Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 33 Maru ? Seaca , comuna Logresti , judet Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 332294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNALOGRESTI (CONSILIUL LOCAL LOGRESTI)
Numar invitatie: 332294/23.07.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunalDC 33 Maru ? Seaca , comuna Logresti , judet Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNALOGRESTI (CONSILIUL LOCAL LOGRESTI)Cod fiscal: 4813456, Adresa: Com.Logresti, jud.Gorj, Logresti, Telefon: 0253284027, Fax: 0253284027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Logresti, jud.Gorj, Logresti, Romania, cod postal: 217285, telefon: +40 0253284027, fax: +40 0253284027, persoana de contact: ARIADA DINCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com.Logresti, jud.Gorj, Logresti, Romania, cod postal: 217285, telefon: +40 0253284027, fax: +40 0253284027-data 15.08.2012 ora 12.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunalDC 33 Maru ? Seaca , comuna Logresti , judet Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrariModernizare drum comunalDC 33 Maru ? Seaca , comuna Logresti , judet GorjLucrarile de reabilitare se compun din : scarificare si reprofilare a drumului, strat de fundatie din piatra sparta, strat din balast, strat de legatura din mixtura asfaltica, strat de uzura din mixtura asfaltica, podete.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 850, 808 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare9254 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare60 ZILEde la limita de depunere/primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita : - printr-un instrument de garant.emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original;
-prin depunerea sumei in numerar la caseria aut.contract.Se va prezenta chitanta. In orice situatie, dovada constit.garant.de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabil.pentru deschiderea ofertelor.In cazul respingeriicontestatiei de catre Consiliul de solutionare a contestatieise va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5630 leiOrice oferta care nu este insotita de garantie de participare la ofertare va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta ca fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, -in cazul prevazut la art.278?1 din OUG.34/2006-Garantiase elibereaza pentru ofertantii declarati necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica, cu ofertantul/ofertantii ale carei/caror oferte au fost desemnat/ desemnate castigat/ castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantul castigator dupa semnarea contractului de achizitie publica Garantia de participare si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M-urilor se ataseaza ofertei la vedere, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii 346/2004, art.16. Neprezentarea in documentatie de inscriere la proced.a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage resping.ofertei.
Garantie de buna executie
Reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: 1. Scrisoare de garantie bancara, 2. Instrumente de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari, 3. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1)Declaratii privind eligibilitatea(se va completa Formular nr 3 )- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator.4)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari. Aceasta va fi prezentata si de asociat / subcontractant / tert sustinator , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. (se va completa Formular nr 6 )persoanele cu functii de decizieiin cadrul autoritatii contractante : Baluta Ion - primar , Dinca - viceprimar , Gilcescu Dumitru - secretar comuna , Deaconescu Elena Luminita - referent , Popescu A Catalin - inspector financiar contabil , Dinca Ariada - consilier asistent, Dumitrascu Ion - consilier local , Coltescu Rodica - consilier local , Popescu Daniela - consilier local , Vatafu Ion - consilier local , Tana Adela - Elena - consilier local , Baluta N Ion - consilier local , Radu Ion Marius - consilier local , Tudorescu Sabin - consilier local , Dragoescu Valeriu - consilier local , Amza Elena - consilier local5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Obligatorie participarea cu oferta independenta . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. (se va completa Formular nr 7 )6)Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat. Persoanele juridice romane trebuie: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local; b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat-Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatoril economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara- solicitatSe solicita- in copie bilanturile anuale contabile pentru anii 2011, 2010, 2009 , vizate si inregistratela AFP , precum si balanta contabila la 31-12-2011Copiile respectivelor documente ( bilanturi si balanta ) se vor prezenta semnate si stamplite conform cu originalul- Declaratia privind cifra de afaceri aferenta ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice.Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate , inchiriere sau angajamente de punere la dispozitie autilajelorpentru indeplinirea contractului conform specificatiilor din caietul de sarcini., Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere., Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna, Personal minim obligatoriu :1. Inginer/subinginer « cai ferate drumuri si poduri » coordonator de proiect-absolvent de studii superioare in specializarea , , cai ferate, drumuri si poduri, ,experienta profesionala specifica in coordonarea a cel putin unui contract de investitii similare.1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" in in conformitate cu legislatia in vigoare .- atestat ca si responsabil tehnic cu executia pentru specializarea , ,Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" in conformitate cu legislatia in vigoare., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Lista cu experienta similara. Se va prezenta minim un contract - maxim 3 de lucrari de aceeasi natura si complexitate.Valoarea cumulate a contractelor prezentate trebuie sa fie de minim 1850808 lei fara TVA.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.primaria-logresti.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer