Achizitie publica - Modernizare Dc 167, L= 6 km in comuna Cocu, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 323517
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323517/06.04.2012
Denumire contract: Modernizare Dc 167, L= 6 km in comuna Cocu, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cocu (Consiliul Local Cocu)Cod fiscal: 4318369, Adresa: Comuna Cocu Sat Richitele de Jos, Jud. Arges, Cocu, Telefon: 0248246450, Fax: 0248246460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna CocuJud. Arges, Cocu, Romania, cod postal: 0300, telefon: +0 0741182645, fax: +0 0248246460, persoana de contact: Primaria Cocu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: omuna CocuJud. Arges, Cocu, Romania, cod postal: 0300, telefon: +0 0741182645, fax: +0 0248246460, persoana de contact: Primaria Cocu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Dc 167, L= 6 km in comuna Cocu, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare Dc 167, L= 6 km in comuna Cocu, judetul Arges
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 269, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 64.000 lei. Termenul de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia unui operator economic ca nefondata autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului suma de 7.986, 91 lei.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA, conform prevederilor art.89 alin(2) din HG nr.925/2006.Potrivit art 90 din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se vor respecta si prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului -Formularulnr.05, original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.06, original.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr.07, original-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 25, original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta-Formular nr.15 original;
-.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.23, original. Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: -Tuca Georghe? primar;
-Tudor Ion? viceprimar;
-Marghiolu George? secretar;
-Catanescu Gheorghe- contabil sef; Ofertantul va prezenta: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire solicitam prezentarreapentru conformitate certificatul constatatoremis de ORC in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau echivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 4.269150lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putina unei lucrari/un contract de lucrari similare, dus la bun sfarsit a carei valoare sa fie cel putin egala cu 4.269.150 lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCEaferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (princontract de inchiriere sau altele similare) la urmatoarele utilaje: - compactor cu rulouri- compactor cu pneuri- topitor de bitum- o autobasculanta- pompa hidraulica de beton, Informatii privind resursele umane Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana ;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri: minim 1persoana;
-responsabil pentru calitate ? inginer-inspector protectia munciiDovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: -angajamentele de disponibilitate pentru lucrare, semnate in original, din partea fiecarui angajat prezentat, datate cu maxim30 de zile, fata de data de depunere a ofertelor .- Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copia dupa diploma de absolvire, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?se calculeaza astfel: Pentru nivelul pretului cel mai scazut se acorda punctajul maxim de70de puncte, acesta scazand direct proportional cu cresterea pretului, conform formulei: Pp = pmin/pn x70, unde: Pp= punctajul acordat pentru pretul ofertat pmin=pretul minim ofertatpn=pretul caruia i se calculeaza punctajul
Termen de executie
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru un termen de executie mai micse acorda punctajul maxim. b) pentru un termen de executie mai maredecat cel prevazutla lit. a) se acorda punctajul astfel: Tp = tmin/tn x 15unde: Tp= punctajul acordat pentru termenul de executietmin= termenulde executie minim ofertatTermenulminimde executie este de 3 luni calendaristice, iar celmaximeste de 5 luni calendaristice Peste un termen de 5 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma.Ofertele care au un termen de executie mai mic de 3 luni nu vor fi punctate suplimentar
Garantia lucrarii
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare, ,Perioada de garantie a lucrarii?? se acorda astfel: a) Perioada de garantie cea mai mare: 15 pct. b)Celelalte oferte admisibile care au perioade mai mici punctajul se acorda astfel: Gp = gmin/gn x15unde: Gp = punctajul acordat pentru garantia lucrarii gmin=garantia lucrarii minimaofertatagn= garantia lucrariicareia i se calculeaza punctajul Durata de garantie minima a lucrarii este de 2 ani. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.Garantia maxima a lucrariiva fi de 5 ani. O durata mai mare de 5 ani nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: dIN seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 21:28