Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare D.C. 338: Livezeni ( D.N. 73 ? km. 22+150 )L=2,900 km, in comuna Stalpeni, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 320513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA STALPENI ARGES
Numar invitatie: 320513/21.02.2012
Denumire contract: Modernizare D.C. 338: Livezeni ( D.N. 73 ? km. 22+150 )L=2, 900 km, in comuna Stalpeni, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STALPENI ARGESCod fiscal: 4122558, Adresa: COM. STALPENI, Stalpeni, Telefon: 0248565537, Fax: 0248565222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. STALPENI, Stalpeni, Romania, cod postal: 117665, telefon: +40 248565537, fax: +40 248565222, persoana de contact: ION POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. STALPENI, Stalpeni, Romania, cod postal: 117665, telefon: +40 248565537, fax: +40 248565222, persoana de contact: ION POPA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare D.C. 338: Livezeni ( D.N. 73 ? km. 22+150 )L=2, 900 km, in comuna Stalpeni, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrari de proiectare si executiepentru obiectivul ?Modernizare D.C. 338: Livezeni ( D.N. 73 ? km. 22+150 ) ? Dealul Frumos ? Ulita Pietii ( D.N. 73 ? km 22+700 ); L=2, 900 km, in comuna Stalpeni, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 746, 712 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 34.934lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data dep.ofertelor.Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.de particip.suma de 5527lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , faraTVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa siatasa Formular - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Se vor atasa certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese)Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Popa Ion;Viceprimar ? Nitescu Vasile;Secretar ? Dinculescu Marius Florinel;Contabil ? Dumitrescu Cristina Nicoleta. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa siatasa Formular - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: - sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
- sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
- sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
- intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Fiecare ofertant va prezenta o declaratiepe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.6)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de statCertificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetul genera consolidat ( Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice )NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributilor catre stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. 1)Persoane juridice/fizice romane. Se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor.Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2)Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara.Se vor prezenta Informatii generale si declararea cifrei de afaceri, precum si bilanturile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sau de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de: 3.493.424lei. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: Anul 2008:3.6827 lei, Anul 2009:4.2373 lei, Anul 2010:4.2099 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitateatehnica. Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si Fisa de experienta similara. Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de drumuri- solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 1.746.712 lei. Autoritatea contractanta va respecta prevederile art.14 alin. 1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul economic putand face dovada experientei similare prin oricare din modalitatile prevazute la alin.1, art. 14 din Ord.509./2011. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.Ofertantul va prezenta Recomandare/Certificare? din partea beneficiarului, in original sau copie conform cu originalul., Informatii privind utilajele, echipamenteletehnice de care dispun operatorii economicipentru indeplinirea contractului. Se va prezentaDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind capacitatea profesionala. Declaratia vacontine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Nominalizarea persoanelor responsabile directde indeplinirea contractului se face in scopul asumarii indeplinirii obligatiilor din contract.ce urmeaza a fi atribuit., Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acordul de asociere.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii. Se vor prezenta.Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si Acord de subcontractareSubcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului- ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Modul de prezentare a propunerii tehnice
60
Descriere: Comp.tehn: 80pct: a)Utiliz.unei metode compiuterizate pentru planificarea executie lucrari (grafic fizic)-15pct;b)Detalierea executiei pana la nivel de articol de deviz, cu posib.determ.bugetelor si cantitatilor de resurse necesare(materiale, manopera, utilaje, transport), defalcate intr-o per.prestabilita-20pct;c)Prez.graf.general de executie printr-un program specializat, precizandu-se activ si subactiv in ordinea optima tehnologica la nivel de obiect-20pct;d)Prez modului in care se realizeaza corelarea activ si subactiv cu resursele alocate manoperei si utilajelor la nivel de categorii de lucrari.-15pct;e)Prez intr-un program specializat sau compiuterizat al modului de alocare a res.financiare in corelatie cu programul general de executie?10pct;.Nu se acorda puncte intermediare
Conditii de realizare a investitiei
40
Descriere: Comp.tehn.: 20pct: a)Durata de executie a lucrarilor ?10pct;b)Perioada acordata pentru garantia de buna executie ?10pct; 1.Durata de executie a lucrarii (DE): Ofertantul care a propus cea mai micadurata de executie de lucrari (Demin) va primi punctajul maxim de 10pct.Pentru alte durate de executie a lucrarii ofertate ( DEn ) punctajul se va calcula astfel: Punctajul DE n = (DE min/Den)x10; 2.Perioada acordata pentru garantia de buna executie: -Ofertantul care a prezentat cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor (PGmax) va primi punctajul maxim de 10pct -Pentru alte perioadede garantie a lucrarilor ofertate (PGn) puntajul se va calcula astfel: PGn = (PGn/Pgmax)x10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer