Achizitie publica - Modernizare DC43, Comuna Barbatesti, judetul Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 322402
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322402/21.03.2012
Denumire contract: Modernizare DC43, Comuna Barbatesti, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI BARBATESTICod fiscal: 4898789, Adresa: Sat Barbatesti, Barbatesti, Telefon: 0253-270503, Fax: 0253-270503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Barbatesti, Barbatesti, Romania, cod postal: 217055, telefon: +40 253270503, fax: +40 253270503, persoana de contact: Stefanescu Sorin Iulian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Brabatesti, sat Barbatesti, comuna Barbatesti, judetul Gorj, cod postal 217055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC43, Comuna Barbatesti, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari reabilitare DC43
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 484, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 28.000, 00 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu).c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 5264.53lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la trezoreria statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 6;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea Formularului nr. 12C;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului A.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Stefanescu Sorin Iulian - primar, Mangu Adrian - viceprimar, Cernazeanu Simona - secretar, Bobeanu Iuliana - contabil.Formularele 12A, 12b si A se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti/sustinatori) tertul sustinator va completa declaratia 12B doar lit. a), c1), d)cf art 19 si art 20/Legea 279/2011 .Subcontractantii vor prezenta doar formularul A.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani din care minim o lucrare similara de 1200000 lei, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitieiPentru executie minim, dar fara a se limita la: - Statie de producere mixturi asfaltice autorizata conform legii ? min. 1 buc.- Autobasculante - min. 5 buc.- Repartizator mixtura asfaltica - min. 1 buc.- Cilindrii compactori - min. 2 buc., Informatii referitoare la efectivele medii alepersonalulului angajat si privind personalul tehnic de specialitate pentru: - RTE (copii de pe actele de studii si atestat, CV si angajament in original) pentru domeniul drumuri;
- Responsabil AQ (copii de pe actele de studii, CV si angajament in original)-Inspector de specialitate cu protectia muncii (studii superioare), in acest sens prezentandu-se copie de pe atestarea acestuia, C.V. si angajament in original;Pentru tot personalul care va contribui la executia proiectului se vor prezenta documente justificative (in copie certificata)privind forma de angajare sau colaborare (copii de pe contractele de munca sau colaborare saudeclaratii de disponibilitate). Executantultrebuie sa aiba implementatunsistem de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, Executantultrebuie sa aiba implementatunsistem de asigurare a protectiei mediului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara, P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte)
Perioada de garantie acordata
20
Descriere: perioada de garantie acordata lucrarilor minim 24 luni, maxim 60 luni, P2(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (20 puncte), : pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).
Termen de executie
20
Descriere: termenul de executie ofertat minim 30 zile, maxim 180 de zile, P3(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte), Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 20 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 30 de zile, sub acest termen se considera oferta ca fiind neconforma, lucrarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 180 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 16:34