Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal 134 in comuna Tulghes, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 355417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TULGHES (CONSILIUL LOCAL TULGHES)
Numar invitatie: 355417/06.11.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal 134 in comuna Tulghes, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TULGHES (CONSILIUL LOCAL TULGHES)Cod fiscal: 4245933, Adresa: Centru, nr.339, Tulghes, Telefon: +40 266338107, Fax: +40 266338454
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Centru, nr.339, Tulghes, Romania, cod postal: 537330, telefon: +40 266338107, fax: +40 266338454, persoana de contact: comuna Tulghes, nr. 339
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tulghes, com. Tulghes, nr. 339, judetul Harghita, sala de sedinte a Consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal 134 in comuna Tulghes, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?Modernizare drum comunal 134 in comuna Tulghes, judetul Harghita?, valoarea estimata a contractului de executie este 930.000lei, fara TVA. Coeficientul de diverse si neprevazute este de 5%, respectiv 46.500 lei. Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este de 883.500 lei, fara TVA. Pentru anul 2013 exista o finantare de 256.500 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 930, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 17.670 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei raportatala termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate achita si in orice valuta. Echivalenta pentru garantia de parcipare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Virament bancar; (cont, RO27TREZ3545006XXX000710 deschis la Trezoreria mun. Toplita, CIF RO4245933). 2. Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se vaprezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau in numerar. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor. Autoritatea Contractantaare dreptul de a retine garantia departicipare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie. Conform art. 278^1, alin.(1), lit. c) din OUG 34/2006, Autoritatea Contractantava retine contestatorului suma de4663, 5 lei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa la cererea motivata a autoritatii contractante cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10%din valoarea contractului fara T.V.A.Se poate constitui: - prin scrisoare de garantie de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest sens, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG nr. 925 / 2006, actualizata. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Termenul limitapentru constituirea garantiei de buna executie este de 3 zile lucratoare de la data semnariicontractului.ATENTIE!-Constituirea garantiei debuna executie reprezinta conditie obligatorie pentru eliberarea ordinului de incepere a lucrarilor.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenul stabilit pentru constiturea garantiei de buna executie, contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform legislatiei in domeniu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita prezentarea documentului ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cuformularul nr. 5.Vafi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care ComunaTulghes are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.Persoane fizice/ juridice straine: 1. Comuna Tulghesva accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, comuna Tulghes are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate aspectele prevazute la art. 180, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita: prezentarea documentului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006? in conformitate cuformularul nr. 6.In situatia depunerii unei oferte comune (asociere), fiecare membru al grupului de operatori care depune oferta comuna are obligatia prezentarii documentului.Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membri asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr., 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica.Persoane fizice/ juridice straine: 1. Comuna Tulghes va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate aspectele prevazute la art. 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Neincadrarea in situatiile de excludere prevazute la art. 46 alin. (1) lit. a), b) si c) din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita prezentarea documentului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica? in conformitate cu formularul nr. 7.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la 46 alin. (1) lit. a), b) si c) din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare atrage sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.Cerinta nr. 4Neincadrarea in situatiile de excludere prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa, semna si prezenta declaratia privind evitarea conflictului de interese - formular 9 . Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Vancu Marcel? primar; Bordea Gheorghe? viceprimar; Bota Maria ? secretar; Peter Elisabeta ? contabi;, Zaharia Constantin- consilier juridic; consilieriilocali: Beno Imre Robert, Bondrea Costel, Bordea Gheorghe, Bortis Zsolt Peter, Csibi Ladislau, Dimen Csaba Francisc, Hirlav Gabriela, Lazar Liliana, Timariu Cristina, Tepes Marin Emilian, Tifrea Vasile, Ungureanu Toader, Zanoaga Anica. Persoana ce asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG34/2006.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare atrage sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.Cerinta nr. 5Certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita prezentarea documentului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular nr. 8.Formularul va fi prezentat completat, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/subcontractant.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute in Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/ 12.10.2010cu modificarile ?i completarile ulterioare atrage sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.-Pentru persoane juridice straine: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Vor fi exclusi din procedura de achizitie publicaofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. In situatia in care ofertantul beneficiaza de decizie de acordare a amanarii la plata, acesta va face dovada ca a achitat obligatiile fiscale cu termene de plata incepand cu data emiterii respectivei decizii.Cerinta nr. 7Informatii generale si incadrarea in categoria IMM, dupa caz Solicitat, in original ? formularnr. 2 Cerinta nr. 1Dovada existentei obiectului de activitate (principal sau secundar) corespunzator obiectului contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a solicita de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) anide cel putin 199% din valoarea totala estimata a contractului fara diverse si neprevazute, adica 1.758.165 lei.(Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este de 883.500 lei, fara TVA)Se vor prezenta bilanturile contabile/extras bilant/ /raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. .Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 186 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiat prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180 si art.181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIELucrari similare executate, conform art. 188 alin (3) din OUG nr. 34/2006, in baza a unuia sau a mai multor contracte, avand o valoare/valoare cumulata de cel putin 99% din valoarea prezentului contract, fara diverse si neprevazute, adica874.665 lei. (Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este de 883.500lei, fara TVA)Pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se vor prezenta: - fisa lucrarii in conformitate cu formular 11a;
- certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator in conformitate cu formularul nr. 11b sau recomandare pentru contractul care dovedeste experienta similara- formular 11c, sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala.Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, formular nr. 11, Cerinta nr. 2Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor in conformitate cu formularul nr. 13a.- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 5 experti1. responsabil tehnic cu executia (RTE)2. responsabil controlul calitatii (CQ)3. inginer topografautorizat4. sef santier5. sef punct de lucruFiecare expert poate indeplini numai una dintre func?iile enumerate mai sus.Langa aceste func?ii: - responsabil de managementul mediului (RMM), in conformitate cu management ISO;Aceastafunctie se poate indeplini si de expertii enumerati la punctele 1.-4.Pentru postul4 se vaaccepta numai inginer diplomat/licentiatin domeniu C.F.D.P, cu o experienta generala in domeniul studiilor de minim 5 ani sauminim 3 ani de experienta specifica domeniului contractului.Pentru postul 5se vaaccepta numai inginer diplomat/licentiatin domeniu C.F.D.P, cu o experienta in constructii de drumuri de cel putin 3 aniCu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate, cerinta minima poate fi indeplinita prin personal propriu cu CIM si/sau prin personal propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asocierii cerinta minima poate fi indeplinit cumulativ prin personal propriu cu CIM ale membrii asocierii; se accepta si persoane care nu sunt angajate, dar al caror angajament de participare a fost obtinut. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate in conformitate cu formularul nr.13d.Informatii privind asigurarea cu personal de executie(direct productiv) pentru lucrari aferente obiectivului de investitie, formular 13b.Atat pentru personalul de specialitate, cat si pentru personalul de executie(direct productiv), in cazul in care ofertantul nu are personal propriu si foloseste personal cooptat, acesta are obligatia ca la solicitarea Autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului de executie a investitiei sa prezinte o copie, conform cu originalul, dupa Revisal, prin care sa dovedeasca angajarea acestui personal. Daca ofertantul declarat castigator nu indeplineste aceasta conditie, autoritatea isi rezerva dreptul de a nu incheia acest contract. Se vor prezenta copii dupa CIM -uri;Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri intocmite conform formularului nr. 13csi diplome de studii. Pentru persoana desemnataresponsabil tehnic cu executia se vor prezenta copii dupa certificatulde atestare si legitimatie cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Pentru inginerul topograf se va prezenta certificatul de autorizare (pentru una din categoriile A.B.C.D.), Cerinta nr. 3Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Se va prezenta o declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu formularul nr. 12.Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului. Se vor prezenta documente care atesta proprietatea asupra respectivelor utilaje si sau, eventual, contracte de inchiriere sau angajament de sustinere din partea unui tert.Ofertantii vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata. Cerinta minima obligatorie pentru: a)Utilaje: excavator, autobasculanta, incarcator frontal, autobetoniere, pompa submersibila si generator electric.b)Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului: - exploatare de agregate (balastiera si cariera);
- statie de sortare-spalare-concasarea agregatelor;
- statie de preparare a betoanelor de ciment;
- echipamente pentru asternerea asfaltului(ex. repartizator asfalt );
- laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se va prezenta autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor silista cu incercarile autorizate, specifice lucrarilor care fac obiectul contractului, conform Ordinului nr. 1497 din 13 mai 2011 al MDRT privindaprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, sau acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare, conform formular nr. 14 sau declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sau echivalent, in original.Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Anexe obligatorii la contractele de subcontractare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? formular nr.9- Certificatul constatator al subcontractantuluiDurata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie, Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Daca este cazul se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie Cerinta nr. 1Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. ( certificareISO 9001 sau echivalent), Cerinta 2Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari.(certificare ISO 14001 sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
10
Descriere: 2. Durata de executie, intre 6-12 luni (durata de finalizare a tuturor lucrarilor)
garantia lucrarilor
25
Descriere: Perioada garantiei acordata lucrarilor, intre 24 - 60 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer