Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare DJ 643D, DN 65C (Bulzesti) ? Prejoi ? Infratirea ? Fratila ? lim.jud.Valcea, km 8+000-16+000?


Detaliu pentru invitatia numarul 353623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 353623/11.09.2013
Denumire contract: Modernizare DJ 643D, DN 65C (Bulzesti) ? Prejoi ? Infratirea ? Fratila ? lim.jud.Valcea, km 8+000-16+000?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Clea UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante - Calea UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DJ 643D, DN 65C (Bulzesti) ? Prejoi ? Infratirea ? Fratila ? lim.jud.Valcea, km 8+000-16+000?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata fara TVA: 14.306.015 lei, din care: ?13.038.090 lei fara TVA C+M? 1.267.925lei fara TVA ? cheltuieli diverse si neprevazute (10 %)Valoarea estimata a lucrarilor a fost calculata astfel: ?Amenajarea terenului ? 41.860 lei?Investitia de baza-12.679.250 lei?Organizare de santier -316.980 lei?Diverse si neprevazute (10%) ? 1.267.925 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 306, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 200.000 leiPerioada de valabilitate a gar.de particip. este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.?Mod.de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie departicipare se va vira in contul: RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150 deschis la Trezoreria Craiova.?Retinerea gar.de particip.: in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in cond.art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in sit. prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 8.863, 8 lei.Restituirea gar.de participare se face in conformit.cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.garantiei pt. participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) gar.de particip. se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta pina la data limita de depunere a ofertelor si decl.privind incadrarea in categoria IMM-urilor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb. romana.Echivalenta leu/alta valuta se va realiza pe baza cursului afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractuluisubsecvent fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92alin.4 din HG 925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formulare A1a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular BDocumente de confirmare: ?Certificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip emise de autoritatile competente.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Note: a)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c)In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiileprevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular A34. Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 si Anexa.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prioteasa Ion, Iovan Cristinel Nicusor, Ivanovici Lauren?iu, Stancu FLorin Ionut, Capa?ina Valentin-Iulian , Barbarasa Gheorghe, Barbarasa Gheorghe, Lapadat Marin, Ghita Anisoara, Avramoiu Daniela, Ungureanu Cristian Aurel, Pappa Dan Radu Ilie, Surugiu Octavian-Viorel, Vi?an Viorel, Ni?a Mariana, Darac Aurelia, Florea Simona Mihaela, Mitrea Anca-DanielaConsilierii judeteni: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian, Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, ,Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica, Dinca Oana Manuela, Drignei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei Marian Ioan, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Stancu Florinel, Tarnita Daniela, Tanasescu Alina-Elena, ,Ursu Andrei-Tudor, Vasile Dorin-Cosmin, Vaduva Fanel, Voiculescu Iona)Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 se solicita a fi indeplinita de catre eventualii subcontractanti.b)Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 va fi depusa si detertul sustinator, daca este cazul. Cerinta obligatorieCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani : cel putin 7.000.000 leiOfertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinereaindeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba deorigine si in traducere autorizata si legalizata.Pentru conversia leu/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei., Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele financiare invocate.Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c ind1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii5 aniSe solicita prezentarea FormularuluiC3 si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani.Lista principalelor lucrari executateva contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Valorile vor fi exprimate atat in lei cat si in euro la cursul mediu comunicat de BNR pt. anul respectiv., Cerinta nr. 2Experienta similaraPrezentarea unui contract avand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 3.500.000 lei , fara TVA, realizata in ultimii 5 ani.Cerinta minima privind experienta similara poate fi indeplinita si prin cumularea a maxim 3 contracte similare duse la bun sfarsit.Ultimii 5 ani se vor calcula prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru confirmarea experientei similare in lucrari similare se vor prezenta: Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/proces verbal dereceptie finala/ recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din care sa rezulte modul corespunzator de indeplinire a obligatiilor contractuale/ certificari de buna executie/procese verbale de receptive partiala.Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu annual comunicat de BNR pentru fiecare an., Cerinta nr.3Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului.Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca ca dispune sub orice forma de urmatoarele utilaje: - Autobasculante ? 1 buc- Autogreder ? 1 buc- Buldoexcavator ? 1 buc- Cilindru compactor terasamente ? 1 buc- Statie de betoane ? 1 buc- Statie de preparare a mixturilor asfaltice ? 1 buc- Autogudronator ? 1 buc- Repartizator ? 1 buc- Cilindru compactor asfalt ? 1 buc- Laborator incercari grad II pt materialele principale de constructiePentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriare se va atasa o copie lizibila dupa urmatoarele documente: Contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare, etc. sau angajamente de punere la dispozitie., Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr.5Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului?un sef de santier (inginer/subinginer specialitateadrumuri)?un responsabil tehnic cu executia ( RTE) (drumuri)?un responsabil cu calitatea ( CQ)?un responsabil SSMPentru fiecare dintre specialisti se solicita: Pentru sef de santier: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta in domeniul lucrarilor supuse licitatiei ? drumuri);Pentru responsabil tehnic cu executia : atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (drumuri), legitimatie in termen de valabilitate, copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), declaratie de disponibilitate in original;Pentru responsabil cu calitatea : copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), decizie de numire, declaratie de disponibilitate in original, CV.Pentru responsabil SSM: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), atestat/decizie, declaratie de disponibilitate in original.Operatorii economici pot prezenta, la data depunerii ofertelor, angajmentepentru specialistii implicati in derularea contractului, cu mentiunea ca ofertantuldeclarat castigator va prezenta contracte de munca sau de colaborare inregistrate conform legii in vigoare.Observatie: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Documentele solicitate pentru fiecare dintre specialist trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoareacontractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiIn conformitate cu standardele privind managementul calitatii, se vor prezenta copiidupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari: ISO 9001(sau echivalent) in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, Standarde de protectie a mediuluiAutoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului, astfel: certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent) in domeniul lucrarilor supuse licitatiei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer