Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare DC60 pe raza comunei Hidiselu de Sus (km 0+275 la km 3+075)


Detaliu pentru invitatia numarul 323310
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Hidiselu de Sus (Primaria Hidiselu de Sus)
Numar invitatie: 323310/03.04.2012
Denumire contract: Modernizare DC60 pe raza comunei Hidiselu de Sus (km 0+275 la km 3+075)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hidiselu de Sus (Primaria Hidiselu de Sus)Cod fiscal: 4660743, Adresa: Str.principala, nr.328, Judetul Bihor, Hidiselu de Sus, Telefon: 0259/335855, Fax: 0259/335855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DC60 pe raza comunei Hidiselu de Sus (km 0+275 la km 3+075)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: OBIECTUL ACHIZITIEI PUBLICEModernizarea unei portiuni si anume km 0+275 la km 3+075 din drum comunal D.C. 60 care uneste localitatea Hidiselu de Sus cu localitatea Sintelec. Portiunea propusa pentru modernizare va avea o latime de 5, 00ml (2x2, 5 ml).CERINTE EXECUTIE: Lucrarile care urmeaza a fi efectuate sunt: SANTURI: - Desfundarea manuala a santurilorDRUM (Suprastructura): - Curatarea suprafetelor- Amorsarea suprafetelor cu emulsie cationica- Strat de baza din mixture asfaltice cu asternere mecanica AB2 pentru preluare denivelari- Imbracaminte asfaltica BA16 de 4 cm grosime cu asternere mecanica- Procurare mixture asfaltice AB2- Procurare beton asfaltic BA16- Procurare nisip bitumat- Transport cu auto mixture asfaltice la ?. km
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 6.000 lei. Pentu constituirea garantiei de participare se vor respecta: ART. 85 lit. b. din H.G. 925/2006, ART. 86 din H.G. 925/2006. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%. Pentru constituirea garantiei de buna executie se va respecta ART. 90, alin.(3) din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta minima : - Completare Declaratie (Formular 1A). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (Consiliul Local si DJFPCFS) - Cerinta minima : - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - formulare tipemise de organismele competente din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie legalizata.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat - formulare tipemise de organismele competente din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie legalizata.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Cerinta minima : completare Declaratie (Formular 1B), (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta minima : completare Declaratie (Formular 1C), (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular); Cazier fiscal /certificat echivalent - Cerinta minima : formular tip emis de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii/ ofertelor(original sau copie legalizata)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratiei privind neincadrarea in prevederile .art. 69^1 din OUG 34/2006 de catre toti participantii la procedura (ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator, daca e cazul) Declaratie 1 D, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Rogojan Daniel, Bejan Crina, Birta Claudiu, Rosie Nicolae, Berdie Doru;
- Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, Formular 1 E; Persoane juridice romane - Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice.b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei (original sau copie legalizata)Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice/fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Solicitarea prezentarii bilantului contabil vizat si inregistrat de organelle competente la 31.12.2011, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Informatii privind asociatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract a carui obiect a fost executia de lucrari de natura similara, Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamentele tehnice, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: Responsabil tehnic cu executiaResponsabil cu calitatea, Lista cuprinzand subcontractantii , insotita si de acordurile de subcontractare Standardele de asigurare a calitatiiSe vor prezenta certificate emise conform ISO 9001. Nu se accepta accepta ofertanti in curs de calificare, Standarde de protectia mediuluiSe vor prezenta certificate emise conform ISO 14001. Nu se accepta accepta ofertanti in curs de calificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer