Achizitie publica - Modernizare DC 184, comuna Pirjol, judetul Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 329801
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329801/19.06.2012
Denumire contract: Modernizare DC 184, comuna Pirjol, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Parjol (Consiliul Local Parjol, jud. Bacau)Cod fiscal: 4455498, Adresa: COMUNA PARJOL, Parjol, Telefon: 0234/384016, Fax: 0234/384024
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PARJOL, Parjol, Romania, cod postal: 607430, telefon: +40 234384016, fax: +40 234384024, persoana de contact: VIORICA BOCANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contrcctante, Comuna Pirjol Judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC 184, comuna Pirjol, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare DC 184, comuna Pirjol, judetul Bacau
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 768, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 55.300 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 6548, 84 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455498) RO74TREZ0635006XXX00058, Trezoreria Minesti; Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect ? Modernizare drum comunal DC 184, comuna Pirjol , judetul Bacau? pentru suma de 55.300 lei si cu un termen de valabilitate de minim 90 zile de la data depunerii ofertelor- conform Formular nr. 19; Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, Formularului nr. 20; Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr. 20.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru [...] garantia de buna executie.?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 lit a, c1 si d.Formularul nr. 3? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Horchidan Dorinel -Primar;Alexandrescu Ion-Viceprimar;Bocancea Viorica-Referent Urbanism;Comarlau Doinita -Agent Agricol;Rusu Elena -Contabil;Beta Neculai-Contabil.Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr. 4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul 4 va fi completat si prezentat, de asemenea, de catre fiecare subcontractant nominalizat in oferta.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 5.500.000 Lei sau echivalentul sumei in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Lg.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereAsigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului: - responsabil tehnic cu executia- cel putin 1 persoana-pe dom constr. rutiere, drumuri, constr. civile; - inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana -inginer sef santier, cel putin 1 persoana - CFDP-cu exp prof. in domeniu, dovedita prin particip. la cel putin un proiect similar; (sau cu experienta in dom minim 5 ani) -cel putin 1 inginer: cu specializarea CFDP - (CQ): constr. civile; Prin proiect similar intelegem lucrari ce au avut ca obiect: lucrari de drumuriPentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente: CV-uri , copii dupa diplome de studii, autorizatii/ atestate, declar. de disponibilitate, copii dupa contracte, certificate de atestare tehnico profes.pt RTE Nota: pentru CQ se accepta Autorizatie /Decizie interna a angajatorului, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceCerinte minime utilaje : - Minim 1 Autocisterna cu capac.intre 5 si 8t - Minim 1Autogudronator -Minim 1 Buldozer pe senile cu capac.intre 65 si 80cp - Minim 1 Compactor static autopropulsat cu rulouri(valturi) de min. 14tf - Minim 1 Compactor static pneuri 10, 1-16tf - Minim 1Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic(0, 40-0, 70mc) -Minim 1 Repartizator finisor mixturi asfaltice -Minim 2 Autobasculante Se solicita prezentarea raportului de inspectie tehnica pentru utilajele minime solicitate mai sus.Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau unui drept de folosinta pentru utilajele si echipmentele solicitate(taloane, facturi, contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere sau orice alte tipuri conform legii) in copie conform cu originalul, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna: -statie de sortare agregate minerale cu autorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei? min. 1 buc. -statie de asfalt cuautorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei-min 1 buc - Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau, ca are asigurat accesul la un laborator de gradul II, pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau unui drept de folosinta pentru utilajele si echipmentele solicitate(taloane, facturi, contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere sau orice alte tipuri conform legii) in copie conform cu originalul, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul (individual sau asociere de operatori economici) a prestat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, in calitate de contractant/subcontractant a cel putin un contract prin care sa faca dovada executarii unei lucrari similare, in valoare minima de 2.750.000 lei fara TVA, care are ca obiect executia lucrarilor de drumuri si podete. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Implicarea in derularea contractelor care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unor documente de confirmare (recomandari / procese verbale de receptie / parti relevante din contract) emise de catre beneficiari (autoritate contractanta sau client privat), car, In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire. Daca ofertantul castigator va fi o asociere, Autoritatea Contractanta solicita autentificarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 11:41