Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare DJ 795 A Husasau de Tinca ? Mierlau ? DJ 768, km 0+000 pana la km 5+600 si km 10+100 pana la 11+450, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 330530
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 330530/27.06.2012
Denumire contract: Modernizare DJ 795 A Husasau de Tinca ? Mierlau ? DJ 768, km 0+000 pana la km 5+600 si km 10+100 pana la 11+450, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +04 0259441317, fax: +04 0259441317, persoana de contact: MARIA CRISTINA JOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +04 0259441317, fax: +04 0259441317, persoana de contact: MARIA CRISTINA JOCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare DJ 795 A Husasau de Tinca ? Mierlau ? DJ 768, km 0+000 pana la km 5+600 si km 10+100 pana la 11+450, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare DJ 795 A Husasau de Tinca ? Mierlau ? DJ 768, km 0+000 pana la km 5+600 si km 10+100 pana la 11+450, judetul Bihor
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 115, 138 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din val.estim.respectiv: 71.151, 38lei.Perioada de valab.120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Gp va fi constit.sub forma unei SGB, sau prin OP in contul nr. RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta sau de catre societatea de asigurare emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (conform art. 86 alin.(3)lit.a) din HG 925/2006). Cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.Garantia se poate constitui si printr-un instrument de garantare ( scrisoare de garantie ) emis in conditiile legii de o societate de asigurari.GP se pierde in urmat.cazuri: ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, ofertantul revoca oferta dupa adjudecare, ofertantul desemnat castigator nu semneaza ctr.in termenul de valab.al ofertei.ofertantul declarat castigator nu constit.GBE.ofertantul depune contestatie (a se vedea preved.art.278¹ din OUG nr. 34 din 2006. In acest caz, AC are obligatia de a retine ofertantului respectiv suma de 8.271, 52 lei (conform art.278¹ alin. (1) lit. c) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna executie va fi de10% din val. fara TVA a contractului incheiat.Gar de buna exec se vaconstitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, astfel contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.De asemenea gar.de buna exec. poate fi constituita si printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz)Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Cerinta nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz)Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010Se va prezenta completat Formularul nr. 4, in original.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta completat Formularul nr. 5, in original. Cerinta nr. 1Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator, in situatia in care acesta a prezentat Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa prezinte acest document in original.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)vizate si inregistrate de organele competente, obligatoriu si anexele.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul aferent anului 2011 atunci acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra globala medie de afaceri de cel putin 14.200.000 ron. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul aferent anului 2011 atunci acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru ultimii 3 ani financiari incheiati., Informatii privind asocierea. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., Informatii privind angajamentul ferm.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d)din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1 si nr.3 , insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani. Lucrari similare executate in val. cumulata de cel putin 7.115.138 lei fara TVA (max 3 contracte cumulate)Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru anii aferenti contractelor prezentate cu titlu de exp.sim.Se va prez.cumulativ urmat. doc.: lista cuprinzand lucrarile similare;copie/copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractul/ contractele care dovedeste/dovedesc exp.sim., insotit/insotite de actele adit.si anexele acestora, daca este cazul;recomandare din partea beneficiarilor pentru lucrarile stipulate mai sus, indiferent de valoarea contractelor., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiCerinte minime privind anumite utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: Nesolicitat, Informatii privind asocierea si angajamentul ferm, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeIn cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti, acord/contract de subcontractare, datele de recunoastere ale subcontractantului., Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri cel putin o peresoana;Inginer in specialitatea drumuri si poduri, cu o vechime in activitate de minim 5 ani, cel putin o persoana; Responsabil cu controlul calitatii cel putin o persoana.Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal calificat pentru executia lucrarilor.Decl. va fi insotita de CV-urile personalului de conducere, in original semnate si datate. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.angajament de participare al persoanei /persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat.Diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea pentru persoanele cheie. Standarde de asigurare a calitatiiSe va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertei in conditiile art. 191- 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, in domeniul lucrarilor supuse licitatiei."Certificatul ISO 9001", este documentul care confirma orientarea catre calitate a unei organizatii, confirma existenta si functionarea sistemului de management din cadrul acesteia, astfel ca organizatia care detine un astfel de certificat face dovada ca a stabilit o serie de reguli/norme de buna practica, necesare in vederea derularii acestui proiect., Se va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data deschiderii ofertei. Existenta certificatului ISO 14001demonstreaza capacitatea unei organizatii de a dezvolta un sistem de management al mediului, care confera incredere autoritatii contractante, respectiv tertilor, ca organizatia tine sub control impactul asupra mediului pe care il are ca urmare a derularii activitatilor necesar a fi intreprinse pentru ducerea la bun sfarsit a acestui proiect.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer