Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE COMPLEX MECANO- ENERGETIC LA STATIA DE COMPRIMARE SINMARTIN


Detaliu pentru invitatia numarul 333309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 333309/07.08.2012
Denumire contract: MODERNIZARE COMPLEX MECANO- ENERGETIC LA STATIA DE COMPRIMARE SINMARTIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402171, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florica Jacota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE COMPLEX MECANO- ENERGETIC LA STATIA DE COMPRIMARE SINMARTIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sunt necesare urmatoarele lucrari: 1) modernizarea cladirii bicompartimentate: centrala tremica si gospodarie de aer prin inlocuirea inchiderilor perimetrale si aacoperisului cu panouri termoizolante, precum si refacereainstalatiiloraferente(electrica, incalzire si canalizare).2) amenajare complex mecano-energetic: refacere finisaje exterioare si interioare, inlocuire tamplarie, refacere instalatie electrica, incalzire, instalatii sanitare si dotari. Spatiile din aceasta cladire au urmatoarele destinatii: dispecerat, distribuitor electric 20KV si 0, 4 KV, atelier mecanic, redresori electrici, sala acumulatori, sala instruire, magazie, birouri, vestiare, oficiu, grupuri sanitare.3) Montarea unui cazan de incalzire pentru complexul mecano-energetic.
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 738, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare: 7.500 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare pentru cererea de oferte se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 8)Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Acesta se va depune la autoritatea contractanta cu cel putin trei zile inainte de deschiderea ofertelor pentru semnare de catre reprezentantii sai legali, in cazul in care se doreste restituireainscrisuluidupa sedinta de deschidere a ofertelor. In caz contrar, acesta va fi trimis, ulterior, prin posta.- OPvizat de banca in contul autoritatii contractante. Ordinul de plata va fi completat cu denumirea licitatiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca TransilvaniaRO 14056826In masura in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010. Cuantumul acestei retinerieste 4.518, 95 lei.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul GBE a contractuluiva fi de 5 % din valoarea fara TVA.b) GBE se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la ziGBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? forma la zi;Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Se va completa Formularul nr.1 A ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 B;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare-Se va completa Formularul nr. 1 C - persoanele cu drept de decizie in acesta achizitie sunt: Marcel Budan ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu MuresPantelimon Avram- presedinte comisie evaluareViorica Caraivan- director economicClaudiu Ilinca- consilier juridicOvidiu Ciurca- membru comisieSuzana Vig- membru comisieRodica Saseanu - membru comisieCamelia Pop - membru comisieCalin Baraian - membru comisieFlorica Jacota ? membru comisieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D Persoane fizice /juridice romane-a) Certificat constator emis de ONRC emis cu cel mult 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata;Autorizatii de specialitate-Societatile ofertante vor prezenta copii dupa autorizatii- ANRE tip EDIconform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- ANRE tip C1A sau C2A conform Ordinului 24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani( fara a se lua in calcul anul curent).Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Nivelul minim impus: 1.477.900 lei, Se va prezenta orice document disponibil care sa demonstreze cerinta soliciata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3.- Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereade copii dupa informatii relevante dintr-uncontract de lucraricu o valoare egala sau mai mare de 350.000 lei., - Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006, proces verbal de receptie, s.a.)., - Declaratie privind lista principalelor executie lucrari in ultimii 5 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale-Formular 4., - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport , laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-Formularul 5., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formularul 6., - autorizatie pentru responsabilul tehnic cu executiaMDLPL I, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, art.14.? Agentii economici care execta lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati, precum si printr-un sistem propriu conceput si realizat?., Informatii privind subcontractantii-Se va prezentaFormularul nr.7
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Toata documentatia este publicata in prezenta Invitatie de participare la "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 07:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer