Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare DC 71 KM 4+600 - 6+500


Detaliu pentru invitatia numarul 326417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Moara (Primaria comunei Moara)
Numar invitatie: 326417/11.05.2012
Denumire contract: Modernizare DC 71 KM 4+600 - 6+500
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Moara (Primaria comunei Moara)Cod fiscal: 4441026, Adresa: Localitatea Moara, comuna Moara, judetul Suceava, Moara, Telefon: 0230-536.025, Fax: 0230-536.136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Moara, comuna Moara, judetul Suceava, Moara, Romania, cod postal: 727175, telefon: +40 230536025, fax: +40 230536136, persoana de contact: VASILE SASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Moara, comuna Moara, judetul Suceava, Moara, Romania, cod postal: 727175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC 71 KM 4+600 - 6+500
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare DC 71 KM 4+600 - 6+500, Lucrari de infrastructura, suprastructura Beton asfalt, lucrari de podete, drumuri laterale, santuri, marcaje rutiere.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 148, 552 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 22.500 Lei se va constitui cu valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor sub forma de Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara (Banca/Societate de asigurari) sau prin virament in cont deschis la Trezoreria Mun. Suceava IBAN RO53TREZ5915006XXX003105. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante.Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabiulitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractuluid) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006Ofertantii ce constituie garantia de participare cu Scrisoare de garantie, vor prezenta acest document in original.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 190 din OUG 34/2006.Garantia de buna executie se restituie astfel: - 70 % in termen de 14 zile de la finalizarea lucrarilor si semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor- 30% dupa semnarea Procesului verbal de receptie finala a lucrarilor (dupa expirarea perioadei de garantie acordata lucrarii)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local emis de autoritatea locala - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 21 - in original7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20 - in originalNota: prin obligatii exigibile de plata (catre bugetul consolidat al statului respectiv bugetul local) se va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelorPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Prodaniuc Constantin; Contabil -Simionica Maria; Secretar ? Blandu Silvia; Presedinte comisie ?Sasu Vasile; Membru comisie ? Campan Dumitru; Membru comisie ? Oniu Simion; Membru rezerva comisie ? Blandu Elena Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: Documentele pot fi prezentate in cadrul ofertei - in original/copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul". La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul are obligatia de a prezenta documentul in original sau copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat initial sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economica a ofertantului: Bilanturi contabile la 31.12 pentru anii 2009, 2010 si 2011 sau perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani.Operatorii ce nu au depus inca bilantul la 31.12.2011 vor prezenta Balanta de verificare la 31.12.2011.Declaratie privind Cifra medie de afaceri (globala) pentru ultimii 3 ani sau perioada de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani. Cerinta minima - 2.250.000 Lei / 514.732, 79 Euro la curs BNR 1 Euro = 4, 3712 Lei din data de 23.03.2012, Cash-flow de finantare a lucrarilor pentru primele 4 luni de contract - minim 250.000 Lei/57.192, 53 Euro (curs BNR valabil pentru 23.03. 2012, 1 Euro = 4, 3712 Lei), Declaratie privind asigurarea riscului profesional
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Experienta similara - Lucrari similare construire / modernizare drumuri comunalede aceeasi coplexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi atribuite - lucrari executate in ultimii 5 ani in cadrul unui contract de lucrari, in valoare de cel putin 1.125.000 Lei , pentru contractele incheiate in EUROde cel putin 257.366, 39 Euro .Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, b)declaratie privind efectivele de personal, personalul de executie si personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractuluiPersonal tehnic de specialitate minim solicitat: - RTE ? in domeniul Constructii drumuri si poduri- CQ? in domeniul constructii drumuri si poduri si in domeniul produse pentru constructii, inginer specializare Constructii drumuri si poduri - cu Atestat in termen de valabilitate sau Decizie numire (document suficient pentru indeplinirea cerintei de calificare).e) Sef Santier ? inginer Specializare Constructii drumuri si poduri- experienta generala minim 5 anif) Personal specializat pe linie de securitatea si sanatatea in munca ? Certificari/Atestate profesionale recunoscute de Min. Muncii si Familiei , Ministerul Educatiei si Cercetarii, c) Resurse tehnice (proprii sau la care are acces) angajate de ofertant in executia contractului de lucrari.Resurse minime solicitate: Autogreder, Autocisterna pentru udat, Cilindru vibrocompactor, Buldoexcavator / Buldozer si Excavator, Autobasculante - 5 buc , Autobetoniere - 2 buc, Repartizor finisor asfalt, Automacara/instalatii de ridicat, Laborator specializat minim grad II, Statie de producere agregate si balastiera Statie de betoane, Statie de mixturi asfaltice., d) declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original., e)declaratie pe propia raspundere referitoare la respectarea legislatiei de mediu pe parcursul executiei lucrarilor b)Certificare a standardelor de calitate ISO 9001 SI ISO 14001 implementate de ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer