Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE DC 36, KM 0+000 - 3+000 DANCIULESTI - ZAICOIU - COM. DANCIULESTI, SAT ZAICOIU?


Detaliu pentru invitatia numarul 355671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DANCIULESTI
Numar invitatie: 355671/13.11.2013
Denumire contract: ?MODERNIZARE DC 36, KM 0+000 - 3+000 DANCIULESTI - ZAICOIU - COM. DANCIULESTI, SAT ZAICOIU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DANCIULESTICod fiscal: 4898630, Adresa: SAT HALANGESTI, COM.DANCIULESTI, JUD.GORJ, Danciulesti, Telefon: 0253289007, Fax: 0253289007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT HALANGESTI, COM.DANCIULESTI, JUD.GORJ, Danciulesti, Romania, cod postal: 217192, telefon: +40 253289007, fax: +40 253289007, persoana de contact: ION ANDRONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DC 36, KM 0+000 - 3+000 DANCIULESTI - ZAICOIU - COM. DANCIULESTI, SAT ZAICOIU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reprofilare si impanarea stratului de piatra sparta existentStrat de AB 2 in grosime de 6cmStrat de BA 16 in grosime de 4 cmSanturi pereateValoarea estimata fara TVA este de 1781705.53 Ron din care valoare estimata pentru C+M 1619732.30 RON. Valoarea estimata pentru cheltuieli diverse si neprevazute 161973.23 Ron reprezentand 10% din valoarea C+M.Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica este de 1619732.30 RON (C+M) + 161973.23 Ron (diverse si neprevazute) = 1781705.53
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 781, 705.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 32.000 LEI.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prvederile art. 84-88 din HG925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-Garantia de participare poate fi constituita la alegere , prin virament bancar sau prin instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 19 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda in vederea evaluarii unitare se va utiliza cursul de schimb leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asiguraridin strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 11 si se vaprezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In conformitate cu Legea nr. 346/2004 -IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest cazse va completa Formularul nr. 17 .In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC autoritatea contrcatanta va retine contestatorului dingarantia de participare , suma calculata conform art. 278^1din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioareAutoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. modificari si completari ulterioare.
Garantie de buna executie
DaSe va constitui GBE, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Andronescu Ion - primar, Andrei Emilian - viceprimar , Scaunasu Maria - inspector relatii cu publicul, Zamfir Ioana - referent urbanism, Popescu Ana - secretar, Preda Nicolae - inspector situatii de urgenta.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andronescu Ion - primar, Andrei Emilian - viceprimar, popescu Ana-secretar, Scaunasu Maria - inspector relatii publice, Zamfir Ioana - referent urbanism, Preda Nicolae Cristian - Inspector Situatii de Urgenta Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: (1) denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare, (7) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, 8) a intrat in falimenta ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic>Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilit.- Prezentarea unor Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.- Prezentarea unor Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: (1)denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte delucru, filiale, sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare (7) obiectul de activitate relevantpentru obiectul prezentei achizitii si (8)a intrat in falimenta ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindicDocumentele solicitate vor fi depuse in copie conform cu originalul. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentruconformitate Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata , in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cuoriginalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certifcatul Constatator emis de O.R.C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, precum si fiecare subcontractant. Acest document va fi prezentat si de catre subcontractorii operatorilor economici participanti la procedura.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 3.200.000, 00 lei Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare ale ultimului an financiar incheiat, inregistrate potrivit legii. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R pe fiecare an in parte, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani: cel putin un contract privind executia de drumuri, a carui valoare sa fie minim 1.600.000, 00, Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile similare executate in ultimii5 ani insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii -autoritatecontractanta sau privati, valoarea, perioada si locul executiei cu precizareadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu sidaca au fost duse la bun sfirsit. Pentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se vor accepta si alte documenteedificatoare in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate mai sus., Ofertantul trebuie sa dispuna de utililajele specifice pentru executia lucrarii, in concordanta cu oferta depusa.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: 1. Sef Santier ? inginer/subinginer constructii drumuri si poduri, necesar pentru coordonarea lucrarilor ;2. Responsabil Tehnic cu Executia, necesar pentru supravegherea lucrarilor ;3. Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor ;Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul nlegal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 21 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm desustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificareasistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sauechivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer