Achizitie publica - MODERNIZARE DC 101 , TENCANAU-SALCUTA, KM 1+000-KM 3+600
Detaliu pentru invitatia numarul 353160
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353160/28.08.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DC 101 , TENCANAU-SALCUTA, KM 1+000-KM 3+600
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALCUTACod fiscal: 5001996, Adresa: strada Alexandru Ioan Cuza, nr.122, Salcuta, Telefon: 0251363006, Fax: 0251363006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DC 101 , TENCANAU-SALCUTA, KM 1+000-KM 3+600
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata faraTVA este de 1768992, 44 lei, din care: -valoare estimata pentru constructii montaj si organizare de santier =1647828, 57.lei;
-valoare estimata pentru cheltuieli diverse si neprevazute =121163, 87 ron lei, reprezentand7, 5% din valoarea aferenta capitolului de deviz constructii montaj;
- valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica de lucrari care face obiectul prezentei proceduri de atribuireeste de 1615518, 21lei (constructii- montaj)plus organizare desantier 32310, 36 leiplus 121163, 87 lei (diverse si neprevazute) =1768992, 44 lei leifara TVA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 768, 992.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare - 5549lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prvederile art. 84-88 din HG925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare poate fi constituita la alegere , prin virament bancar sau prin instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 11 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda in vederea evaluarii unitare se va utiliza cursul de schimb leu/valuta comunicat de BNR pentru data de 05.09.2013. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 11 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In conformitate cu Legea nr. 346/2004 - IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz se va completa Formularul nr. 8 .In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC autoritatea contrcatanta va retine contestatorului din garantia de participare , suma calculata conform art. 278^1din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare respectiv 5549 lei. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. modificari si completari ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituieprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie, a contractului( Formularului nr.23 ) in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I Declaratie privind eligibilitatea :1>Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 4 din Sectiunea - Formulare ). incadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia trebuie completata de catre fiecare asociat daca oferta este depusa in asociere sau de fiecare tert sustinator declarat prin oferta. Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Il-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 5 din Sectiunea - Formulare);incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia trebuie completata de catre fiecare asociat daca oferta este depusa in asociere sau de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prevedrile art. 181^¹ alin a; c ;art. 69^¹.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Plata datoriilor catre bugetul de stat si bugetul local: >Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; >Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;>Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu exista datorii;>Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 modificari si completari, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate "conform cu originalul". In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.IV Calitatea de participant la procedura : Ofertantul va prezenta : >Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 6 din Sectiunea - Formulare).V. Evitarea conflictului de interese : Completarea si prezentarea : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^¹ din OUG nr. 34/2006 (Declaratie pe proprie raspundere - Formularul nr. 25 din Sectiunea - Formulare).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , avizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primarul comunei Salcuta ? Pavel Ion , viceprimar Giurca Eugen , secretar ? Militaru Liviu , contabil -Radu Mare Adriana , Olteanu Marilena-inspector, Mirea Maria-inspector, Calin Septimiu Emil-referent, Mirescu Florin-referent, Burcos Ioana-referent..Declaratia conform Formular nr. 25 , trebuie completata de catre fiecare asociat, daca oferta este depusa in asociere ; de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat prin oferta.Nota: in situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^¹ din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.>Operatorii economici vor prezenta Declaratia "Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 -Formular nr. 24 Sectiunea FormulareVI Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.VII Certificat de inregistrare in scopuri de TVA.VIII Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM(conf.Anexei 1 din OG.nr.27/2006 privind modificarea Legii 346/2004). I Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: (1) denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare, (7) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii (8) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.>Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilit.- Prezentarea unor Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.- Prezentarea unor Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: (1) denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare (7) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si (8) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare. Documentele solicitate vor fi depuse in copie conform cu originalul. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata , in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certifcatul Constatator emis de O.R.C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, precum si fiecare subcontractant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) -cel putin egala cu 3.007.000lei Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decit euro , se va folosi cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decit euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a Romaniei. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a pragului cu media cifrei de afaceri, cf.L346/2004., Lichiditatea generala trebuie sa depaseasca pragul de 90%.Lichiditatea >90% arata ca ofertantul detine mijloace circulante care-i dau posibilitatea sa-si achite obligatiile curente. Pentru operatorii economici nerezidenti , in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta in legislatia tarii de origine/tara in care este stabilit operatorul economic , acestia vor prezenta alte documente edificatoare , traduse si legalizate. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocind si sustinerea acordata de catre o alta terta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c¹) si d) din OUG34/2006.ln situatia in care un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: >Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfirsit in ultimii 5 ani in cadrul unui contract o lucrare similara, a carei valoare sa fie egala cu suma de 1.592.000 ron fara TVA. Ultimii 5 ani prevazuti pentru demonstrarea experientei similare se stabilesc pana la data limita de depunere a ofertei.>Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile similare executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii -autoritate contractanta sau privati, valoarea, perioada si locul executiei cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.> Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie privind personalul cu derularea contractului., Informatii privind subcontractantii/ asociatii>Se va depune Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conf. art. 188 (3) lit. g din OUG 34/2006. In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata cistigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un Acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca : -toti asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.- Nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora.Comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei. Intelegerea trebuie sa precizeze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie sunt obligati sa ramina in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Nota : In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico - financiara precum si capacitatea tehnico - economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Pentru subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare , partea sau partile din contract indeplinite de acestia., - Cerinta privind personalul: Ofertantii vor prezenta: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.-Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat pentru executia obiectivului de investitii.-Ofertantul va prezenta in copie autorizatiile personalului tehnic implicat in proiect; c.v. in original.Cerinte minime personal de executie : >manager proiect - absolvent de studii superioare cu licenta . Demonstrarea experientei profesionale ca manager proiect se dovedeste prin implicarea intr-un contract similar de lucrari. Se solicita copie dupa contractul de munca /angajament de participare , cu mentiunea Conform cu originalul, declaratie angajament sau orice documente similare.>Sef de santier- absolvent de studii superioare cu licenta , specializarea : cai ferate , drumuri si poduri CFDP, cu experienta profesionala ca sef de santier dovedita intr-un proiect similar.Se va depune copie dupa contractul de munca/angajament de participare , fisa post, cu mentiunea Conform cu originalul declaratie angajament sau orice documente similare.>Responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat MTCT, Certificat valabil la data limita depunerii ofertelor, in domeniul constructii rutiere , drumuri, piste , poduri , tunele . Se va depune Contractul de munca /angajament de participare , decalaratie angajament, certificat de atestare, in copie, cu mentiunea Conform cu originalul, >Responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat MDRT, Certificat valabil la data limita depunerii ofertelor, in domeniul constructii rutiere , drumuri, piste , poduri tunele . Se va depune Contractul de munca /angajament de participare, decalaratie angajament, certificat de atestare si legitimatie aferenta ale unui specialist atestat MDRT ca Responsabil tehnic cu executia , in conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, in copie, cu mentiunea Conform cu originalul.>Responsabil cu protectia si securitatea muncii in conformitate cu dispozitiile Legii nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare.>Responsabil cu calitatea - studii superioare cu licenta in domeniul constructilor civile , cu decizie numire . >Responsabil cu controlul calitatii -studii superioare cu licenta in domeniul constructilor civile , cu atestat valabil la data limita depunerii ofertelor in domeniul infrastructurii rutiere , in activitatea de constructii si/sau supervizare lucrari.NOTA : Pentru responsabilul cu asigurarea calitatii se accepta decizia de numire , iar pentru responsabilul cu controlul calitatii se accepta atestatul. Se vor depune documente relevante in copie cu mentiunea conform cu originalul , contract munca /angajament de participare sau declaratie disponibilitate. Acte normative care impun atestarea/certificarea in domeniul calitatii Ord. 777/2003., - Informatii referitoare la dotarile, echipamentele , utilajele , mijloacele de transport de care ofertantul poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.- Ofertantul va prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie , inchirierea sau alte forme de punere la dipozitie ) a utilajelor, echipamentelor tehnice, laboratoare implicate in realizarea contractului Pentru utilajele si mijloacele de transport inchiriate se va face dovada cu, contracte de inchiriere valabile la data limita depunerii ofertelor. Pentru cele din dotare cu dovada proprietatii, respectiv facturi, Carti de identitate, extras de mijloace fixe , etc. Ofertantul va demonstra ca are dreptul de folosinta sau detine laborator minim ctg. II cu profile corespunzatoare. Ofertantul va prezenta in copie conform cu originalul in concordanta cu obiectul investitiei: Certificat SRN ISO 14001 domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita depunerii ofertelor sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene valabile la data limita depunerii ofertelor.Nota : Se accepta doar ofertantii certificati., Certificat SRN ISO 9001 privind managementul calitatii in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita depunerii ofertelor ofertelor sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene valabile la data limita depunerii ofertelor.Nota : Se accepta doar ofertantii certificati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 13:38