Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DC 7B, DJ172G-SIMIONESTI JUDETUL BISTRITA-NASAUD si MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BUDACU DE JOS JUDETUL BISTRITA-NASAUD


Detaliu pentru invitatia numarul 336762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BUDACU DE JOS (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUDACU DE JOS)
Numar invitatie: 336762/05.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DC 7B, DJ172G-SIMIONESTI JUDETUL BISTRITA-NASAUD si MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BUDACU DE JOS JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUDACU DE JOS (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUDACU DE JOS)Cod fiscal: 4347348, Adresa: Comuna Budacu de Jos, sat Budacu de Jos, nr.251, Budacu de Jos, Telefon: +40263272006, 272229, Fax: +40263272006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Budacu de Jos, sat Budacu de Jos, nr.251, Budacu de Jos, Romania, cod postal: 427015, telefon: +40 263272006, fax: +40 263272006, persoana de contact: NASTASIA-AURELIA SAPLECAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Budacu de Jos, Cabinet primar, sat Budacu de Jos, nr.251, Jud. Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DC 7B, DJ172G-SIMIONESTI JUDETUL BISTRITA-NASAUD si MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BUDACU DE JOS JUDETUL BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI DE: MODERNIZARE DC 7B, DJ172G-SIMIONESTI JUDETUL BISTRITA-NASAUD si MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BUDACU DE JOS JUDETUL BISTRITA-NASAUD
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 966, 929 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de part pt ambele loturi este de 119.330 lei, iar pe loturi: Lot 1: MODERNIZARE DC 7B, DJ172G-SIMIONESTI JUDETUL BISTRITA-NASAUD garantia de participare in cuntum de 27.870 leiLot 2: MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA BUDACU DE JOS JUDETUL BISTRITA-NASAUD- valoare 4.573.255 lei, fara TVA, garantia de participare in cuntum de 91.460 leiIn cazul in care of este alc dintr-un grup asociat de societati, gar de part va fi const de catre liderul asoc.Modul de const a gar de part. Una din urmatoarele variante: 1. Scrisoare de garantie bancara, care este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania;2. Instrument de garantare emise de societati de asigurare - in original;3. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: RO 16 TREZ 101 5006XXX 000201, deschis la Trezoreria Bistrita, cu viza bancii ofertantului.Per de val a garpart este de 120 zile de la data limita stab pentru dep of.Gar de par se restituie astfel: of castig: in cel mult 3 zile lucr de la data const gar de buna exec; of necast: dupa semnarea contr de achiz publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii perioadei de val a of.Gar de part poate fi ret de catre autor contrac in conf cu prev art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conformFormularului 4, din sectiunea de formulare. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Pentru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii pentru ambele loturiOfertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat- pentru loturile 1 si 2Formular 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006 semnat si stampilat - pentru loturile 1 si 2Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Responsabil Legal ? Simionca Sandu ? Primar, Saplecan Nastasia Aurelia, Vararean Cosmin, Vararean Florin, Bugnar Toader, Grecu Lucia, consilieri locali ? Banyai Daniel, Bolfa Alexandru, Cirlejan Ioan, Coman Vasile, Coman Gheorghe, Balos Codrut Marius, Pasc Daniela Florentina, Gherman Danut, Strugari Nelu Vasile, Circeie Ioan, Pascu Catalin Ciprian.In vederea evitarii situatiilor de natura sa conduca la aparitia conflictelor de interese ofertantul, asociatul, subcontractantul, sustinatorul vor prezenta certificat constatator ORC sau alt document din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006 conform ORD ANRMAP 170/2012.Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat - pentru loturile 1 si 2Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilat - pentru loturile 1 si 2Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat - pentru loturile 1 si 2Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizate sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". In situatia in care un grup de operatori ecconomici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINEDocunemte care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele originale, copie legaliziata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente. Documentele emise de autoritatiile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie: - pentru lot 1: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 2.787.300 lei- pentru lot 2: CA globala medie pe ult 3 ani sa fie min 9.146.500 leiForm nr.10 ?Inf gen. Form nr. 10a ?Ident finPrez copii dupa sit fin anuale(bil cont, cont de profit si pierdere) pe anii 2009, 2010 si 2011, depuse la ORC sau inreg la admin fin si/sau alte doc emise de autorit legale comp, din care sa rez val CA globale. ? in copieconform cu originalul .Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor cumulate ale tuturor membrilor grup.Valoriile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul resp: pt. 2009 - 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099lei si pt. 2011 ? 4, 2379 lei. Of care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala, Prezentarea unui cash-flowPrezentarea unui cash-flow pentru lotul 1 in cuantum de 100.000 lei si pentru lotul 2 in cuantum de 300.000 lei cu disponibilitate pentruo perioada de 5 luni, platile fiind efectuate la 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cer oblig pt ambele loturiDec priv lista lucr exec in ult 5 ani, Pentru lucrari: Experienta similara prin prezentarea a maxim 2 contracte de executie executate in ultimii 5 ani, avand ca obiect construire/modernizare drumuri, in valoare cumulata: pentru lotul 1 cel purin 1.393.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani, lotul 2 cel putin 4.573.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani?Pt lucrari: formular 11b ? Fisa experienta similara. Pt lucrarea prezenta drept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contract de lucrari(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), -copie dupa process verbal de receptie partiala/ copie dupa process verbal de receptie laterminarea lucrarilor/ copie dupa process verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de grantie acordata lucrarilor, Formular 11c Recomandare ? original, copie legalzata sau copie conform cu originalul., Utilaje/dotariCerinta obligatorie pentru fiecare lot in parteCerinta obligatorie ambele loturi in situatia in care ofertantul oferteaza ambele loturiDeclaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePt executie lucrari: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau angajamente de punere la dispozitie sau in leasing, cel putin urmatoarele: - autogreder, - autocisterna, - buldoexcavator, - excavator, - autobasculanta, - buldozer, - incarcator frontal, - compactor cu cilindru vibrator, - Vibrofinisor sau placa vibrant, -1instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase;
- statie de preparat betoane de ciment sa asigure cantitatea de beton necesara in conditiile impuse conform reglementarilor tehnice in vigoare, aflata in proprietate sau detinuta prin contract de inchiriere, - acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare, ,Utilaje/dotari- acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare, necesar producerii betonului-1 laborator de incercari gradul II;
- statie de asfalt- prezentare documente din care sa rezulte dotarea tehnica a ofertantului, Utilaje/dotariFormularul 13, + cu lista cuprinzand dotarile specifice cu utilaje, echipamente. tehnologice etc. avute in patrimoniul, sau acord de subcontracare pt dotarile necesare;Pt vehicule copia conforma cu originalul a cartii de identitate a vehicolului/certificat de inregistrare/contrac. de leasing din temeiul caruia a fost achizitioante echipamentele/utilajul/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie/certifiat de inmatriculare pt. autovehicolele, cu(ITP) valable la data deschiderii ofertlor. Statia de betoane cu process verbal de inspectie ISC si autorizatie de mediu valabila. Dovada certificarii produselor realizate cu statia de betoane, emisa de organisme abilitate.In oricaredin situatii ofertantul trebuie sa prezinte orice document prin care sa ateste ca are acces la produse de cariera, Utilaje/dotariAutorizatie laborator emisa ISC, anexa cu profilele autorizate. In cazul in care laboratorul nu apartine ofertantului, se vor prezenta si contract de prestari servicii inche intre ofertant si laboratorul respectiv, sau orice forma de punere la dispozitie. Autorizatia/accreditare laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profile autorizate/acreditate toate incercarile de laborator necesare executiei de lucrari si trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Atat contract de colaborare cu laboratorul respectiv cat si autorizatia laboratorului trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor. Daca acestea nu acopera perioada de valabilitate a contractului, se va depune o declaratie pe propria raspundere ca dupa data expirarii se vor prelungi pana la termenul limita de executie a lucrarilor.., PersonalInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie pentru fiecare lot in partePersonal cheie pt. executie: -responsabil tehnic cu executia -1 pers-inspector protectia muncii si responabil PSI - 1 pers-sef santier ? inginer CFDP - 1 pers-topograf - 1 pers-responsabil cu controlul calitatii - 1 pers- personal specializat in operatii de derocare ? 1 pers, PersonalDeclaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ?Formular nr. 14, 14b.Se vor prezenta: -curriculum vitae Formular 14c, in original pentru tot personalul propus, -diplome de studii in copie conforma cu originalul pentru tot personalul propus, -angajamentul de participare conform art. 188 alin. (3) lit. b), alin 2 lit c din OUG 34/2006, in original, pentru tot personalul propus., PersonalPentru responsabilul tehnic cu executia se va mai prezenta si atestat RTE, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul ? drumuri forestiere in copie conforma cu originalul, Pentru responsabil cu controlul calitatii se va mai prezenta si atestat ISC sau decizia de numire din partea conducatorului ofertantului in copie conforma cu originalul- personalul specializat in operatii de derocare trebuie sa prezinte documente in acest sens. Standarde de asigurare a calitatii -certif ISO 9001 sau echivalent privind sistemul demanagement al asiguraii calitatii.Se va prezenta certificat aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, care atesta detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor executate (managementul calititatii), pt activitatiile desfasurate.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii., Standarde de protectia mediului Certificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.Se va prezenta certificat aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, care atesta detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel coresp al protectiei mediului pentru activitatea desfasurata.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al standardelor de protectia mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei se acorda astfel: An=Pmin/Pn x 80 ,
Termen de executie - exprimat in luni
20
Descriere: oferte cu termen sub 4 luni nu vor fi punctate SUPLIMENTAR, oferte cu termen mai mare de 12 luni- declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer