Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,MODERNIZARE DC 58A, IN MUNICIPIUL DRAGASANI, JUD. VALCEA ? PROIECTARE SI EXECUTIE??


Detaliu pentru invitatia numarul 340041
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 340041/26.11.2012
Denumire contract: , ,MODERNIZARE DC 58A, IN MUNICIPIUL DRAGASANI, JUD. VALCEA ? PROIECTARE SI EXECUTIE??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: MUNICIPIUL DRAGASANI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dragasani, str. Piata Pandurilor , nr.1, Dragasani, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,MODERNIZARE DC 58A, IN MUNICIPIUL DRAGASANI, JUD. VALCEA ? PROIECTARE SI EXECUTIE??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de proiectare ce urmeaza a fi realizat consta in-studii topo, studii geotehnice, expertiza tehnica;
- proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, liste cu cantitati de lucrari, grafic general de realizare a investitiei, program de urmarire si control pe faze a lucrarilor;
- verificarea documentatiei tehnice de un verificator atestat MLPAT pentru fazele PT+CS+DE;
- documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii(DTAC);
- documentatie tehnica pentru lucrari de organizare de santier(DTOE);Executie lucrari: Lucrarile propuse pentru modernizare sunt: -lucrari de terasamente- realizare sistem rutier- 25 cm strat fundatie balast, 6 cm strat de baza AB2, 4 cm strat de uzura BADPC16;
- realizare acostamente ? din balast compactat cu grosimea de 10 cm si latimea de 0, 50 m de o parte si de cealalta a partii carosabile;
- podete tubulare diametrul interior 400mm, lungimea 5, 00 m;
- rigole pereate ? 10cm fundatie balast, 5cm strat drenant nisip, 10 cm pereu beton monolit C12/15;
- semnalizare rutiera ? indicatoare rutiere si marcaje;
- amenajari pentru protectia mediului
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 949, 895.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul g. de part. este 58.900, 00 lei;
-perioada de valabil. a gar. pt. participare este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valab. a ofertei;Forma de constituire a gar. de part.: conf. art. 86 din H. G. 925/2006;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de preferat de o banca din Romania(completare Formular nr.16);2.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria A. C.;4. Un o. de p. sau o fila CEC depusa la casieria a. c., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cont virare gar. de part.: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.La sediul a. c. vor fi transmise( in original, in cazul scrisorilor de garantie bancara, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau o copie cu viza bancii, in cazul o. de p.) doc. ce fac dovadaconstit. gar. de part., insotite de scrisoarea de inaintare - Formular nr. 15. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii din categoria I. M. si M. (facind dovada in acest sens prin prez. doc. prev. in Legea nr. 346/2004 ) beneficiaza de prevederile acesteia.Restituirea garantiei de participare: conform art. 88 din HG 925/2006;Retinerea gar. de part.: -conform art. 87 din HG 925/2006;
-in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, a. c. va retine contestatorului din garantia de participaresuma de 6.729, 89 lei, conform incadrarii valorii estimate a contractului in pragul valoric , conform art. 2781 din O. U. G. 34/2006; Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data de 15.11.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- completare si prezentare Formular nr. 1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr. 2 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare si prezentare Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal; Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare si prezentare Formular nr. 4 ; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr. 5.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Sanda Adrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Trandafir Ioana ? sef serviciu buget finante9. Popa Aura ? sef servicu resurse umane10. Costeanu Mihai- referent de specialitate11. Stancu Gabriela ? inspector specialitate12. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic13. Mihalache Mariana-cons. Juridic14. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP15. Bolocan Mihai ? consilier local16. Bran Gheorghe- consilier local17. Petcan Lidia- consilier local18. Greere Constantin- consilier local19. Nedelcu Sorin- consilier local20. Dobre Dumitru- consilier local21. Boerescu Adrian- consilier local22. Elisavescu Ion- consilier local23. Caplea Elena- consilier local24. Guinea Ilie- consilier local25. Vatafu Tiberiu- consilier local26. Zaulet Adrian- consilier local27. Nitoiu Viorel- consilier local28. Neacsu Viorel- consilier local29. Bercu Cornel consilier local30.Marin Elena- consilier local Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate.Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindCA-CA care vizeaza activ. pe ultimii trei ani;
- media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani sa nu fie sub 5.500.000 lei;In cazul in care ofer. se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 , acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind c. de a. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va benef. de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul c. de a.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o Declaratie pe propria raspundere privind incad. in categoria IMM.- Nota: Echivalentul in euro se va det. corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de B. N. a Romaniei., Informatii privind bilanturile contabile-copii dupa bilant. cont. pe ultimii trei ani, vizate si inreg. la organele competente sau orice altedoc. relevante din care sa rezulte cifra de afaceri aacestor ani., Decl. bancara-ofertantul trebuie sa demonst. ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponib. resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit conf. de banci ori alte mij. finan. suficiente pentru a realiza cash-flow de ex. lucrarii de minim 350.000 lei pt.o per. de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1.Lista principalelorlucrari similare, executate in ultimii 5ani;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de lucrari similare;3.Prezentarea a unu sau mai multe contracte cu lucrari similare in raport cu obiectul contractului , insotite de procese verbale dereceptie a lucrarilor, documente constatatoare/ certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari;4.Valoarea cumulata acontractelor sa fie de minim 2.900.000 lei.5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., Informatii privind personalul-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista persoanelor direct resp. cu indep. contractului - Personalul propus pt.executarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabil management calitate, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii);pt. fiecarese va completa si prezenta copii dupa doc. de atestare prof. si CV-iuri pentru pers. propus pt. exec. contractului; Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului., Informatii privind partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze.Pentru fiecare subcontractant se va prezenta acordul de subcontractare.Ofertantul va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractului, Informatii privind asocierea- In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate in cadrul capitolului III.2) al Fisei de date.In cazul prezentarii unei oferte in asociere, situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare cumulata a resurselor membrilor grupului.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer