Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE DJ 402 TRONSON SINESTI ? LIMITA JUDET ILFOV, KM 61+860?KM 63+420?


Detaliu pentru invitatia numarul 320304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETULIALOMITA
Numar invitatie: 320304/15.02.2012
Denumire contract: ?MODERNIZARE DJ 402 TRONSON SINESTI ? LIMITA JUDET ILFOV, KM 61+860?KM 63+420?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: 0243230200, Fax: 0243232100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243230250, persoana de contact: RODICA STOICA, In atentia d-lui Cezar Gheorghe VALCAN.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Ialomita, Piata Revolutiei, nr.1, Slobozia, jud. Ialomita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DJ 402 TRONSON SINESTI ? LIMITA JUDET ILFOV, KM 61+860?KM 63+420?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DJ 402 TRONSON SINESTI ? LIMITA JUDET ILFOV, KM 61+860?KM 63+420
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 249, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 12.495lei, depusa cel tarziu la data depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Se constituie prin: -virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A.-Scrisoarea de garantie bancara se prezinta in original-form.10-anexa la coletul cu oferta.-O.P. in cont RO67TREZ3915006XXX000121 la Trezoreria Slobozia.Daca ofertantii sunt I.M.M. se completeaza anexele 1, 2 din Legea.346/2004-reducere 50% din cuantum garantie partic.Daca C.N.S.C. respinge o eventuala contestatie, operatorului ec. i se va retine 5.029, 55 lei-art.278 1 din OUG 34/2006, cu modif.ult.Retinerea gar.partic. se face in conf. cu prev.art.87 din H.G.925/2006 cu modif.ult.
Garantie de buna executie
5% din val.contr.fara TVA.Modalit.constit: un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contract-dupa caz scrisoare de gar.bancara.Sau-daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C..Suma initiala care se depune-cel putin0, 5%din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contract. A.C.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite drept gar.buna exec.Ofertantii care fac dovada incadrarii in IMM-Legea 346/2004 cu modif.ult, pot beneficia de reducere cu50% la constit.gar.buna exec.-se completeaza anexele 1, 2 din lege.Se constituie pana la data semnarii contractului de ofertantul castigator-anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii au obligatia de a prezentaaceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva.-completare formular nr.1.Cerinta nr.2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii au obligatia de a prezentaaceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva.Cerinta nr.3-completare formular nr.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art. art.69^1(evitarea conflictului de interese).Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Presedinte-Vasile Silvian CIUPERCA, Vicepresedinte-Ioan MARTIN, Vicepresedinte-Stefan MUSOIU.Cerinta nr.4-completare formular nr.4.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.5Certificate de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat sibugetul local.Ofertantul are obligatia sa prezinte certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale?formulare tip emise de autoritatilecompetente.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Acestea se accepta in oricare din formele de depunere: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?in conformitate cu originalul?cu semnatura si stampila operatorului economic. Cerinta nr.1 Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilant contabil la data de 30.12.2010, Cerinta nr. 2 Informatii privind cifra de afaceriPrezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri globale pe perioada ultimilor trei ani - formular nr.5.Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin 2.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formular nr.6Prag pentru experienta similara: un contract de lucrari de cel putin 1.249.500 lei, fara TVA, Cerinta nr.2 Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-statie de asfalt cu o capacitate de min.120 to./h;
-laborator de incercari pentru lucrari de drumuri (profile autorizate: ANCFD, BBABP, D, MBM, MD), min gr.2;
-repartizor finisor pentru asternerea asfaltului -1 buc.;
-rulou compactor vibrator lis;
-rulou compactor vibrator mixt - lis+ pneu., Cerinta nr.3 Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii-Responsabil cu controlul calitatii., Cerinta nr.4 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor-manager de proiect;
-responsabil cu indeplinirea contractului/sef santier;
-responsabiltehniccuexecutia. Standarde de protectie a mediuluiCertificatISO14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de interventie pentru mobilizare in cazul unor defectiuni aparute in perioada de garantie a lucrarilor
5
Descriere: a) Pentru cel mai mic termen de interventie(ore) pentru mobilizare in cazul unor defectiuni aparute in perioada de garantie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv (5 puncte);b) Pentru celelalte termene de interventie, exprimate in ore, pentru mobilizare ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Ti(n) minim: Ti(n))x 5 puncte;Unde, P(n)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termen de interventie pentru mobilizare in cazul unor defectiuni aparute in perioada de garantie?;Ti(n) minim - cel mai mic termen de interventie(ore) pentru mobilizare in cazul unor defectiuni aparute in perioada de garantie a lucrarilor ofertat in cadrul procedurii;Ti(n)- termenul de interventie (ore)pentru mobilizare in cazul unor defectiuni aparute in perioada de garantie a lucrarilor ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Garantia lucrarilor
25
Descriere: Ofertele vor fi punctate dupa grila urmatoare: Garantia lucrarii ofertate/Puncte: pentru o perioada de garantie ofertata cuprinsa intre :1 an pana la 2 ani-5 puncte;De la 2 ani pana la 3 ani-10 puncte; De la 3 ani pana la 4 ani-15 puncte;De la 4 ani pana la 5 ani-20 puncte;Pe o perioada de 5 ani si peste 5 ani-25 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Sistemul Electronic de Achizitii Publice, www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer