Achizitie publica - Modernizare DC 48 Romos-Orastie, jud. Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 324571
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324571/19.04.2012
Denumire contract: Modernizare DC 48 Romos-Orastie, jud. Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROMOS (CONSILIUL LOCAL ROMOS)Cod fiscal: 5453797, Adresa: STR. PRINCIPALA NR. 114, Romos, Telefon: 0254245603, Fax: 0254245620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 114, Romos, Romania, cod postal: 337410, telefon: +40 0254245603, fax: +40 0254245620, persoana de contact: ARDEAN ELENA TATIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Romos, sat Romos, str Principala, nr 114, jud Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC 48 Romos-Orastie, jud. Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aducerea sistemului rutier in parametrii tehnici corespunzatori categoriei de drum, asigurand conditii optime de siguranta si confort in circulatia auto(ranforsarea sistemului rutier).
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 519, 098 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participare8.012 leida x nu ?Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. (05.04.2012)Garantiei de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1 din HGR nr 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. -formular nr.16- Garantia de participare se poateconstitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;II) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;III) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.NOTA: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituiriigarantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere.In cazul depunerii unei constestatii de catre operatorii economiciofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa , autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 278 indice 1 lit. c din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA . .Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de minim 24 luni de la semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor.Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HGR nr 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de buna executie este preferabil sa fie emisade catre o banca din Romania.Garantia de buna executie se mai poate constitiu si prin? retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului), cu respectarea prevederilor art 90 alin 3 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Art.180Se va completa formularnr. 1Declaratia privind eligibilitatea ( art.180) se va prezentasi de tertul sustinator ( daca oferta este cu un tert sustinator)Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantiiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Se va completa formular nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c¹ si ddin OUG nr. 34/2006 se va depune si de tertul sustinator.( daca oferta este cu un tert sustinator)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantiiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa formularul nr. 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantiiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se va depune si de tertul sustinator.( daca oferta este cu un tert sustinator)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010Se va completa formularul nr. 5Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Patranjan Mircea-primar comuna RomosCsatlos Mihaiela ?secretar comuna RomosArdean Elena Tatiana-responsabil achizitii publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (valabil la data deschiderii ofertelor).Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 6.778.647 lei2Bilantul contabil pentru anul 2011 vizat3Cash flow pentru 6 luni in suma de 2.259.549 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1Lista a princ lucr execut in ultimii 5 ani2 Lucr de natura sim finaliz in val de 4519098 leimin val insumata a 3 contr finaliz3 Personalul nec pentru indeplin contrCoordonator de proiectSef santier executie(Ambii cu experienta prof in constr de infrastr de transp rutier, doved prin particip la cel putin un proiect similarInginer CFDP Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRT4Efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadr de cond in ultimii 3 ani5Ofert trebuie sa dispune de minim urmat ut si echipbuldozercompactor pncil compactorautocist cu dispoz de stropireautogrederplaca vibratexcavatorincarcator frontautobasc dotate cu prelata pentru transpbuldoexcavatorrepartizator finosor mixturi asfmotocompresormotopompevibrat pt betoanemasinataiat rosturilabor de gr II pentru beton si asf sau contr cu lab autorizstatie de asfalt dotata cu inst automatiz de prod mixturi asf. sau contr cu sta6Acord de asocier Certificat ISO 9001Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 14:49