Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare DJ 601 E ( Bolintin Vale ) ? Poenari ? Ulmi, km 0+000-1+300, 1,300 km?


Detaliu pentru invitatia numarul 172665
Autoritate contractanta
JUDETUL GIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4938042
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu
Telefon: 0246215685
Fax: 0246216511
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Modernizare DJ 601 E ( Bolintin Vale ) ? Poenari ? Ulmi, km 0+000-1+300, 1, 300 km?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Modernizare DJ 601 E ( Bolintin Vale ) ? Poenari ? Ulmi, km 0+000-1+300, 1, 300 km?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 22.09.2008 17:31
Data limita de depunere a ofertelor: 06.10.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10.registratura, parter, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.10.2008 16:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, parter, camera 10
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
dcl.prop.raspund.ref.la sit. prevaz.la art.180 si 181 din OUG 34/2006cert.atest.fisc.-DGFP si cert.taxe siimpoz.loc.val.desc.of. Pt.pers.jur.straine-doc.edif. pt.dov.eligibil ;dcl.priv.calit.de partic.la proc.;certif.CUI;.cert.const.O.R.C./altele echiv.elib.cu 30 z. inain.de desc.of.;.fisa-inf.gen.cu C.A./3 ani(2005, 2006, 2007)bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2005, bilantul de verificare contabilala 31 decembrie 2006, bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2007obl.contract.în desfas.decl.lista princ.lucr.exec.în 5 ani .cel putin 2fise exp.sim.;copie ctr.prez.cu val.= 350000 lei priv.lucr.sim.;P.V.rec.pt.lucr.prez.la exp.sim.;recom.a benef.ment.anter.-calif.?F.B.?decl.pers.teh.de spec.;CV?urile pers.resp.;certif..RTE si control calit, val.la des.of.;decl.efec.pers.resp.cu exec.lucr.decl.utilaj., instal., echip.teh., labor.; acord.subcontra..cert.ISO 9001 ;ISO 14001 ;ISO 18001/echiv.decl.ref.cond.prot.muncii, conform documentatiei de atribuire
În urma unei solicitari scrise urmata de achitarea sumei de 40 lei, reprezentând costul documentatiei, la casieria unitatii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer