Achizitie publica - MODERNIZARE DJ 101 I, BUDA - NEDELEA , JUDETUL PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 319954
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319954/06.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DJ 101 I, BUDA - NEDELEA , JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: 0244.529602, Fax: 0244.511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244517440, fax: +40 244511611, persoana de contact: GABRIELA SERBANOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DJ 101 I, BUDA - NEDELEA , JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DJ 101 I, BUDA - NEDELEA , JUDETUL PRAHOVACONFORM PT , CS , DE
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 215, 839 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
VALOARE - 90000 LEI;VALABILITATE - 90 ZILE - de la termenul limita de primire a ofertelor;CONSTITUIRE: a)-virament bancar in contul RO72TREZ5215006XXX000119, deschis la Trezoreria municipiului Ploiestib)-scrisoare de garantie bancara (original) in favoarea autoritatii contractante conform Formular anexatc) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurarid) depunerea sumei in numerarla casieria autoritatii contractante.Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in cazul respingerii unei contestatii la CNSC, din valoarea garantiei de participare se va retine suma de 8481, 58 leiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi depus pe SEAP si separat va fi transmis autoritatii contractante in plic sigilat pana la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire: conform art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006a)Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , (conform H.G 1045/2011)-b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ( se va prezenta si de catre tertul sustinator )-prezentare formular 1 anexatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ( se va prezenta si pentru tertul sustinator ) - prezentare formular 1A anexatDeclaratie privind calitatea de participant la procedura-prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza Ordinului 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Prezentare Formular 1B anexat.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006-prezentare formular 1C anexat.1. Mircea Cosma ? Presedintele Consiliului judetean Prahova2. Adrian Semcu- Vicepresedintele Consiliului judetean Prahova3. Mihail Faca- Administrator public al judetului Prahova4. Maria Dovanca- directorulDirectia Economica5. Cristina Popescu ? director adj. Directia Economica6. Rodica Paraschiv- director Directia Tehnica7. Daniel Alixandrescu ? director Directia Patrimoniu8. Gabriela Serbanoiu-sef serviciu Achizitii publice si contracte9. Catalin Gheorghe- consilier serviciul Achizitii publice si contracte10. Buca Topalu Gheorghe- sef serviciu Juridic Contencios11. Ionita Cornel ? Sef Serviciu Proiectare12. Chiroiu Teodor ? Consilier , Directia Patrimoniu13. Crudu Lucia ? Referent , Directia Patrimoniu14. Duricu Mihaela ? consilier juridic ? Directia Patrimoniu -prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care a fost eliberat cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor. Domeniul de activitate trebuie sa cuprinda si activitatea supusa procedurii de achizitie.Documentele se depun in oricare din formele : original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelorla bugetul general consolidat ;Situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul local.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei anide minim 18.000.000 lei.Cursul de schimb mediu anual euro/leu este: ? pentru 2008 ? 3, 6827 lei / euro ;? pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ;? pentru 2010 ? 4, 2099 lei / euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;EXP. SIMILARAVal. minima a lucrarilor similare finalizate din cadrul contractului prezentat va fi de minim 9.000.000 lei (fara T.V.A.).Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: 4. pentru 2006 ? 3, 5245 lei / euro ;5. pentru 2007 ? 3, 3373 lei / euro ;6. pentru 2008 ? 3, 6827 lei / euro ;7. pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ;8. pentru 2010 ? 4, 2099 lei / euro ;9.pentru 2011 - 4, 2379 lei / euro .Personal de specialitate. Responsabilul tehnic cu executiaatestatMLPTLcu legitimatia valabila - categoria drumuri si poduriLista utilajelor necesare?Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic 0, 40-0, 70 mc? Autogreder pana la 175 CP? Buldozer pe senile 65-80 cp? compactor static cu rulouri? repartizator finisor mixtura asfaltica? autogudronator? automacara - pana la 9, 9 tf? incarcator frontal pana la 2, 6 ? 3, 9 ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENTISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 13:50