Achizitie publica - Modernizare DC 40 Cartier Darmanesti ? Sarata Dobreni, sectoarele 2 si 3 km 1+600 ? 4+580, din Municipiul Piatra Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 327894
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327894/25.05.2012
Denumire contract: Modernizare DC 40 Cartier Darmanesti ? Sarata Dobreni, sectoarele 2 si 3 km 1+600 ? 4+580, din Municipiul Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, corp nou, sala de consiliu, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC 40 Cartier Darmanesti ? Sarata Dobreni, sectoarele 2 si 3 km 1+600 ? 4+580, din Municipiul Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Drumul comunal DC 40 Cartier Darmanesti - Sarata Dobreni km.1+600-4+600 se incadreaza conform: - HG 261 / 1994 in categoria C de importanta; - OG 46 / 1998 in drum de clasa tehnica V; - Documentatia a fost supusa verificarii unui verificator de proiecte atestat MLPTL pentru cerintele A4; B2; D.Lucrari ce urmeaza a fi executate : Sector 2 KM. 1+600 ? 3+250 ( 7.876 MP. ) : infrastructura si fundatie drum, imbracaminte rutiera in doua straturi, acostamente si rigole din beton, zid de sprijin ? 165 m, h-2, 00m, siguranta circulatiei ? indicatoare si marcaje, podete transversale si laterale: podet tubular 600 ? 1 buc., podete P2 ? 3 buc. Si reparatie podet tubular.Sector 3 KM. 3+250 ? 4+580 ( 7.962 MP. ) : infrastructura si fundatie drum, imbracaminte rutiera in doua straturi, acostamente si rigole din beton, amenajare drum lateral ? 50m, siguranta circulatiei ? indicatoare si marcaje
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 262, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de32.650lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr 4 ), sau ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 ? formular nr. 3.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului - 5 % din pretul contractului, fara TVA, pentru perioada de minim 24 luni. Antreprenorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 20sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 5; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertantiasociati;2. Art.180 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 6.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Art.181.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.7.3.1 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.3.2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 3.1. si 3.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 8. Formularul va fi completat de catreofertant / ofertanti asociati;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 9. Formularul va fi completat de catreofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, director economic - Staicu Dorina.Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta : Presedinte cu drept de vot : Buliga Carmen ? Irina; membrii : Boengiu Elena, Marina Gavril, Potlog Rocsana si Botu Radu, membrii de rezerva: Morosan Cristinasi Lacramioara Dobriban. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucraridin ultimii 5 ani- Minim un contract de lucrari similare obiectului procedurii in curs, curecomandari de la beneficiari., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului responsabil in derularea contractuluiLista personalului responsabil pentru derularea contractului va include minim urmatoarele functii : sef lucrare care sa fie inginer de drumuri si poduri, minim un responsabil Tehnic cu Executia si minim un responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ . Pentru persoanele nominalizate se va prezenta CV, diplome si/sau atestate relevante., Declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii SR EN ISO 9001 :2008 (ISO 9001 :2000), sau echivalent, SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intraga documentatie este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 16:07