Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal Bogati - Chitesti, in comuna Bogati, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 324408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOGATI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 324408/20.04.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal Bogati - Chitesti, in comuna Bogati, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOGATI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4971987, Adresa: SAT GLIMBOCELU, COMUNA BOGATI, JUDETUL ARGES, Bogati, Telefon: 0248655003, Fax: 0248655003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT GLIMBOCELU, COMUNA BOGATI, JUDETUL ARGES, Bogati, Romania, cod postal: 117120, telefon: +40 248655003, fax: +40 248655003, persoana de contact: Pisicaru Maria Madalina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SAT GLIMBOCELU, COMUNA BOGATI, JUDETUL ARGES, ROMANIA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal Bogati - Chitesti, in comuna Bogati, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in realizarea tuturor lucrarilor de constructii de drumuri din cadrul proiectului ?Modernizare drum comunal Bogati - Chitesti, in comuna Bogati, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 045, 195 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data depunerii).Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform Formularului G.1 care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata , confirmat de banca emitenta, in contul Primariei Bogati nr. RO14 TREZ 0515 006X XX00 0039, deschis la Trezoreria Topoloveni. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Primaria Bogati si procedura de achizitie publica pentru care s-a efectuat operatiunea. Documentul justificativ va fidepus la sediul primariei cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data deschiderii pentru a putea fi verificata tranzactia.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In acest caz se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor documentul sa fie semnata de asigurat, asigurator si beneficiar (autoritatea contractanta).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documente-lor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Se poate constitui: ** prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract;** prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.Ofertantii IMM vor constitui garantia de buna executie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele de calificare solicitate sunt obligatorii.Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele emisenu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor, conform cerintelor din documentatia de atribuire, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei drept inacceptabila.Ofertantii care opteaza pentru aceasta varianta vor completa Declaratia pe proprie raspundere (Formularul A) si Anexa aferenta, din documentatia de atribuire._______Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect._______NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare.Autoritatea contractanta nu impune ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate._______SE VOR PREZENTA URMATOARELE DOCUMENTE: ? Formular A.1 ? Declaratie privind eligibilitatea ofertantului ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular semnat si stampilat;NOTA: Formularul 4 va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul)_______? Formular A.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 ? formular semnat si stampilat;? Situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? in original, copie legalizata sau copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;? Situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (pentru fiecare punct de lucru) ? in original, copie legalizata sau copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse._______Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.NOTA: Operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie.Autoritatea contractanta nu impune candidatilor/ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate._______? Formular A.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului? formular semnat si stampilat;_______? Formular A.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular semnat si stampilat;_______? Formular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Bogati sunt urmatoarele: 1. Ion Girleanu ? Primarul comunei Bogati2. Gheorghe Ungureanu ? Secretarul comunei BogatiPersoanele implicate in desfasurarea achizitiei sunt urmatoarele: 1. Stoica Gheorghe2. Diaconu Maria3. Ungureanu Gheorghe4. Chitescu Nicolae5. Oprescu MariusDeclaratia (Formular A.5) se va prezenta de catre subcontractanti si de tertii sustinatori (daca e cazul). Persoane juridice /fizice romane vor prezenta? Certificat constatator emis de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului ? in original, copie legalizata sau copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni in cadrul asocierii._______NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care nu a fost prezentat in aceasta forma)._______Persoane juridice /fizice straine vor prezentaDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sauechivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, conform legislatiei romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 2.000.000 lei., Cerinta nr. 2: Situatiile financiare din ultimii trei ani inregistrate la organele competente, Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului in valoare de 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari, Cerinta nr. 2: Experienta similara relevanta in domeniu: executia in ultimii 5 ania unor lucrari de natura si complexitate similara celor pentru care se oferteaza, in valoare de minim 1.000.000 lei, fara TVA, in cadrul unui singur contract., Cerinta nr. 3: Ofertantul, trebuie sa aiba la dispozitia sa utilaje si mijloace auto, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului, in conformitate cu Caietul de sarcini.Dotarea minima obligatorie cuprinde: * excavator;* autogreder;* buldozer;* cilindri compactori ;* autocisterna cu dispozitiv de stropit;* statie de asfalt;* autobasculante ;* autovehicue speciale (cisterne , betoniere, sau echivalent etc.)* Laborator grad II, Cerinta nr. 4: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Cerinta nr. 5: Informatii privind personalul de specialitate: Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant a urmatoarelor categorii de personal ?cheie?: ** responsabil tehnic cu executia ? atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate;** responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din Caietul de sarcini;** sef santier ? inginer/subinginer CFDP sau similar.Specialistii propusi vor avea experienta in lucrari similare., Cerinta nr. 6: Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 7: Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1: Certificarea implementarii unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau alte standarde similare recunoscute.Cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va realiza., Cerinta nr. 2: Certificarea implementarii unui sistem de protectia mediului conform ISO 14001 sau alte standarde similare recunoscute.Cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va realiza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer