Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare DC 258 (L=3,656 KM) si DL Musatesti (L=0,448 KM) Comuna Valea Iasului, Judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 350665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA IASULUI (PRIMARIA COMUNEI VALEA IASULUI)
Numar invitatie: 350665/18.07.2013
Denumire contract: ?Modernizare DC 258 (L=3, 656 KM) si DL Musatesti (L=0, 448 KM) Comuna Valea Iasului, Judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA IASULUI (PRIMARIA COMUNEI VALEA IASULUI)Cod fiscal: 4121986, Adresa: Str.Valea Iasului nr.126, Valea Iasului, Telefon: 0248/724411, Fax: 0248/724411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Valea Iasului nr.126, Valea Iasului, Romania, cod postal: 117795, telefon: +40 248724411, fax: +40 248724411, persoana de contact: MIHAIL BARBULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Valea iasului, Str.Valea Iasului nr.126, Valea Iasului, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare DC 258 (L=3, 656 KM) si DL Musatesti (L=0, 448 KM) Comuna Valea Iasului, Judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de lucrari aferente investitiei: ?Modernizare DC 258 (L=3, 656 KM) si DL Musatesti (L=0, 448 KM) Comuna Valea Iasului, Judetul Arges?conform proiect tehnic. Valoarea estimata a contractului este de 3.903.284 lei fara TVA , din care: cheltuieli privind investitia de baza = 3.543.910 lei fara TVA (contructie = 3.491.537 lei fara TVA si organizare santier = 52.373 lei fara TVA); cheltuieli diverse si neprevazute = 359.374 lei fara TVA (maxim 10%); Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 903, 284 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 70.878 lei. Pentru garantia de participare depusain alta moneda, recomandam ca echivalenta sa se faca la cursul leu/valuta, comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata.Modul de restituire a garantiei de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma de 7.323, 90 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia se restituie: a)70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar risculpentru vicii ascunse este minim.b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data depunerii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a. se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4. (1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5. Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fisemnate/stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociatin parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.b) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cat si catre bugetul local valabile la data limita la care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza.c) Se va prezenta Cazierul fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d) Se va prezenta Cazierul fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.e) Se va prezenta Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?f) Se va prezenta Cazierul judiciar al administratorului/administratorilor societatii, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca administratorului/administratorilor societatii si asociatul/asociatii societatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului nu a/au fost condamnat/condamnati in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti.Nota: In caz de asociere documentele se vor depune de fiecare asociatin parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Barbu Nicolae ? primar, Enescu Cristian ? viceprimar, Stoicescu Nicolae ? secretar, Barbulescu Mihail ? contabil, Barbulescu Constantin Marius ? consilier, Duculescu Nicolae ? consilier, Gorunescu Emil ? consilier, Grigorescu Andrei ? consilier, Oancea Constantin ? consilier, Sandu Valeriu Georgica ? consilier, Sorescu Dumitru ? consilier, Stefanescu Constantin ? consilier, Ungureanu Vasile ? consilier, Zinca Ristea ? consilier, Barbu Ion ? delegat satesc, Sorescu Gheorghe ? delegat satesc.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat, subcontractanti, cat si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Datele/informatiile precizate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.2.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Se va prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.2.Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe vor prezenta Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri cuprinde informatii privind oper. economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani. Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 7.087.800 lei. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate de ofertanti nu sunt relevante. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la sustinerea financiara pot fi indeplinita si prin cumul de catre asociati., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 6 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 884.000 lei., Declaratie privind asigurarileDeclaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa de experienta similara;Valoarea minima a experientei similare pentru lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de 3.543.900lei.Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executatein ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile/documentele vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinita si prin cumul de catre asociati., Utilaje/Dotari 1Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are contracte de inchiriere/ leasing/ de proprietate/ orice alt document care sa dovedeasca dispozitia ofertantului asupra utilajelor si ca detine acces nerestrictionat pentru utilajele urmatoare: Statie de asflat, Instalatie aplicare emulsie bituminoasa, Compactor, Buldoexcavator, Excavator cu o cupa pe senile, Autogreder, Autobasculante, buldozer pe senile, placa vibrocompactoare, repartizor finisor, freza, incarcator pe pneuri, instalatie producere agregate minerale, statie de sortare.Pentru statiile de betoane, asfalt si sortare se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? autorizatie de mediu valabila la data limita de depunere a ofertelor potrivit dispozitiilor art.6 alin. (1) din OUG 195/2005 privind protectia mediului publicata in M.Of. nr.1196/2005 coroborat cu art. 36 si art. 63 alin (5) lit. h din L. 215/2001 privind administratia publica locala publicata in M.Of. nr.204/2001 si respectand dispozitiile Tratatului de la Bruxelles referitoare la masurile privind protectia mediului publicat in Jurnalul Oficial Seria L 157/21.06.2005.Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatie ISC in copie lizibila ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia va cuprinde in profilele autorizate incercarile de laborator necesare executarii lucrarilor si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor ? potrivit legii 10/1995 privind calitatea in constructii si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelor de analiza si incercari in constructii, aprobata prin HG 808/2005., Utilaje/Dotari 2Certificat pentru controlul productiei in fabrica pentru agregate naturale conf. SR EN 12620:2002+A1:2008.Se poate prezenta si adeverinta din care sa rezulte ca ofertantul este in curs de certificare. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul?.Pentru mixturile asfaltice se va prezenta Certificat de conformitate conf. SR 174-1:2009, iar pentru betoane se va prezenta Certificat de conformitate conform CP012-1:2007. Se poate prezenta si adeverinta din care sa rezulte ca ofertantul este in curs de certificare. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul?.Se va prezenta permis ANRM (Agentia Nationala pentru Resurse Minerale) cat si Certificat de Atestare privind activitatile legate de exploatarea resurselor minerale. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul?., PersonalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii drumuri- Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor cu atestat/decizie.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Pentru fiecare personal propus ofetantul va prezenta, dupa caz, documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel: - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 14) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor (dupa caz)- pentru personalul propus pentru executie se va prezenta declaratie de disponibilitate (conform model cuprins in Formularul nr. 15), AsociereaInformatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., SubcontractareaInformatii privind subcontractantii- daca este cazul.Se prezinta Formularul -Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Formularul - Acord de subcontractareSubcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordat lucrarii
30
Descriere: Componenta tehnica
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: Componeta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer