Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare DJ 282H, Calara?i ? Libertatea ? DN 24C, km 6+540 ? 11+540? COD SMIS 988


Detaliu pentru invitatia numarul 356653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 356653/19.12.2013
Denumire contract: ?Modernizare DJ 282H, Calara?i ? Libertatea ? DN 24C, km 6+540 ? 11+540?COD SMIS988
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: +40 231514712/4181, Fax: +40 231515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4111/4141/4091/5127, fax: +40 231514715, persoana de contact: Cojocaru Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, cam.317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare DJ 282H, Calara?i ? Libertatea ? DN 24C, km 6+540 ? 11+540?COD SMIS988
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru ?Modernizare DJ 282H, Calara?i ? Libertatea ? DN 24C, km 6+540 ? 11+540?cuprind urmatoarele categorii de lucrari: 1.Infrastructura drum: Terasamente;2. Suprastructura drum: - Acostamente de pamant;
- Strat de nisip termoizolant ? 8cm;
- Strat de balast ? 20cm;
- Strat de piatra sparta ? 12 cm;
- Strat de legatura BAPC 25- 6 cm;
- Strat de uzura BA16 ? 4 cm; 3. Hidraulica drum : Santuri de pamant -3600 ml; Santuri betonate ? 2820 ml; Rigole betonate ? 3580 ml; Reparatii la podete dalate existente; Reaparatii la podete tubulare existente; Podet nou casetat ? 1 buc. Tip P2; Podete tubulare laterale ? 33 buc. Ø 600mm; Podete tubulare accese curti ? 55 buc. Ø 500mm; Dezafectare podet transversal ? 1 buc; Drenuri de acostament ? 1540 ml; 4. Amenajari drumuri laterale ? 31 buc; 5. Siguranta circulatiei : - Marcaje rutiere si indicatoare rutiere; - Amenajare intersectie cu DN 24C, DC 35A, DC 35D. Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietelor de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Valoarea estimata totala a contractului de lucrari este 4.808.024 lei, fara TVA, echivalent a 1.079.000 euro, la cursul BNR din data de 2.10.2013, 1 euro = 4, 4560 RON, din care valoarea estimata a cheltuielilor , ,diverse si neprevazute? este de 202.127 lei fara TVA, reprezentand un procent de 4, 47% din valoarea estimata totala a contractului de lucrari (fara suma reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute), fara TVA. Valoarea estimata a contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute este de4.605.897 lei, fara TVA.Nota: Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 4, 47% din valoarea ofertata si se vor include in oferta finaciara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute.Conform HG 28/2008 procentul de diverse si neprevazute nu se aplica la valoarea estimata a cheltuielilor privind organizarea de santier. Lucrarile reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute se vor executa numai daca conditiile concrete o impun.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 808, 024 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui cfHG925/2006, art. 86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. GP se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 46.000, 00 lei GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP) in cont RO90TREZ1165006XXX000267, Trezoreria Mun Botosani, cod fiscal 3372955. Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin stampila bancii) pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a GP, trebuie sa faca referire in mod clar la toate cazurile privind dreptul AC de a retine garan?ia de participare conf. art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006 sau o parte din GP, respectiv 8.040, 80 lei, conf. art.278 ind 1, alin. (1) din OUG nr.34/2006. Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere autorizata.In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi constituita in numele Asocierii si trebuie sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta trebuie sa prezinte o declaratie privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.GP se va restitui conform cu art.88, din HG925/2006. In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
GBE se exprima procentual in cuantum de 10% din val. contractului fara TVA si se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, in original si daca este cazul in traducere autorizata in limba romana devenind anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria Statului conform HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Modalitatea de constituire a GBE va fi comunicata de catre Executant inainte de semnarea contractului. GBE a contractului trebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Restituirea GBE se va face in conformitate cu prevederile art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator si asociati daca este cazul. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Conditie de calificare : Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior . Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 7 (va fi prezentat de asociati si tert sustinator cu referire doar la punctele a, c indice 1 si d) , la care se vor anexa: b)Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general), din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. c)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Documentele vor fi prezentate si de asociati daca este cazul. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora, cu exceptia ofertantilor care prezinta inlesniri de plata aprobate de catre organele competente in domeniu). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Modalitatea de indeplinire - Declaratia semnata de reprezentantul legal (completare Formular - nr. 5) Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa declaratia. 4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 8) Operatoruleconomic trebuie sa completeze acest formular sau liderul asocierii, in numele asocierii, dupa caz. 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 .Modalilatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 9). Declaratia va fi prezentata si de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Florin Turcanu -Presedinte, Sorescu Gheorghe-vicepresedinte; Paval Paul-Ioan ? vicepresedinte, Radu Judele- administrator public al judetului, Antonela Patrascu - director executiv, Magda Didii - director executiv-Directia Buget-Finante, Camelia Cojocaru - sef serviciu, Marian Amalia- director executiv, Dascalescu Lacramioara-inspector, Popa Petru-consilier, Otilia Moruz ? director executiv, Timofti Viorica?consilier, consilierii judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexa Liviu, Alexandru Maria-Luiza, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bresug Cristina, Bulgaru Florin-Dan, Ciobanu Ioan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Cretu Georgeta, Dumitrascu Vasile, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru- Formular nr.9Autoritatea contractanta va avea dreptul de a solicita clarificari si/sau completari referitoare la aceasta declaratie oricand pe parcursul procedurii de atribuire, in cazul in care intervin modificari in Lista de mai sus.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3 si 5. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. 1.Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte structura actionariatului/asociatilor si domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza).2.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza). Operatorii economici straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile: -In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau - Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. ATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b) trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii 3 (trei) ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu 9.200.000 lei. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2 ? Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii, linii de credit ori alte mijloace financiare pentru minim 3 (trei) luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de minim 1.700.000 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata., Cerinta nr. 3 ? Declaratie/echivalent privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea contractului, privind lucrarile, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoarea de minim 4.605.897 lei, la nivelul unui contract, insotita de certificari de buna executie. Din aceste certificari trebuie sa reiasa: beneficiarii, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnarii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va depune o fisa de experienta similara-formularul nr. 23., completare cerinta 1 Persoanele juridice romane vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cota de participare se dovedeste prin prezentarea oricaror documente considerate edificatoare in acest sens, precum declaratii ale partenerilor, copii ale contractelor, procese-verbale de receptie etc.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana., Cerinta nr. 2 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta orice documente relevante din care sa rezulte dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului. In cazul asocierilor, declaratia trebuie completata de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asocierii., Cerinta nr.3 -Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Operatorii economici vor prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani si o lista cu personalul propus pentru realizarea investitiei(echipa de proiect), esentiala in atingerea obiectivelor contractului. In cazul unei asocieri se va depune o lista comuna cu personalul propus pentru realizarea investitiei., Cerinta nr. 4.- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) 1(un) Manager de proiect, care indeplineste cumulativ conditiile: - sa aiba studii superioare;
-participarea in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii. Se vor prezenta: Curriculum vitae, copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinirea cerintelorminime solicitate si declaratie de disponibilitate, Continuare cerinta 4 pct b) -1 (un) sef punct de lucru, care indeplineste cumulativ conditiile: - inginer cai ferate drumuri si poduri (CFDP); - participarea in cel putin un proiect/contract in calitate de sef de punct de lucru;
- participarea in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati specifice similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate in cadrul acestui proiectSe vor prezenta: Curriculum vitae, copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinirea cerintelorminime solicitate si declaratie de disponibilitate, Continuare cerinta 4 pct c) - 1 (un) responsabil tehnic cu executiaatestat in domeniul II -, ,Constructii rutiere, piste de aviatie, poduri, tunele sau echivalent pentru persoanele nerezidente, conform Ordinului MLPTL 777/2003. Se vor prezenta: Atestatul si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor si Declaratie de disponibilitate., Continuare cerinta 4 pct d) - 1 (un) Responsabil pentru controlul calitatii CQ - care indeplineste conditia de a fi participat in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii.Se vor prezenta: Documente prin care sa dovedeasca participarea participat in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii; Decizia de numire in functia de responsabil pentru controlul calitatii; Declaratie de disponibilitate., Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
Cerinta nr.5-Precizari privind asocierea: - in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului; -unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului., Completare cerinta 5 - Precizari privind subcontractarea: In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea "nu este cazul" in cadrul formularelor Cerinta nr. 1- Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2-Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer