Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508,96?


Detaliu pentru invitatia numarul 334291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 334291/24.08.2012
Denumire contract: ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508, 96?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733/127/130, fax: +40 269218159, persoana de contact: Consilul Judetean Sibiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon, sediul Consiliului Judetean Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508, 96?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508, 96?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 376, 446 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 30.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: -a unui ordin de plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO38TREZ5765006XXX000231, deschis la Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406223. -a unei sume de bani in numerar. In cazul unei contestatii respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9597.64 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1) lit.a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze sectiunea formulare. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d)ale art. 181 din ordonanta.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta se va prezenta toate punctele de lucru si sediul social.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata aacestora in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa sectiunea formulare.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Ioan Cindrea-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Nicolae Neagu-Vicepresedinte CJS, Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica, Ioan Basca-Consilier achizitii publice, Felicia Berea -Compartiment juridic, Radu Ganea- Sef serviciu achizitii publice.Madalina Banu-Consilier achizitii publiceIoan Basca - consilier achizitii publiceMaria Avram-Consilier investitii administrarea patrimoniuluiCrisina Radu- Consilier investitii administrarea patrimoniuluiNicolae Muntean - Sef serviciu CJSVasile Tarmonea - consilier serviciul adm. drumuriNicoleta Brumar - consilier serviciul contabilitateFarcas Ovidiu - consilier serviciul bugetCaratus Ioan - consilier serviciul adm drumuri7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze sectiunea formulare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Documentele vor fi eliberate cu maxim 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asumaresponsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic saumembrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 25000000 lei.Se vor prezenta: Fisa de Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii., 2.Experienta similara: Ofertantul, operator economic sau membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract de lucrari de modernizare de drumuri, in valoare de minim 15000000lei fara TVA. Ofertantul va prezenta documente doveditoare din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara., (continuarea punctului 2.)Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta dupa caz: documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate, dupa caz: copii ale contractelor de lucrari, copie a informatiilor relevante din contractul(ele) prezentate cu titlu de experienta similara, documente constatatoare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, de receptie partiala sau recepie finala.-in situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se vaprezenta acordul de asociere, contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia.Recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana., 3.informatii privind personalul. declaratie privind numar mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani.Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect: -oferatntul va face dovada ca dispune de minim 25 de persoane pentru indeplinirea contractului din care: ?1sef de lucrari, specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani experienta specifica;?1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri, cu atestat valabil la data ofertarii;?1 inginer drumuri si poduri, care sa faca dovada implicarii intr-un contract ce a avut ca obiect lucrari similare;, (continuare pct 3) Ofertantul va prez in copie certificata pentru conf cu originalul urmatoarele documente: ?extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, astfel incat din documentele prez sa rezulte indeplinirea cerintelor privind nr.persoanelor angajate si profilul/experienta specialistilor propusi; ?diplome privind specializarea personalului; ?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ca pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate, 4.Decl refer la utilaj, instal, echipam tehn de care dispune op ec pt indeplinirea coresp a contr de lucrari .Nivel min pt exec: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (propr, leasing sau prin contr /conv de inchiriere) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echipam: 8 AUTOBASCULANTE, 1AUTOCISTERNA CU DISP.DE STROP CU MA.J. 5-8T, 1AUTOGREDER PINA LA 175CP, 1BULDOZER PE SENILE 81-180CP, 1COMPACTOR STATIC AUTOPROP., CURULOURI(VALTURI), R8-14;DE 14TF, 1COMPACTOR STATIC AUTOPROP.PEPNEURI10, 1-16TF, 1EXCAVATOR PE SENILE CU O CUPA CUMOTOR TERMIC 0, 71-1, 25MC, 1MASINADETRASATBENZIDECIRCULATIEMOTOR AEDERE INTERNA 40-45CP, 1MOTOCOMPR.AER MOBIL JOASA PRESIUNE 4, 0-5, 9 MC/MIN, 1REPARTIZATOR FINISOR MIXTURI ASFALTICE MOT.TERM.FARA PALPATOR 92CP, 1 VIBRATOR UNIVERSAL CU MOTOR TERMIC2, 9-4CP, 1AUTOGUDRONATOR 3500-3600L, 1 AUTOMACARA 15- 19, 9TF, 1INCARC.FRONTAL PE PN-URI PINA LA 2, 6 -3, 9, 1STATIE DE ASFALT, (continuare cerinta 4)Pentru indeplinirea acestui criteriu, of trebuie sa prezinte documente justif edificatoare prin care sa dem atat dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contr cat si caracteristicile tehnice ale utilajelor/echipamentelor/instalatiilor. Pt toate utilajele din dotarea proprie sau inchiriate se vor prezenta rapoartele de inspectie, valabile la data deschiderii ofertelor, 5.Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare nu vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta formularul declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, cu mentiunea ?Nu este cazul?., 6.Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspundereacolectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fiimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii bazat pe seria SR EN 9001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare., Standarde de protectie a mediului: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al mediului in domeniul corespunzator obiectului contractului, bazat pe seria SR EN 14001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer