Achizitie publica - MODERNIZARE DC 34 SIRBI-SALARD, KM.2+500-4+000, COMUNA SIRBI
Detaliu pentru invitatia numarul 334338
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334338/27.08.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DC 34 SIRBI-SALARD, KM.2+500-4+000, COMUNA SIRBI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIRBICod fiscal: 4784270, Adresa: LOCALITATEA SIRBI NR.540, Sarbi, Telefon: 0259/328565, Fax: 0259/328565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA SIRBI NR.540, Sirbi, Romania, cod postal: 417520, telefon: +40 0259328565, fax: +40 0259328565, persoana de contact: GHIURO NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA SIRBI NR.540, Sirbi, Romania, cod postal: 417520, telefon: +40 0259328565, fax: +40 0259328565.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DC 34 SIRBI-SALARD, KM.2+500-4+000, COMUNA SIRBI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de achizitie publica cuprinde: Executarea pe o lungime de 1458, 80 ml., partea carosabila 2x2, 75 m, acostamente stanga-dreapta 2x0, 75m a urmatoarelor faze: -partea carosabila-fundatie din balast de 35 cm, strat de baza din macadam ordinar de 10 cm, strat de AB2 de 6 cm grosime, imbracaminte rutiera din BA16 de 4 cm grosime;
-acostament-fundatie din balast de 15 cm grosime, strat din piatra sparta cu impanare fara innoroire de 10 cm grosime;
-santuri in taluz natural cu sectiune trapezoidala stanga-dreapta pe toata lungimea drumului pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluviale.-podete tubulare laterale riflate: 2 buc.fi 500mm, 2 buc.fi 600mm, 6 buc.fi 800mm, toate podetele au L=5 ml.-1 podet tubular prefabricat tip P2 cu L=8ml, B=2ml.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 991, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Gar.de partic: 18.000 lei.Perioada de valab.a gar.de partic.60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Gar.de part.va fi constit.una din mod: - printr-un instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc. banc.ori de o soc.de asig, care se prez.in original;
- prin viram.bancar va fi depusa in contul nr.RO76TREZ0765006XXX012893, cod fiscal 4784270, Trezoreria Oradea;In orice situatie dovada const.gar.de part.trebuie sa fie prezent.cel tarziu la data si ora stabil.pt.desch.ofertelor.Orice oferta care nu este insot.de gar.de part.la ofertare va fi respinsa.Gar.de part.se pierde in cazurile in care ofertantul: -isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, -oferta sa fiind stab.castigat.refuza sa semneze contr.de ach.publica in per.de valab.a ofertei, -in cazul prev.la art.278^1 din OUG.34/2006.-Garantia se elib.pentru ofertantii declar.necastigatori dupa semn.contr.de ach.publica, cu ofertantul ale carei oferte a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat.de la data expir.per.de valab.a ofertei.Pentru ofertantul castigator dupa semn.contr.de ach.publica.Gar.de partic.si Declar.de IMM se ataseaza ofertei la vedere intr-o folie, cel tarziu la data si ora desch.ofertelor.Ofertantii care se incadr.in categ.I.M.M.-urilor vor beneficia de prev.L.346/2004, art.16.(Anexa 19)Neprez.in documentele de inscriere la procedura a garant.de partic.in cuantumul, forma si termenul de valab.solicitate, atrage respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
GBE va reprez.5% din val.fara tva a contr.conf.prev.art.90 din H.G.925/2006 si se va const.prin una din urm. mod.: 1.scris.de garantie bancara(Anexa 17);2.instrum.de garant.emis in cond.legii de o societ.de asig;3.retin.succes.(se vor avea in vedere prev.H.G.1045/2011)din sumele dator.pt.fact.partiale.Contractantul are oblig.de a desch.la Trezor.Statului din cadr.organ.fiscal compet.un cont dispon.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se depune de catre contractant in contul deschis va fi 0, 5% din pretul contractului.Pe parc.indepl.contractului, aut.contr.urmeaza sa aliment.acest cont prin ret.succes.in cuantum de 5% din sumele dator.si cuven.contractantului in baza factur.pana la concur.sumei stabil.drept GBE in doc. de atrib;In cazul ofertant.din categ.IMM(cf.prev.L.346/2004) GBE se constit.in proc.de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 6.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 5.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Herman Gavril-Primarul Comunei Sirbi, Bitis Paula-contabila Primariei Comunei Sirbi;Comisia de licitaitie: Praja Ioan, Pop Florin, Pascalau Ioan, Naghi Ioan, Leahu Emil; Persoanele care aproba bugetul aferent aut.contractante-consilieri locali: Pop Vasile, Alb Mariana, Erdeli Cosmin, Popovici Florian, Ghiuro Nicolae, Pascalau Ioan, Buzle Florian, Praja Elvira, Fughel Gavril, Chis Ioan, Libert Dan. Anexa nr.8 se va depune si de eventualii subcontractanti(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul dintre asociati sa fie autorizat pe domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 1.900.000 lei.Se va prezenta o Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 1.900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: - Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a executat lucrari similare cu obiectul contractului de achizitie publica prin prezentarea a minim unui contract sau maxim 2 contracte a carei/caror valoare sa fie de cel putin 900.000lei fara TVA.Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani (se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor)continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotit de minim un contract sau maxim 2 contracte a carei/caror valoare sa fie de cel putin 900.000 lei fara TVA.Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: , Continuare experienta similara: -lista cuprinzand lucrarile similare, in original, -copie/copii conform cu originaluldupapartile relevante din contractul/contractele care dovedesc experienta similara, insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, a carei/caror valoare sa fie de cel putin 900.000 lei fara TVA(valoarea mentionata va fi realizata din unul sau maxim doua contracte), - copie/copii conform cu originalul a procesului-verbal/proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, executate in baza contractului care dovedeste experienta similara, - recomandare/recomandari din partea beneficiarilor, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul., Continuare experienta similara: Recomandarea/recomandarile trebuie sa se refere cel putin la urmatoarele: denumirea, sediul, persoana de contact a autoritatii contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, denumirea si obiectul contractului, calitatea de participant in indeplinirea contractului, pretul initial si final al contractului, litigiile aparute, durata de executie conform ofertei, data si numarul contractului, calitatea lucrarilor.- procesul verbal/procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, semnat si stampilat de beneficiarul lucrarii, conform HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora., Utilaje: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere)de laoperatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echipamentele si utilajelenecesare pentru indeplinirea contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea urmatoarelor dovezi : , Continuare utilaje: - anexa nr. 15 completata, insotit de urmatoarele documente, dupa caz- copiadupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul/ echipamentul, insotite de copiacartii de identitate a vehiculului, din care rezulte ca vehicului este proprietatea ofertantului, - copiaa contractului de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul /echipamentul, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor/ echipamentelor, care sa fie valabile la data depunerii ofertelor, - copiaa contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor /echipamentelor si isi va mentine acest drept care sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Personal: Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: -responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana-inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana-sef santier-inginer constructor, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii-inginer constructor, cel putin 1 persoana, Continuare personal: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: Responsabil tehnic cu executia cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, -copiaconform cu originalul a diplomei de studii, -copiaatestatului si a legitimatiei RTE, cu termen de valabilitate, -copia certificata pentru conformitate cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului;, Continuare personal: Inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, -copia conform cu originalul a diplomei de studii sau de calificare, - copiacontractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului;Sef santier ? inginer constructor, cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: -curriculum vitae, -copiaconform cu originalul a diplomei de studii, -copia contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului;, Continuare personal: Responsabil cu controlul calitatii ? inginer constructor, cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: -curriculum vitae, -copiaconform cu originalul a diplomei de studii, -copia contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, -decizia de numire a responsabilului cu controlul calitatii; Standarde de asigurare a calitatii- certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent.Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie ?conform cu originalul?. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de certificare.Incazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 11:49