Achizitie publica - ?Modernizare DJ 601 E ( Bolintin Vale ) ? Poenari ? Ulmi, km 0+000-1+300, 1,300 km?
Detaliu pentru invitatia numarul 172665
JUDETUL GIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4938042
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu
Telefon: 0246215685
Fax: 0246216511
Denumire invitatie: ?Modernizare DJ 601 E ( Bolintin Vale ) ? Poenari ? Ulmi, km 0+000-1+300, 1, 300 km?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Modernizare DJ 601 E ( Bolintin Vale ) ? Poenari ? Ulmi, km 0+000-1+300, 1, 300 km?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 22.09.2008 17:31
Data limita de depunere a ofertelor: 06.10.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10.registratura, parter, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.10.2008 16:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, parter, camera 10
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
dcl.prop.raspund.ref.la sit. prevaz.la art.180 si 181 din OUG 34/2006cert.atest.fisc.-DGFP si cert.taxe siimpoz.loc.val.desc.of. Pt.pers.jur.straine-doc.edif. pt.dov.eligibil ;dcl.priv.calit.de partic.la proc.;certif.CUI;.cert.const.O.R.C./altele echiv.elib.cu 30 z. inain.de desc.of.;.fisa-inf.gen.cu C.A./3 ani(2005, 2006, 2007)bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2005, bilantul de verificare contabilala 31 decembrie 2006, bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2007obl.contract.în desfas.decl.lista princ.lucr.exec.în 5 ani .cel putin 2fise exp.sim.;copie ctr.prez.cu val.= 350000 lei priv.lucr.sim.;P.V.rec.pt.lucr.prez.la exp.sim.;recom.a benef.ment.anter.-calif.?F.B.?decl.pers.teh.de spec.;CV?urile pers.resp.;certif..RTE si control calit, val.la des.of.;decl.efec.pers.resp.cu exec.lucr.decl.utilaj., instal., echip.teh., labor.; acord.subcontra..cert.ISO 9001 ;ISO 14001 ;ISO 18001/echiv.decl.ref.cond.prot.muncii, conform documentatiei de atribuire
În urma unei solicitari scrise urmata de achitarea sumei de 40 lei, reprezentând costul documentatiei, la casieria unitatii.