Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DC 159 SI DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BALTENI, JUDETUL VASLUI


Detaliu pentru invitatia numarul 356691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BALTENI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 356691/23.12.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DC 159 SI DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BALTENI, JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALTENI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4359385, Adresa: COM bALTENI JUD. VASLUI, Balteni, Telefon: 0235349604, Fax: 0235349633
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA BALTENI, COMUNA BALTENI, JUDETUL VASLUI, Romania, cod postal: 737060, telefon: +40 235342784 / +40 235342754, fax: +40 235342754, persoana de contact: MIHAEL SAHAIDAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA BALTENI, COMUNA BALTENI, JUDETUL VASLUI, Romania, cod postal: 737060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DC 159 SI DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BALTENI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?MODERNIZARE DC 159 SI DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BALTENI, JUDETUL VASLUI?Valoarea totala a contractului este 2.869.356 lei fara TVA din care: -Proiectare: 111.000 lei fara TVAProcentul aferent activitatii de proiectare din valoarea estimata a contractului, asa cum a fost prevazut in documentatia tehnico-economica aprobata (la faza SF) este de 3, 7 %.-Executie 2.617.475 lei fara TVAProcentul aferent executiei lucrarilor din valoarea estimata a contractului, asa cum a fost prevazut in documentatia tehnico-economica aprobata (la faza SF) este de 87, 25 %.-Diverse si neprevazute: 140.881 lei fara TVASuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 140.881 lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia. Procentul de cheltuieli diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului, asa cum a fost prevazut in documentatia tehnico-economica aprobata (la faza SF) este de 5 %.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute pentru proiectare este de 5.449, 93 lei, reprezentand 3, 87% din suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute pentru executie este de 135.431, 07 lei, reprezentand 96, 13% din suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 869, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 54.500 Constituire: conform art. 86 din HG 925/2006 reactualizat Contul: RO88TREZ6565006XXX001840 deschis la Trezoreria municipiului Vaslui, CUI 4359385 Pentru ofertantii din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei.Restituire: conform art.88 din HG 925/2006 reactualizata. In cazul formularii unei contestatii, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport de valoarea estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Mentionam faptul ca autoritatea contractanta nu dispune de conturi in alta moneda decat RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna exechtie este conform art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata. Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art.92, alin.4 HG925/2006.Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;Observatii: ? Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)?In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/20065)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 6.6)Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita depunerii ofertei;7)Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 - formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Primar: BRASOVEANU CONSTANTIN RELU; Viceprimar: MIHALCEA EMIL; Secretar: GHEORGHITA AURELIA; Contabil: HUTU LILIANA; Consilieri locali: COROPCEANU VASILE, MIHALCEA IOAN, MOTAS DANUT, CIOHODARU ION, LEAHU GHEORGHE, GRECU VASILE, GURADEOAIE COCA, MARIN MATEI VIRGINIA, MIHALCEA EMIL-viceprimar cu calitate de consilier local, SAVIN NECULAI, BOGHIU VASILE ROMICAInformatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc si pe pagina web a institutiei: http: // www.comunabaltenivs.ro8)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice1)Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Activitatile desfasurate in afara sediului social si al sediilor secundare si care fac obiectul prezentei achizitii trebuie sa fie autorizate conform art. 15 din Legea 359/2004. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane3)Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice/fizice straine4)Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 5.456.000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta : Formular Informatii Generale, se va completa formularul nr. 8 cu informatiile din bilanturile contabile pentru anii pentru care se face dovada sau orice alte documente care pot sustine informatiile prezentate. Bilanturile contabile sau celelalte documente justificative se vor prezenta in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute deLegea nr. 346/2004), acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a operatorii economici straini aceste documente se depun prin alte metode (spre ex. electronic), ofertantul va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a documentelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leivaluta comunicat de BNR. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 186 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 1) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta vacompleta- Formular 1 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d), neincadrarea la prev art 69^1, Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 785.242, 5, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni.Formula de calcul conf. Ordin 925/2011 : (valoare estimata contract lucrari/perioada maxima de derulare contract lucrari) X perioada solicitata de aut.contr. Dovada cash flow se solic.numai pentru executia lucrarilor din acest contract nu si pentru proiectare (dur totala contr 12 luni, dur. maxima exec. lucr. 10 luni). Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 maxim 2 contracte care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.600.000 lei fara TVA si a unui contract de servicii de proiectare la nivelul caruia au fost prestate servicii similare cu obiectul procedurii cu o valoare de minim 110.000 lei fara TVA . Conditia poate fi indeplinita si prin prezentarea a minim unul maxim 2 contracte care sa contina si servicii de proiectare si executie, cu conditia ca la nivelul unui contract ofertantul sa faca dovada ca a prestatservicii de proiectare similare cu obiectul procedurii in valoare de minim 110.000 lei fara TVA, iar valoarea lucrarilor dintr-un contract unic sau cumulate din maxim 2 contracte care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura sa fie de minim 2.600.000 lei fara TVA. Formular cu privire la experienta similara formularul nr 14; Pentru contractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru contractele de servicii de proiectare: se vor anexa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinte nr. 2Declaratie cu privire la principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratie cu privire la principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani., Cerinte nr. 3Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 aniDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani- formularul 10, Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie: - 1 inginer specialitatea CFDP;
- 1 inginer topometrist autorizat ANCPI, conform Ordin nr. 687/2005- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul II, conform art.9 alin.(1) din Ordin MLPTL 777/2003, actualizat- 1 responsabil control calitate;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI.Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat.Pentru responsabilul tehnic cu executia si inginerul autorizat ANCPI se vor prezentat doar atestarile/autorizarile (nu este necesara prezentarea CV si a diplomelor de studii.)Pt. CQ, PM, PSI se va prezenta decizia interna de numire.Se solicita completarea Anexa 1 la Formularul nr 10 Asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea proiectului tehnic. Cerinte minime personal servicii de proiectare: - 3 ingineri proiectanti specializarea CFDP, - 1 inginer topometrist autorizat ANCPI conform Ordin nr. 687/2005. Se vor atasa copii dupa cv si copii dupa diplomele fiecarui responsabil nominalizat, declaratii de disponibilitate.Pentru inginerul autorizat ANCPI se vor prezentat doar atestarile/autorizarile (nu este necesara prezentarea CV si a diplomelor de studii.), Cerinta nr. 6Executie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: - utilaje terasiere (autogreder, buldozer); - rulou compactor-vibrator; -macara. Ofertantul va face dovada faptului ca dispune de cel putin o statie de mixturi asfaltice. Documente care sa demonstreze faptul ca operatorul dispune de mijloacele si echipamentele enuntate anterior, dovada se poate face prin prezentarea facturilor fiscaleemise pentru echipamentele aflate in proprietate si/sau contracte de vanzare cumparare/inchiriere si/sau alte documente prin care se poate face dovada dispunerii operatorului economic a mijloacelor /echipamentelor.Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari - formularul 16.Proiectare: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de servicii de proiectare : - mijloace de transport; -echipament topografic( statie topografica si nivela); - calculatoare; - imprimanta A2 si A3.Documente care sa demonstreze faptulca operatorul dispune de mijloacele si echipamentele enuntate anterior, prinprezentarea facturilor fiscale emise pentru echipamente si/sau contracte de vanzare-cumparare/inchiriere si/sau alte documente prin care se poate face dovada dispunerii operatorului economic a mijloacelor /echipamentelorDeclaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare - formularul 16., Cerinta nr. 7Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in formaautentica.- Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partenerin parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriilede lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un modcare obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte., Cerinta nr. 8Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractanti declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente in acest sens. Cerinta nr. 1Informatii privind managementul mediului ISO 14001:2005 sau echivalentulacestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
TERMEN DE REALIZARE PROIECT TEHNIC
10
Descriere: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 2 luni si nici mai mic de 1 luna.Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (2 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim realist precizat mai sus (respectiv, 1 luna ).
DURATA DE EXECUTIE
20
Descriere: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 10 luni si nici mai mic de 8 luni.Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (10 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima realista precizata mai sus (respectiv, 8 luni). Durata de executie a lucrarilor se va exprima in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (programul privind petruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes loca)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer