Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare DJ 643 D, DN 65C (Bulzesti) ? Prejoi ? Infratirea ?Fratila - lim. Jud. Valcea, km 8+000-16+000


Detaliu pentru invitatia numarul 337034
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 337034/08.10.2012
Denumire contract: Modernizare DJ 643 D, DN 65C (Bulzesti) ? Prejoi ? Infratirea ?Fratila - lim. Jud. Valcea, km 8+000-16+000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DJ 643 D, DN 65C (Bulzesti) ? Prejoi ? Infratirea ?Fratila - lim. Jud. Valcea, km 8+000-16+000
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de modernizare drum judetean DJ 643 D, DN 65C (Bulzesti) ? Prejoi ? Infratirea ?Fratila - lim. Jud. Valcea, km 8+000-16+000.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 697, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare 40.000 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO14TREZ2915006XXX012125, cod fiscal 4553992, deschis la Trezoreria Craiova.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 8.729, 70 lei.5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
) Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b) Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Prioteasa Ion ? presedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Iovan Cristinel ? vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Ivanovici Laurentiu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Barbarasa Gheorghe - secretar;
- Avramoiu Daniela - Director Directia Economica;
- Pappa Radu ? Arhitect Sef;
- Darac Aurelia ? Sef Serviciu Tehnic;
- Ungureanu Cristian ? Sef Serviciu Achizitii Publice;
- Visan Viorel ? ServiciulAchizitii Publice;
- Surugiu Viorel ? Serviciul Achizitii Publice;
- Florea Simona-Directia Tehnica;
- Mitrea Daniela ? Directia Tehnica;Lista consilierilor judeteni 2012: Avram Cezar Gabriel Badea Marian Baragan Stelian Bercea Florea Georgica Bica Gheorghe Brezniceanu Alexandru Calin Cosmin Petrut Ceana Mihaela Ciurlin Costica Dinca Oana Mihaela Drignei Daniel Dumitrache Silviu Ionut Durle Dumitru Cosmin Irinei Marian Ioan Marcea Marcel Marin Marian Viorel Marinescu Sofi Sabin Mituletu Constantin Florin Moise Simona Mosoiu Constantin Motoi Nichi Silviu Neatu Breciuga Mihail Adrian Odolbasa Victor Paloiu Marian Daniel Petrescu Petre Soare Mihai Stancu Florinel Stoica Stefan Gabriel Tarnita Daniela Tanasescu Alina Elena Ursu Andrei Tudor Vasile Dorin Cosmin Vaduva Fanel Voiculescu Ion.5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006 .Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depuneriii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anul 2010 si 2011, documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului, 2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani.Completare formular nr.6 - Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe 3 ani din Sectiunea Formulare.Cerinta minima: - Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 4.000.000 leiPentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru fiecare an.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a complete formularul nr. 6 din Sectiunea Formulare, 3. Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Formular nr.7 - Angajament Tert sustinator financiar.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art.181 ? formular nr.1 si formular nr.2 din Sectiunea Formulare.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3 din Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa Formularul nr. 8 (declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani) din Sectiunea Formulare.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularulnr. 8., 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a exec, in ultimii 5 ani, un contract avand ca obiect exec de lucrari de nat si complex similara, dus la bun sfarsit, cu o val de minim2.000.000 lei , fara TVA.Ultimii 5 anise vor calcula prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta: - Formular 9 - experienta similara din Sectiunea Formulare ;
- copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul? de pe parti relevante ale contract prezentat;3. Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa p.v. de receptie partiala sau p.v. la termin lucrari sau p.v. de receptie finala a contrac prezentat ca exper simil;4. Recomandare din partea beneficiar, saucertificat de indepl a oblig contract in conform cu preved art.97^1 din H.G.nr.925/2006, cu modif si complet ulter, in original/copie legalizataPentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Eu, 3. Decl priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contrac: a)Sef santier (ingr, absolv CFDP, cu dipl de ing/licenta, cu exper prof min. 3 ani )b)RTE - ist atestat in domeniul ce face ob contract. Atestatul trebuie sa fie valab la data deschiderii ofert.c)Resp cu controlul calit in domeniul lucr supuse licit ( se va prezenta decizie interna de numire)d) responsabil SSMObservatie: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiec pozitie.Pentru pers de specialit se vor prezenta: CV-urile, copii lizibile cu mentiunea ?conf cu originalul? dupa dipl de absolv, autoriz atestate sau certif, decl de disponib, copii CIM/contracte de colab/contracte de prestari serv/conv civile/angajament de particip in nume persona(IN CAZ IN CARE NU SUNT ANGAJ AI OFERT)Se compl formul 10 si 10 a, 4. Decl priv utilaj, instal, echip teh de care dispune op ec pentru indepl coresp a contrac de lucr ? formular 11.Ofert treb sa faca dovada ca detine in proprietate/leasing/cumparare in rate/chirie sau prin angajament de punere la dispozitie, urmatoarele: Buldozer, Autogreder, AutocisternaIncarcator frontal, Masina de marcaj, Buldo-excavator , Excavator pe senile, Repartizor finisor asfalt, Cilindri compactori, Automacara, Motocompresor, Autobasculante, Sta?ie de preparat mixturi asfalticeOfert treb sa faca dovada detin sau ca are asigurat accesul la un lab de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucr ce urmeaza a se executa. Autorizatia laboratorului, trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor.Se va face dovada detinerii utilaj/echip solicitate, astfel: a) Pentru echipam proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipam solicitate., continuare cerinta 4b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere/contractele de inchiriere/leasing/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, documente valabile pe durata derularii acordului cadru, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea Formulare., 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiSe va completa: - formularul nr. 12 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3., 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Se va prezenta formularul nr.13? Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare.In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., continuare cerinta 7Se va prezenta: - Formularulnr. 14 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art.181 ? formular nr.1 si formular nr.2 din Sectiunea Formulare.- Formularul nr.14 a si formularul nr. 14 b ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3. 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu demanagement al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor)Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatului ISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati., 2.Informatii privind masurile de protectiamediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor).Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatului ISO 14001, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer