Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare DJ 664: Pas Vulcan ? Vulcan, km 38+000 ? km 41+700, judet Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 336732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Numar invitatie: 336732/04.10.2012
Denumire contract: Modernizare DJ 664: Pas Vulcan ? Vulcan, km 38+000 ? km 41+700, judet Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 4374474, Adresa: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Telefon: 0254/213383, Fax: 0254/230030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330005, telefon: +40 254226200, fax: +40 254226200, persoana de contact: Pricajan Cornel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante din loc. Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr. 28, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DJ 664: Pas Vulcan ? Vulcan, km 38+000 ? km 41+700, judet Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizarea unui tronson de drum jude?ean, cu o lungime de 3, 70 km
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 787, 377.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 175.687 leiModul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul RO56TREZ3665006xxx000123, Trezoreria Deva, si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata constituirea garantiei.Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.In cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG nr. 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ^1 din O.U.G. 34/2006Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte - Mircea Ioan MolotVicepresedinti ? Ioan Rus, Tiberiu Ioan BalintAdministrator public - Dan Stoian, Secretar al judetului -Dana DanDirector executiv - Daniela SalasanArhitect sef - Amelia ContSefi serviciu - Cornel Pricajan, Gabriela Bindea, Viorel Rotar, Mariana Birsoan, Marius Muntean, Mihaela Stefan, Antonela Stan.Consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Cazan Agripina Elena, Botici Ovidiu Laurentiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, HentiIulianCosmin, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion, Oprisa Ioan Florin, Mutiu Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Socol Ioan Marcel, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Vochitoiu Haralambie, Zvinca Adrian.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1816. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire: prezentare document in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunre a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2. Pentru persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 17.568.000 lei.Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate., Bilantul contabil la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, depus la organele competente, cu viza., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.196.094lei., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm se va prezenta in forma autentificata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat, in calitate de contractant sau subcontractant, cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutierin valoare de cel putin 8.784.000 lei fara TVA., Documente de confirmare care inso?esc formularul depus: - certificari de buna execu?ie care sa indice beneficiarii, indiferent daca ace?tia sunt autorita?i publice sau clien?i priva?i, valoarea, perioada ?i locul execu?iei lucrarilor si care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului., Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, respectiv minim: Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: - coordonator de proiect (reprezentantul antreprenorului/executantului/constructorului)- sef de santier: SS facultatea de constructii, CFDP;, continuare: - RTE: SS constructi, atestat conform normelor invigore in domeniul: drumuri si poduri; Responsabilul tehnic cu executia va prezenta in copie, autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, ,continuare: - Responsabil control calitate;
- Coordonator SSM, conform HG 300/21.03.2006;, - personal muncitor calificat conform normelor legale in vigoare pentru realizarea lucrarilor prevazute in caietul de sarcini;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Operatorul economic, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente: - repartizor mixturi asfaltice- autogreder- excavator- buldozer- compactor static (rulou)- compactor static autopropulsat pe pneuri- autocisterna.- autobasculanta.- autobetoniera.- laborator de grad II pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.In cazul depunerii unei oferte comune, se vor evidentia in mod clar utilajele/ echipamentele/ instalatiile puse la dispozitie de catre fiecare operator economic care participa la realizarea contractului, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Informatii privind subcontractantii: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractant: Formularul ?Declaratie privind conflictul de interese? si C.U.I. (copie), Acordul/acordurile de subcontractare, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Standardul de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer