Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE CLADIRE PT 88


Detaliu pentru invitatia numarul 340266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIULGIURGIU
Numar invitatie: 340266/29.11.2012
Denumire contract: MODERNIZARE CLADIRE PT 88
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: 0246213588, Fax: 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 246213588, fax: +40 246215405, persoana de contact: GHITA ALICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Giurgiu, Sos. Bucuresti, nr. 49-51, Sala Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE CLADIRE PT 88
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta documentatie se refera la achizitia de lucrari de Modernizare cladire PT 88, conform documentatiei tehnice.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 917.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2650 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data aparitiei invitatiei de participare.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006- actualizata.Asfel suma totala ce se va retine este de 1329, 17lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr. 4- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5, 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 75% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea ? completare formular 5.1-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - completare formular 5.2-certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 15-declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 20-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - completare formular 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Barbu Nicolae ? Primar, Vladu Alexandru ? Viceprimar, Popazu Liviu ? Viceprimar, Rosu Petre - Secretar Municipiu, Cristea Ioana - Director Economic, Cioclu Mircea ? Director Executiv, Ionete Ralica (Sef Serviciu Bugete), Chitu Alice (control financiar preventiv), Vladu Alexandru (Presedinte Comisie de evaluare), Anghel Ion (membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Badita Violeta (membru Comisie de evaluare), Comanescu Carmen (membru Comisie de evaluare), Soava Mihai (membru Comisie de evaluare), Gheorghe Cornel (membru Comisie de evaluare), Ghita Alice (secretar Comisie de evaluare si responsabil organizare, derulare, finalizare procedura); Badea Ionut Mugurel ? consilier local, Balanean Viorel - consilier local, Cartojan Dan Liviu ? consilier local, Cepraga Cornel Sorin - consilier local, Cioaca Ionut- consilier local, Ciobanu George Daniel - consilier local, Dinu Cristina Elena - consilier local, Dinu Ionel - consilier local, Gadea Gheorghe - consilier local, Georgescu Cosmin Stefan - consilier local, Ilie Clement - consilier local, Maroiu Marian - consilier local, Oprisan Gigi - consilier local, Parlea Victor Constantin - consilier local, Petcu Toma Florin - consilier local, Popazu Liviu - consilier local, Stanciu Marius Viorel - consilier local, Spoiala Slav Gheorghe - consilier local, Truica Liliana Gabriela - consilier local, Velicu Florian- consilier local, Vladu Alexandru - consilier local. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, in evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie2. Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de : a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , saub) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului , sauc) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Obs.: ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara anul in curs) sa fie mai mare sauegala cu 265000 lei (de doua ori valoarea estimata a contractului).Capacitatea economica si financiara poate fisustinuta si de o alta persoana, conform OUG 34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sadovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.- copie certificata dupa ultimul bilant contabil, inregistrata si vizata de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele/certificatele de atestare/alte documente care sa certifice calificarea personalului.-informatii privind subcontractantii-informatii privind asocierea, daca este cazul - standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001- standarde de asigurare a managementului de mediu - ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
duratade executie a lucrarii
10
Descriere: Factorul , ,durata de executie a lucrarii? se va exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii, este de o luna calendaristica.Sub aceasta durata, oferta va fi considerata neconforma, ca fiind nerealista. Duratamaximade executie a lucrarii, conform caietului de sarcini elaborat, este de 2 luni calendaristice. Pentru depasirea maximului duratei de executie, se vaconsidera ca ofertaeste neconforma.Punctajul pentru factorul de evaluare: , , termenul de realizare al lucrarii? se acorda astfel: ? pentru durata cea mai mica de realizare a contractului de achizitie publicaprevazuta in Caietul de sarcini se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;? pentru o duratade realizare a contractului de achizitie publica maimare, punctajul se acorda astfel; T(n) = (termen minim/ termen (n)) x punctajul maxim acordat.
durata de garantie a lucrarii
10
Descriere: Garantia acordata lucrarii nu poate fi mai mica de 36 luni. Punctajul maxim acordat este de 10 puncte . Perioada minima de garantie este de 36 de luni , sub care oferta va fi declarata neconforma . Perioada maxima de garantie este de 120 de luni , peste care oferta nu va fi punctata suplimentar . Punctajul se acorda astfel : a)pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim alocat 10, 0 puncte ;b)pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acorda astfel : Punctajul C pentru oferta n=(durata de garantie oferta n /durata de garantie maxima)x 10, 0
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer