Achizitie publica - Modernizare cladire sediu CE Iasi ? Sarpanta si reabilitare termica
Detaliu pentru invitatia numarul 346364
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346364/09.05.2013
Denumire contract: Modernizare cladire sediu CE Iasi ? Sarpanta si reabilitare termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare cladire sediu CE Iasi ? Sarpanta si reabilitare termica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de construire sarpanta si reabilitare termica, la cladire sediu Centrul de Exploatare Iasi.Din valoarea estimata a contractului suma de 34.610 lei, fara TVA, (4, 654% din cap.1.2+1.3+4) reprezenta cheltuieli diverse si neprevazute, conform devizului general.
II.1.6) CPV: 45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 780, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 14920 lei, (50% pt. IMM), valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in valuta, echivalenta leu/ valuta se va raporta la cursul de schimb al BNR afisat la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1. printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara (Formularul 14), ori de o societate de asigurari, documente care se prezinta in original;2. prin virament bancar, efectuat in contul Sucursalei de Transport Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor;In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004. In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta conform art. 278^1, alin.1, lit.b) din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90, alin (3) din HGR 1045/2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului conform precizarilor din sectiunea ?clauze contractuale?);In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Document solicitat - Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, insotit de urmatoarele documente: 1. Formular 23- ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;Nota: Fiecare ofertant sau asociat are obligatia de a prezenta Formularul 23.2. Formular 27- ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006?;Nota: -Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise inlegatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala - Stefan Tibuliac; Director tehnic Sucursala ? Petru Marius Danciu; Director economic Sucursala- Ana Gotcu; Oficiul Juridic - Cristinel Lungu; Securitate si Management Situatii de Urgenta - Craescu Cosmin Gabriel; Serviciul CMSSM - Cristinel Serban; Serviciul Buget, Finante, Contabilitate - Delia Adina Ciuhat; Serviciul Investitii ? Carmen Mazare, Lavinia Tudorache; Serviciul Exploatare Mentenanta ?Petru Chelmus; Centrul de telecomanda si supraveghere instalatii (CTSI) ? Vasile Malaia; Serviciul Comercial - Maria Draghia, Maricica Bucsa, Lidia Malaia, Lacramioara Uricaru.-Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta formularul 27.-Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art.69^1 din OUG 34/2006, actualizata, raportat la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor, este considerata inacceptabila conform art.36, alin.1, lit.g din HG 925/2006, actualizata.3. Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic. Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, urmatoarele: 3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b. Situatiile prevazute la pct. A si B, lit. a, c si d, din Formular 2 se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.c.Formularul 2 nu va fi prezentat de subcontractant/subcontractanti.d.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formularul 2.e.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.f. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1-Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, continand informatii reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care a prezentat documentul in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?) sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii;
-nu se solicita prezentarea documentului, in favoarea operatorului economic, de catre eventualii subcontractanti si de catre tertul/tertii sustinator /sustinatori.Cerinta nr. 2-Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3-Atestat A.N.R.E. de tip B, conform ordin A.N.R.E. 24/2007, cu completarile si modificarile ulterioare(informatii pe site ANRE: www.anre.ro), pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV.Cerinta nr. 4-Atestat A.N.R.E. de tip EDI, conform ordin A.N.R.E. 89/2009, actualizat (informatii pe site ANRE: www.anre.ro), privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar.Nota: 1. -se permite prezentarea documentelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.2.-Atestatele A.N.R.E. vor fi prezentate de subcontractant/ subcontractanti, daca este cazul, in functie de implicarea sa in contract.3.-in cazul unei asocieri atestatele A.N.R.E. trebuie prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.4.-documentele nu vor fi prezentate de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.5.-documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.6.Persoanelejuridice straine trebuie sa solicite A.N.R.E atestate corespunzatoare pentru a desfasura pe teritoriul Romaniei: -activitati de proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile siindustriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV;
-activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale avand regimul depresiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Se demonstreaza prezentand Formular 8 si anexa la acesta.Precizari: numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: o echipa de lucru formata din: 1.responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT/MDRT, conform Legii 10/1995, actualizata;2.coordonator in materie de securitate si sanatate, atestat conform HG 300/2006;3.electrician autorizat ANRE, grd.II B conform Ordin ANRE 11/2013;4.responsabil de lucrare, specialitatea constructii, inginer cu activitate de minim 2 ani in executie, conform Legii 10/1995, actualizata;5.instalator autorizat in domeniul gazelor naturale, grad I D, conform Ordin ANRE nr.89/2009, actualizat;6.personal pentru montarea si implementarea retelei date-voce, respectiv: -o persoana cu studii superioare in domeniul informatica/ telecomunicatii/ automatizari si-doua persoane cu studii medii specializarea telecomunicatii/electromontaj;7.alt personal considerat a fi necesar pentru montarea/instalarea/punerea in functiune/asigurarea garantiei pentru utilajele/echipamentele tehnice/dotarile declarate.Se demonstreaza prezentand Formular 11 insotit de copii certificate ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului, dupa: 1 -certificat de atestare tehnico profesionala si legitimatia aferenta;2 -certificat de absolvire insotit de suplimentul descriptiv al certificatului;3 -legitimatie ANRE;4 - diploma de studii si documente care atesta vechimea privind experienta specifica solicitata (decizie numire, contract individual de munca, etc.);5 -legitimatie instalator autorizat in domeniul gazelor naturale;6 -certificat/diploma de studii/documente din care sa rezulte specializarile tehnice solicitate;7 -documente de calificare.Nota: documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - masini pentru transportul materialelor sub 8 tone capacitate;
- automacarale cu brat telescopic, usoare;
- schele autoridicatoare;
- baraci metalice de organizare de santier din elemente demontabile pentru a fi asamblate pe amplasament.Se demonstreaza prezentand Formular 9 si anexa la acesta, insotit de copii certif ?cf cu orig? dupa documente doveditoare care sa ateste forma de proprietate, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echip.etc, poate prezenta un contr / precontr de inchiriere/angajament in forma autentica (cf.art.190, alin.2. OUG 34/2006)., Cerinta nr.4Informatii privind asociatii ( daca exista).Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere intre mai multi operatori economici indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala (pct.III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf. art.190, alin.(3) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexei nr.2 la Ord. ANRMAP nr. 509/2011., Cerinta nr.5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se prezinta Formular 12 si anexa la acesta, dupa caz. Cerinta nr.1 Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, dupa documente emise de organisme independentecareatesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente, Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14001 sau echivalent- copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a mediului, ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 08:09