Achizitie publica - Modernizare DC 16 Brad - Ruda Brad, km 2+100-km 5+400, municipiul Brad, judetul Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 335014
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335014/07.09.2012
Denumire contract: Modernizare DC 16 Brad - Ruda Brad, km 2+100-km 5+400, municipiul Brad, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)Cod fiscal: 4374962, Adresa: STR. REPUBLICII NR.18, Brad, Telefon: 0254612665, Fax: 0254612669
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR.18, Brad, Romania, cod postal: 335200, telefon: +40 254612665, fax: +40 254612669, persoana de contact: Viceprimar- Aurel Vasile CircoComp. achiz.publice- Olimpiu Plesa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brad, str. Republicii, nr.18, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC 16 Brad - Ruda Brad, km 2+100-km 5+400, municipiul Brad, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului: Modernizare DC 16 Brad - Ruda Brad, km 2+100-km 5+400, municipiul Brad, judetul Hunedoara, executie lucrari de modernizare drum, platforme de incrucisare, santuri si rigole, ziduri de sprijin din beton, podete tubulare D=800MM, indicatoare rutiere
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 043, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 20.500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO 93 TREZ 3695006XXX000047deschis la Trezoreria Brad sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.22).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 4.823 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind situatia personala (respectiv neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare4. Cerinta obligatorie Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Legea nr.279/2011 si in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 170 din 7 mai 2012 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea I. nr 328/15.05.2012. Completare Formularul 4, din sectiunea formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Florin Cazacu- Primarul municipiul Brad , Aurel Vasile Circo- viceprimarul municipiul Brad, Carmen Irina Bora - Secretar municipiul Brad, Gabriela Petrean - Compartiment Financiar Contabilitate, Olimpiu Plesa ? Compartiment Achizitii publice , Nicoleta Zaharie - consilier juridic, Persoanele ce fac parte din Comisia CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI BRAD pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, administrarea domeniului public si privat al municipiului Brad formata din consilieri ________________________________________________________________________________________________5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , "conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egalacu 1.043.400lei, exclusiv TVA.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii ale informatiilorrelevante privind indeplinirea experientei similare, procese verbale dereceptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului., 3.Utilaje dotare minima: statie de preparare a mixturilor asfaltice :1 buc.; statie betoane :1 buc. ; repartizator finisor: 1buc.; autogreder: 1buc.; buldozer: 1buc.; buldoexcavator: 1 buc.;compactor static autopropulsat: 2 buc.; compactor pe pneuri: 1 buc.; incarcator frontal: 1buc.; autobasculanta: 4buc.;autobetoniera :1 buc.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/ echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie/ITP aflate in termen de valabilitate, contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc, sau prin angajament de punere la dispozitie., 4.Declaratia privind efectivele medii de personal.Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cu experienta profesionala de minim de 3 ani in inginerie; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri; 1 responsabil cu controlul calitatii (CTC), inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri; 1 inginer topograf; persoane cu calificare asfaltator; persoane cu calificare masinist utilaje; persoane cu calificare conducator auto., Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., 5.Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu unlaborator autorizat pentru profilurile respective. Laboratorul utilizat in vederea atestarii calitatii lucrarilor trebuie sa aiba gradul II.Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare, in copie conform cu originalul ;
- autorizatia laboratorului de grad II, in copie conform cu originalul, 6.Informatii privind subcontractantii. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii - lucrari de constructii drumuri -, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului., Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri -, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in format electronic fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 08:08