Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM AGRICOL DE EXPLOATATIE in comuna Halmeu, judetul Satu Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 349450
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349450/27.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM AGRICOL DE EXPLOATATIE in comuna Halmeu, judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HALMEUCod fiscal: 3897157, Adresa: str. Eliberarii, nr. 57, jud. Satu Mare, Halmeu, Telefon: 0261-773673, Fax: 0261-773002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Eliberarii, nr. 57, jud. Satu Mare, Halmeu, Romania, cod postal: 447145, telefon: +40 261773673, fax: +40 261773002, persoana de contact: LUDOVIC INCZE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Eliberarii, nr. 57, jud. Satu Mare, Halmeu, Romania, cod postal: 447145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM AGRICOL DE EXPLOATATIE in comuna Halmeu, judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie a lucrarilor de modernizare prin pietruire a unor drumuri agricole, cu lungimea totala de 6994 mValoarea estimata: - fara TVATotal 1.798.584 RON, din care: Lucrari de baza: 1.598.742 leiOrganizare de santier: 39.968 lei ? max. 2, 5 % din val. lucrarilor de bazaDiverse si neprevazute: 159.874 lei ? max. 10% din val. lucrarilor de baza
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 798, 584 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 16.000 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice, incepand cu data limita de depunere a ofertelor3. Modul de constituire a garantiei pentru participare se face conform art.86. din HG 925-2006, actualizata - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei comunei Halmeu este: - RO88TREZ54624510220XXXXX, deschis la Trezoreria Satu Mare, CUI: 3897157 Potrivit art.16 alin.(2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In cazul unei asocieri, daca garantia de participare se constituie la jumatate, fiecare operator economic din cadrul asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004. Nota: Daca nu se face dovada depunerii garantiei de participare, in conditiile enumerate mai sus, pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi respinsa.4. Ofertantii care constituie garantia de participare in alte valute decit moneda nationala (RON), vor avea in vedere cursul de schimb al BNR pentru valuta respectiva, comunicat cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA; garantia de buna executie va fi constituita potrivit prevederilor art.90 din HG 925-2006, actualizata- Perioada de garantieacordata va fi de min. 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform modelului anexat ? Formularul 12DNOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat in original, in numele asocierii si va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere.2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta ? Declaratie privind eligibilitatea ? conform modelului anexat ? Formularul 12A. Declaratia se va depune de catre toti membrii asociatiei, dupa caz.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? conform modelului anexat - Formularul 12B. Declaratia se va depune de catre toti membrii asociatiei, dupa caz. In cazul in care capacitatea econimico-financiara si/sau capacitatea tehnica va fi sustinuta de catre o terta persoanain conformitate cu prevederile art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, atunci terta persoana sustinatoare va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a, lit. c1 si lit. d din OUG34/2006, conform model 12B, care se va adapta corespunzator pentru tertul sustinator.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform modelului anexat ? Formularul 12C.5. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident): - Certificat DGFP [bugetul de stat];
- Certificat de la Primarie - [bugetul local].Certificatele fiscale prezentate vor atesta faptul ca operatorii economici nu au datorii catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local, care au avut scadenta in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006 (conflictul de interese) ? conform modelului anexat - Formularul 12B1. Declaratia se va depune de catre toti membrii asociatiei, de toti subcontractantii si de catre tertul sustinator, dupa caz.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu responsabilitati in organizarea si desfasurarea procesului de achizitie publica sunt: - Incze Ludovic ? primar, Illyes Alexandru ? viceprimar, Szmuriga Mariana - secretarConsilieri locali: Balazs Gheorghe, Bene Ioan, Bodan Grigor, Fodor Ludovic, Hankusz Iuliu Csaba, Kiss Ioan, Mike Csaba Zoltan, Palincas Emanoel, Suhani Ioan, Tataru Gheorghe, Tripon Vasile, Vasilovici EnikoMembrii comisiei de evaluare a ofertelor: - Szemak Alexandru ? presedinte- Dongi Ervin Daniel - secretar- Pap Attila Istvan ? membru- Juhasz Robert Istvan ? membru- Vasarhelyi Zoltan ? membru extern cooptat- Bressel Ioan Traian ? membru rezervaNOTA: In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente solicitate anterior. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are printre obiectele de activitate autorizate activitatea care face obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul procedurii, si ca ofertantul nu se afla in stare de faliment sau insolventa, in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident. Pentru documentele originale intocmite in alta limba decit limba romana vor fi prezentate traducere autorizata in limba romana. Documentele (inclusiv traducerea autorizata, daca este cazul) vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca se prezinta documente ale caror termen de valabilitate este limitata, atunci aceste documente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente (Certificat constatator sau Documente edificatoare), pentru partea din contract pe care o va executa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil sa fie de cel putin 3.277.420 lei; In acest sens se solicita prezentarea: 1. Fisa de informatii generale ? conform modelului anexat ? Formular 20.2.Bilantul contabil din ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente ? copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara Cerinta minima de calificare: a) Indeplinirea, in ultimii 5 ani a unor contracte ce au avut ca obiect executia de lucrari de constructii de drumuri, dintre care cel mult doua contracte au avut valoarea totala cumulata de minim 1.638.710 lei. Lucrarile trebuie sa fie finalizate si receptionate. Se vor lua in considerare si lucrarile finalizate si receptionate in cursul anului 2013. Formula ?lucrari finalizate? se va intelege conform prevederilor art. 14 din Ordin 509/2011.- Se va completa Formularul 12F-b cu lista principalelor lucrari similare (lucrari de drumuri) executate in ultimii 5 ani.- Se va completa Formularul 21 privind experienta similara., 2. Resurse tehnice Cerinta minima de calificare: a) Ofertantul trebuie sa dispuna de o statie de betoaneb) Ofertantul trebuie sa dispuna de un Laborator grad II cu domeniu de activitate drumuri- Se solicita completarea Formularului 12H cu lista utilajelor disponibile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 3. Resurse umane Cerinta minima de calificare: a) un responsabil tehnic cu executia atestat in constructii drumuri domeniul II.b) un sef santier ? inginer CFDPc) un ajutor sef santier ? inginer sau tehnician CFDP sau CCIAd) o persoana nominalizata cu reponsabilitate in domeniul controlului calitatiie) o persoana nominalizata cu responsabilitati in domeniul SSM, 4. Informatii privind subcontractantii/asociatii- In cazul subcontractarii unei parti a contractului: - se va completa Formularul 12G cu subcontractantii si specializareaacestora.- se va prezenta acordul de subcontractare ? conform modelului anexat - Formular 22- In cazul unei asocieri: - se va prezenta acordul de asociere conform modelului anexat ? Formular 23 1. Asigurarea calitatii pentru lucrarile executate Cerinta minima: Certificat conform sistemului ISO 9001 sau echivalent, privind implementarea unui sistem de management al calitatii pentru domeniul lucrari constructii drumuri., 2. Asigurarea protectiei mediului Cerinta minima: Certificat conform sistemului ISO 14001 sau echivalent, privind implementarea unui sistem de management pentru protectia mediului pentru domeniul lucrari constructii drumuri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Finantare nerambursabila din fonduri europene in cadrul Fondului European de Dezvoltare Agricola)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 09:18