Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DC 160A DOBRICENI-GRUIERI-SUSENI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 340032
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Stoenesti
Numar invitatie: 340032/26.11.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DC 160A DOBRICENI-GRUIERI-SUSENI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna StoenestiCod fiscal: 2541860, Adresa: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Telefon: 0250 777489, Fax: 0250 777510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Romania, cod postal: 247625, telefon: +40 250777489, fax: +40 250777510, persoana de contact: Gheorghe Dumbrava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Stoenesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DC 160A DOBRICENI-GRUIERI-SUSENI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare DC160 A pe o lungime de 1.966 km, comuna Stoenesti, in satele Dobriceni-Gruieri-Suseni, judetul Valcea
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 381, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 26.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Comuna Stoenesti, cod fiscal 2541860, cod IBAN: RO94TREZ6715006XXX007107 Trezoreria Mun. Ramnicu Valcea. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Cuantumul retinut din garantia de participare in cazul respingerii, ca nefondata, a unei contestatii depuse la CNSC a fost calculat conform Art. 278^1 alin.(1)lit.b)/OUG34/2006., cu modificarile si completarile ulterioare ca fiind in suma de de 5.161 lei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (Formular nr. 21).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr. 1045/2011 (Formular nr.29)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata (Formular nr. 2)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr.3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstratrea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Daca este cazul, pentru tert sustinator, se completeaza anexa Formularului nr 3.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 (Formular nr.4).4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (Formular nr.5 + Anexa la Formular nr.5)Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoanele cu functie de decizie sunt: - Gheorghe Dumbrava ? primar;
- Chelcea Gheorghe ? viceprimar;
- Mihai Gheorghe Matei ? secretar;
- Nicoleta Tatulescu ? contabil;
- Ioan Cosma ? consilier juridic;
- Chelcea Nadia Andreea ? consilier local;
- Zaulet Valeriu ? consilier local;
- Chituc Vasile ? consilier local;
- Cioaca Ioan ? consilier local;
- Dicu Narcis ? consilier local;
- Marinescu Nicolae ? consilier local;
- Dragan Constantin ? consilier local;
- Nitu Elisabeta ? consilier local;
- Pelesca Alin Constantin ? consilier local;
- Pletea Constantin Catalin ? consilier local;
- Poenaru Gheorghe ? consilier local;
- Vucea Gheorghe? consilier local.5.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?b)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice)-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 6)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Certificatul constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial trebuie sa fie eliberat cu 30 zile inainte de data depunerii ofertei. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2.762.520 lei.Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/rapoartele cenzorilor/echivalent).In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform Formular 9.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Ofertantul trebuiesa fi finalizat in ultimi 5 ani minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare de minim 1.000.000 lei fara TVA.Se vor prezenta in copie (partile, obiectul, pretul contractului) prin care se dovedeste experientasimilara si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor. Valorile vor fi exprimate in leisi in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respectiv., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare a personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Efectiv de personal necesar indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti): 1 coordonator de proiect cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin 1 proiect similar (inginer CFDP);1 sef santier cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin 1 proiect similar;1 responsabil tehnic cu executia atestat MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile specifice obiectului supus achizitiei -RTE;1 responsabil calitate -CQ;1 topometrist autorizat., Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Echipament minim necesar: statie preparat mixturi asfaltice, repartitor mixturi asfaltice, statie de betoane, laboratoar de incercari, autogreder, buldoexcavator, autobasculanta, compactor. In cazul unei asocieri, resursele tehnice se vor cumuli conform art. 190 alin. (3) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic o are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Certificarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Certificarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer