Achizitie publica - Modernizare DC111 km 6+450 ? 9+450 - jud. Mehedinti
Detaliu pentru invitatia numarul 328738
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328738/05.06.2012
Denumire contract: Modernizare DC111 km 6+450 ? 9+450 - jud. Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BURILA MARE (PRIMARIA BURILA MARE)Cod fiscal: 4675469, Adresa: BURILA MARE, Burila Mare, Telefon: 0202357401, Fax: 0252357401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BURILA MARE, Burila Mare, Romania, cod postal: 220785, telefon: +40 0202357401, fax: +40 0252357401, persoana de contact: MARINICA POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Burila Mare, Burila Mare, jud. Mehedinti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC111 km 6+450 ? 9+450 - jud. Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Din punct de vedere al situatiei existente, sectorul de drum studiat din DC111, este un drum de ses nemodernizat, cu suprastructura de pamant, pe alocuri amestecat cu balast si piatra de rau, avandaliniamente lungi, cu racordari de curbe mari, cu elemente geometrice necorespunzatoare, atat in plan orizontal cat si in plan vertical.Pe aceste tronsoane drumulare o platforma de 6 -7 m latime si o parte carosabila de cca. 5-6 m, marginita de o parte si alta de proprietati particulare.Declivitatile in profil longitudinal sunt mici, de cca. 2-3%.Rigolele existente sunt colmatate, iarpodetelesunt insuficiente ca numar siamplasament, in majoritate colmatate. In acest caz apele meteorice se scurg de-a lungul si de-a latul platformei drumului, ce se degradeaza datorita antrenarii de catre apa a materialelor constituiente. Datorita acestor inconveniente circulatia pe acest drum se desfasoara relativ greoi, mai ales in perioadele de toamna si primavara cand sunt ploisi topiri de zapada. In plan traseul proiectat urmareste traseul drumului existent, cu o geometrizare minima a elementelor, astfel incat ampriza proiectata sa se inscrie in zona drumului existent evitandu-se pe cat posibil exproprierile.Drumul proiectat are urmatoarele caracteristici principaleclasa tehnica IV, lungime drum 3000m, latimea platformei 7.00mlatimea partii carosabile 5.50 m, acostamente 2 x 0.75 m. Infrastructura drumului(terasamentele) se va realiza din pamant prin imprumuturi din zona pentru completarea terasamentului existent in sectoarele de rambleu, precum si prin compensari in acelasi profil sau interprofile in celelalte sectoare. Suprastructura drumului va avea ca sistem rutier elastic alcatuit din: 25 cm balast - strat de fundatie, 6 cm binder de pietris sortat BADPS25- strat de legatura, 4 cm beton asfaltic BA16- strat de uzura
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 34000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor si trebuie prezentata in original / copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este de 5480 lei- in conf cu prev art.278 ^1 alin.1 lit.b din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va comleta de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 si d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s- au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. 3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/2010 4. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art. 13 din L 279/2011. Persoane cu functie de decizie in procedura Primaria Burila Mare: Primar: Cicic Jenica Viceprimar: Marinica Popescu; Secretar: Bordeasu Maria Contabil: Panescu Mariana Silvia. Documentul va fi prezentat in original si de subcontractant sau de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Se va transmiteCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie ). Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 3.400.000lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul are obligatia de a prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie finala sau partiala) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare (lucrari de drumuri) in valoare de 1.650.000 lei fara TVA, 2. Ofertantul are obligatia prezentarii listei principalelor prestatii pe ultimii trei ani. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii proiectare lucrari de drumuri in valoare de 50.000 lei fara TVA, 3. Ofertantul dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Se vor prezenta documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a principalelor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului asa cum rezulta din proiectul tehnic atasat prezentei Fise de date a achizitiei. Utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului sunt : Statie de mixturi autorizata conform legii, finisor ? repartizator mixturi asfaltice, autogreder , compactor, autobasculanta cu prelata., 4. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? inginer cu experienta profesionala in lucrari de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar: 1 Responsabil tehnic cu executia pe domeniu drumuri si poduri atestat MDRT; 1Responsabil tehnic cu calitatea; 1Inginer topograf; 1 inginer constructor specialitatea cai ferate drumuri si poduri cu minim 3 ani experienta in proiectarea de drumuri 1. Standard de asigurare a calitatii ISO 9001, 2.Standard de asigurare a calitatii ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1. Propunere financiara =(pret minim * 60 / pret ofertat ), in care: ?pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ?pret ofertat este pretul ofertei evaluate
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: 2.Termenul de executie al lucrarii =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile . Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? t minim este termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de executie mai mare de 90 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 45 de zile nu se va puncta suplimentar.
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile . ? t minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? t ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 45 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 10 de zile nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 09:27