr-un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, instr. de gar. trebuie sa prevada ca plata gar. se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, A.C. va retine din cuantumul gar. de part. conf. art. 2781, alin. 1 lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, act., suma de 2.823, 56 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii acestora in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantilor in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Antal Petru ? Primar, - Stanoiov Miodrag ? Viceprimar, - Velici Monica ? Administrator Public, - Bobeica Dorina ? Sef Serviciu Buget Contabilitate, - Mot Adela ? Secretar Oras Pecica, - Stan Mihail ? Sef Serviciu Domeniu Public.In vederea indeplinirii cerintelor de mai sus se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 2 din sectiunea Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular nr. 2.13. Declaratie privind conflictul de interese - Formular nr. 2.2.In situatia in care exista persoane sub incidenta prevederilor art. 691 din O.U.G. 34/2006 ofertantul va fi exclus de la procedura.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, actualizata (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) depunand Formularul 2.2.4. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul.Din certificatele de atesare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca la data scadentei de plata anterioara deschiderii ofertelor (25 ale lunii anterioare lunii in care se deschid ofertele) ofertantul nu are obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentarea unei declaratii cf. Formularului nr. 2.3 din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic.6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010-Formular nr. 3.16.In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 depunand Formularele 2, 2.1., 2.2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului competent in original;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea in original sau in copie legalizata pentru conformitate.Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilitSa dovedeasca ca ofertantul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, din care sa rezulte ca este operativa in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008-2010) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 564.712, 52 lei (pentru persoanele juridice romane). Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron -cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron -cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Ofertantii sa dov. prest. de serv.similare celor ce fac ob.prez. proc.prezentand max. 2 contr. de asistenta tehn. pt. oricare din lucr. de: reabilitare str.; constr.intersectii sens giratoriu; amenajare piste biciclete, locuri de parcare, trotuare, santuri, podete, zone verzi; in val.de 282.356, 26 lei, fara TVA.2.Cerinta obligatorie: Operatorii -resursele umane necesare indepl.contr. cf.Caietului de sarcini, minim 4 pers. dupa cum urmeaza: a.) 1 Lider de echipa si 1 diriginte de santier cu: exp.prof.gen.de min.5 ani; cu exp.in supervizarealucr. de constr.;particip.la implementarea a min.un proiect pe o pozitie sim.cu cea solic.; autorizat pe domeniul 3, Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu.b.)Diriginte de santier 3 cu exp.prof.gen.de min.5 ani; cu exp.in supervizarealucr. de constr.;care particip. la implement. a min.un proiect pe o pozitie sim.cu cea solic.; autorizat pe domeniul Produse in constr.c)RTC 1. Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent).Nu se accepta documente in curs de certificare.2. Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 14001 sau echivalent).Nu se accepta documente in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA IN FORMAT ELECTRONIC INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer