Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DJ 243 B, FINTINELE-PRAJA-MOTOSENI, KM (25+400 - 33+568), L=8,17 KM, JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 353760
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Numar invitatie: 353760/16.09.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DJ 243 B, FINTINELE-PRAJA-MOTOSENI, KM (25+400 - 33+568), L=8, 17 KM, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAUCod fiscal: 14503401, Adresa: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Telefon: 0234588337, Fax: 0234588337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Romania, cod postal: 600238, telefon: +40 234588337, fax: +40 234588337, persoana de contact: LENUTA ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DJ 243 B, FINTINELE-PRAJA-MOTOSENI, KM (25+400 - 33+568), L=8, 17 KM, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a)SERVICII DE ELABORARE A EXPERTIZEI TEHNICE PENTRU KM 25+400-33+568;b)ELABORARE STUDII TOPO, GEOTEHNICE, HIDRO, ETC;c)SERVICII DE ELABORARE A DALI PENTRU KM 25+400-33+568+ACTUALIZARE DOCUMENTATIE DE INTERVENTIE (DALI) KM 33+900-48+900;d)ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM+DOCUMENTATII PENTRU AVIZE SI ACORDURI.DOCUMENTATIA PENTRU OBTINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM VA FI INSOTITA DE VIZA OCPI.e)SERVICII DE INTOCMIRE PROIECT TEHNIC + DETALII DE EXECUTIE + DTAC;f)ASISTENTA TEHNICA;g)VERIFICARE PROIECT;Valoarea estimata a prestarilor de servicii este de 270.531, 00 lei fara TVA si este compusa din: -valoarea estimata a prestarilor de servicii supusa achizitiei - 245.937, 30 lei fara TVA si-diverse si neprevazute 10%, reprezentand 24.593, 70 lei fara TVA;
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 531 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art 86 din HG 925/2006 prin virament bancar ( completata cf Formularului nr. 15 din sectiunea Formulare )sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata in contulSERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU (cod fiscal 14503401.) cont RO39TREZ0615006XXX000230, Trezoreria Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; Cuantumul garantiei de participare - 4.600, 00lei. Garantia poate fi constituita si in valuta. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. In cazul in careoperatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin (1), lit a)din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de 2.459, 37lei. Garantia de participare se va restitui conf. HG925/2006, art 88. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( 90 zile de la data limita de deschidere a ofertei). Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul care in conformitate cu Leg.346/2004(art.16, alin.(1))face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec.din cadrul unei asocieri)care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din G.P.Dovada de IMM se depune alaturi de G.P.in sedinta de deschidere a ofertelor.In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii pt.care se emite.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM (IMM-urile, beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMMuri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata. Modul de constituire agarantiei de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile HG 925/2006, art 90, prin urmatoarele moduri: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;b)garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 1. declaratia se va completa si pentru eventualii terti sustinatori sau asociati(fiecare asociat va completa declaratia).Cerinta 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 2.In cazul in care exista terti sustinatori , acestia vor depune Declaratie doar pentru lit a, c1 si d art. 181, in original. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul.Cerinta 3 - Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formularul nr.3Cerinta 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al IV inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Palea Valentin;Ardeleanu Daiana; Dragan Catalin; Ardeleanu Lenuta, Panican Doru, in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul se va prezenta de ofertant, iar in cazul asocierii, subcontractarii sau tertului sustinator documentul se va prezenta si de catre acestia.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5.- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura -formularul 4ACerinta 6 - Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte ca nu inregistreaza datorii la bugetul general consolidat sila bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita: - Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat;
- Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local;(1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele /documente edificatoare in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documente edificatoare in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in lb. romana .(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente ( cf. cerintei 6) sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.(4) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Ofertantul poate prezenta o declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare-Formular nr. 23+ ANEXA Se solicita: 1.Pentru persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca are in obiectul de activitate prestarea de servicii solicitate in prezentul contract.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial dincare sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.2. Pentru persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.ATENTIE!In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asociatiei pentru partea de contract pe care o vor realiza.a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca este atestat de Ministerul Mediului si Schimbarilor Climaticeconform Ordinului 1613/2013 privind competentade a efectua servicii in domeniile C si D
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim 450.000, 00 lei- ofertantul va prezenta documente edificatoare - bilanturi contabile sau alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv)Pentru persoanele fizice/juridice romane, documentele se vor prezenta in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pepropria raspundere, pe fiecare pagina, cu mentiunea , ,conform cu originalul''Pentru persoanele fizice/juridice straine, documentele edificatoare se vorprezenta in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina, cu mentiunea , ,conform cu originalul''insotite de traducereaautorizata-ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana-TERT SUSTINATOR, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art 181, lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentulferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cifra medie deafaceri, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiPentru indeplinirea acestei cerinte, ofertantul va prezenta Fisa de informatii generale Formular 5 din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani insotita dedocumentele edificatoare din care rezulta cifra de afaceri.- in cazul sustinerii acordate de un tert sustinator, acesta va prezentaFormularele nr 1 ; 2 lit a), c1) si d)si 4, din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere dinpartea unui tert(Formular nr. 16) , angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contrIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul 5 din sectiune FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in minimunul, maxim doua contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de 240.000 lei, fara TVA? Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii;? Se va prezenta , -Formularul nr. 6 + anexa si Formularul nr. 6A(experienta similara).Conversia din valuta se va face la cursul mediu leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru luna incheierii contractului/contractelorrespectiv/respective., Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, alpersonalului angajat si al personalului de conducere.Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului ( personal de specialitate , persoane responsabile deindeplinirea contractului).Se vor prezenta CV-urile persoanelor de conducere, ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, ale oricaror alti specialist cu sarcini cheie in indeplinirea contractului precum si documenteedificatoare din care sa rezulte specializarea acestora.CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CVsunt corecte si corespund realitatii.?Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: 1. Manager de proiect ? Experienta profesionala generala - minim 5 ani; - Experienta profesionala specifica ca manager de proiect minim 3 ani.2. Minim 2 ingineri specialitatea CFDP diferiti de managerul de proiect - Experienta profesionala generala - minim 3 ani; - Experienta profesionala specifica in domeniu cel putin un proiect similar cu cel al prezentei proceduri.3. Un geolog cu studii superioare ? Experienta profesionala generala - minim 3 ani; - Experienta profesionala specifica in domeniu - participarea in celputin un proiect similar cu cel al prezentei proceduri.4. Un absolvent cu studii superioare si specializare in ingineria mediului - Experienta profesionala generala minim 3 ani; - Experienta profesionalaspecifica in domeniu - participarea in cel putin un proiect similar al carui obiect este similar cu cel al prezentei proceduri .5. Coordonator SSM - atestat conform legilor in vigoare Cod COR 2412216. Topograf - autorizat OCPI cat B.7.Specialisti atestati de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor pentru intocmirea expertizei tehnice si verificarea cerinlelor de calitate ale proiectului atestati conform HG 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitatea proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor pentru care se solicita prezentarea copiilor atestatelor.Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia semnata in orginal., Cerinta nr. 3Pentru indeplinirea contractului operatorii economici trebuie sa detina in vederea prestarii serviciilor de proiectare urmatoarele: -Soft proiectare si complementar- Echipament pentru efectuare studii geologice- Echipament pentru efectuare studii topografice-o statie totala si GPS cu certificat de verificare metrologica la zi, - Laborator autorizat (conform Ordinului 1497/2011) pentru determinarea proprietatilor fizico-mecanice ale pamanturilor din componenta terenului de fundare in dotare propie/inchiriat sau pus la dispozitie prin alte forme legale;
-Plotter, imprimante, calculatoare, etc). Pentru echipamentele lT si programele informatice in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv licente, facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea, sau alte forme legale de punere la dispozitie, se solicita prezentarea cel putin a unui program specific de proiectare de drumuriprecum siprezentarea licentelor pentru softuri devize.In vederea indeplinirii acestei cerinte, se vor prezenta: - o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic ? Formularul nr. 10 + anexa, Cerinta 4. Sustinere terti ? in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinereatehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OG 34/2006, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sauprofesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentulferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupulbeneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1). Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)., Cerinta 5. Informatii privind subcontractantii ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire acontractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care oparte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.-In cazul subcontractarii, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partiledin contract pe care urmeaza sa le contracteze si datele de recunoastereale subcontractantilor propusi.- in cazul subcontractarii unei parti din contract Subcontractorul/rii va/vordemonstra ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionariori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul alpatrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum suntacestea prevazute la art. 69 ^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante. In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta- formular nr. 20din sectiunea formulare si Anexa la formular completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modeluluiprezentat in Capitolul "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul ?Formulare? alDocumentatiei de AtribuireNota 1. Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitateaeconomica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu potfi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori, Cerinta 6. Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asociereaPentru indeplinirea acestei cerinte, ofertantii asociati vor completa FORMULAR NR 21 din sectiunea FormulareNota 1: In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind Situatia personala a candidatului sauofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor fi indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr.1 Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001, eliberate de catre organisme acreditateOfertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. - incazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in careprobele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract, Cerinta nr.2 Certificat de conformitate a implementarii standardelor de protectie a mediului ISO 14001 eliberate de catre organisme acreditateOfertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organismestabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. - incazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementariisistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura incare probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer