Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM DC 50 KM 1+402+4+234


Detaliu pentru invitatia numarul 326214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Tantareni
Numar invitatie: 326214/11.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMDC 50 KM 1+402+4+234
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TantareniCod fiscal: 4666401, Adresa: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, tantareni, Telefon: 0253473109, Fax: 0253473109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, tantareni, Romania, cod postal: 217535, telefon: +04 0253473109, fax: +04 0253473109, persoana de contact: Maria Vasilescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TINTARENI, JUD GORJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMDC 50 KM 1+402+4+234
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VA MODERNIZA PRIN ASFALTARE
II.1.6) CPV: 45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 598, 068 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15980lei. se va retine cuantum siin conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic - Prezentarea Cazierului judiciar pentru administratorul operatorului economic - Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 .primar-vasilesc - Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ; primar vasilescu maria , secretar ciobanu cristian, sef birou ghibusi simona, res achiziti Smaranda Andreia Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse; Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document aflat in perioda de valabilitate, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 3196136 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 2 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor) in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, lucrari de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, respectiv lucrari de modernizare drumuri, Cerinta nr. 2 Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: - Compactor - Buldoexcavator - Autoutilitara basculanta - Incarcator frontal - Freza beton-asfalt - Motocompresor - Autoutilitara transport materiale - Autobetoniera - Automacara - Masina pentru trasat marcaje rutiere - Repartizor finisor asfalt - Instalatie de preparat mixturi asfaltice; - Instalatie (statie) de betoane, Cerinta nr. 3 Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta nr. 4 Prezentarea Formularului insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS) aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei mimim pentru urmatoarele profiluri: Sef santier a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b) experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului, Inginer/subinginer a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b)experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit., ,Continuare sectiunea anterioara: Responsabil de mediu a) dovada finalizarii unui curs in domeniul sistemelor managementului de mediu; b) experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit.Responsabil tehnic cu executia (RTE) a) atestat MLPAT in domeniul drumuri; b) experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori) minim 5 muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii. Cerinta nr. 1 Implementarea standardului de management al sistemului calitatiidin seria ISO 9001 pentru lucrari de drumuri., Cerinta nr. 2 Implementarea standardului de protectie a mediului din seria ISO 14001 pentru lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara -pentru oferta cu cel mai scazut pret se acorda punctajul maximpentru celelalte oferte se acorda astfel : Pi= pret minim/pret nxpunctaj maxim acordat (80 p)-pret minim cel mai mic pret ofertat , Pret(n)-pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calc punctajul
durata de executie
10
Descriere: pentru cel mai scurt termen se acorda punctajul maxim de 10 puncte , pt ofertele cu termene mai lungi (Tn)punctajul se calc dupa cum urmeza P1=Termenul minim /termenul nxpunctajul maxim acordat (10p)unde termen minim -termenul de executie cel mai mic ofertat, Termen ntermenul de executie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Termenul minim aceptat este de 2 luni iar maxim realist este 6 luni, iar un termen de executie peste acesta conduce la neconformitate.
termenul de interventie pt remedierea defectiunilor(ore)
10
Descriere: pt cel mai mic termen de interventie se acorda 10 puncte, pentru celelalte se acorda proportional.termenul minim acceptata este 24 oreiar cel maxim 72 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ELECTRONIC IN SEAP ,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer